/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til HP Scanner i VISTA
Fra : KaVAkandu
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 18-02-07 19:33

Hej.

Jeg har lige købt en komputer med VISTA og er kommet i den situation, at min HP Scanjet 2200c, ikke vil fungere mere og der findes ikke nogen opdatering hos HP til den, den er for gammel skriver de, (over 7 år).
Er der en der kender til en side hvor de har opdateringer til sådan en.
Har set efter på nettet, men ikke fundet noget der kan hjælpe.

MVH. KaVA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-07 19:43

Og det finder du sikkert heller ikke.....

Det er det fortvivlende ved Vista - den kan bruge MEGET LIDT af det man har i forvejen

Den eneste mulighed er på HP`s hjemmeside og se om der dukker noget op i nærmeste fremtid...

Du vil også opdage at en masse af dine tidligere programmer (hvis du forsøger at installere dem igen) heller ikke kan installeres...

Vista er SLET IKKE på mærkerne endnu....

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 18-02-07 19:56

Hej
Har du prøvet med en driver til det gamle Windows 2000?
VH
Leif