/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bedre grafikkort?
Fra : superfc89
Vist : 427 gange
124 point
Dato : 23-02-07 20:44

Overvejer og købe nyt grafikkort...først og fremmest fordi jeg bruger mit samsung 32 hd fladskærm som pc skærm...

Så har kigget på sårn et her https://www.databutikken.com/dk/Default.aspx?Product=GCRX1950PA

Vil jeg så få bedre skærm billede generelt ? og når jeg ser film fra com fx?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 23-02-07 20:46

Og det jeg har nu er ikk så glad for spil Et ati radeon 9550 256mb

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-07 12:46

det vil være et godt valg da det allerede er forberedt til HDTV

Det kan faktisk købes lidt billigere her

http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=GC%2DHV195PGA3%2DD3

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 24-02-07 12:49

Hva kabel ska der så bruges fra grafikkortet over til tv'et?? Og er det fint nok til spil ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-07 13:03

Det bedste er jo DVi udgangen som dit TV sikkert også har. Ellers er HDMI jo også oplagt
rafikkortet kan klare alle de spil der er fremm pt, men dr kommer jo hele tiden nye til og om de så er ok vides jo ikke. Vær ligeledes opmærksom på at tvet jo ikke er en ligeså god skærm som en pc skærm endnu så der kan måske være lidt der. Jeg har selv et 40" Samsung med en kontrast på 5000 : 1 og det kører rimeligt men stadigvæk ikke på højde med Pc skærmen

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 24-02-07 14:29

Men hva er det HDTV kabel som der står der høre med ?? Og har grafikkortet HDMI for det kan jeg ikk li se

Mit samsung er også sårn et 32 med 5000:1

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 24-02-07 14:30

Og jeg troede HDMI er bedre end DVI ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-07 14:43

Det er det også mnen jeg fik sgu lige bytte om på dem. I HDMI kan også have lyden med hvor DVI kun er billede

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 04-03-07 00:02

Men hvor stor en forskel skal jeg fovente hvis jeg køre med HDMI