/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Om at styketræne hjemmefra
Fra : mudshade
Vist : 972 gange
50 point
Dato : 20-02-07 00:11

hej.

Tænkte på hvad der er den mest effiktive måde at træne arme, mave, nakke, ryg og bryst på. Træner hjemmefra så har ikke en masse redskaber at bruge.

Mudshade

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-02-07 00:49

Først og fremmest vil jeg sige, at det nok er bedst at starte i et styrkecenter. Mest pga risikoen ved at styrketræne hjemme uden nogen form for "prof" assistance..

bare lige et godt råd;)

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-02-07 00:50

Og de ved self også hvilke redskaber du skal bruge, for at træne de forskellige muskelgrupper.

Accepteret svar
Fra : halvdum

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-07 00:58

Hej mudshade.
Brug din egen kropsvægt, det er rigeligt, knæbøjninger, mavebøjninger, armbøjninger, kropsløft i ribbe eller lign. Mulighederne er uanede, og så lidt løbetræning, det er næsten som meditation, når man først kommer igang.
Held og lykke med det.
mvh halvdum
ps. dunke med vand/sand eller lign. kan udgøre det for vægte, hvis man lyster

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-02-07 01:25

Hej mudshade.

Det er ikke så svært.

Profilen "halvdum" har allerede givet diig svaret.

Han er ikke hverken hel eller ½-dum.

Så nemt var det....... Ha ha

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 20-02-07 16:01

Hehe tak for svaret halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 20-02-07 22:18

Selvtak.
Så er det bare at hænge i
mvh halvdum

Kommentar
Fra : shadow06

Dato : 22-10-07 14:59

.......... Nej, han er kun snotdum, med se latterlige kommentarer, han ytre sig om, inde på katte siden, blir´sgu harm, over at læse sådan en gang p..!!!!