/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Word/Wordart.
Fra : dior
Vist : 1785 gange
85 point
Dato : 15-02-07 17:28

Hej
Sidder lige og leger med Wordart.Indsætter et foto i Word.Vil så skrive en tekst på billedet,fra Wordart.Det gør jeg på denne måde:Indsætter billedet i Word.Klikker på indsæt Wordart,og gør så det der skal gøres.Så klikker jeg på vis værktøjslinier,og sætter hak i billede.Jeg markerer så teksten som er Wordart tekst.Går derefter ned på Wordart bjælken,og klikker på "hunden",og vælger "foran tekst".Kan derefter flytte Wordart teksten over på billedet.Jeg véd man kan gemme det som et JPEG billede,men har glemt hvordan
Der findes også en anden måde at indsætte Wordart på.Men suk,det har jeg også glemt..Er der nogen af jer der kender forskellige måder at gøre det på?
Mange hilsener fra dior.
Det vigtigste er hvordan jeg gemmer det færdige resultat som et JPEG billede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 17:35

billedet gemmer du som jpg/jpeg ved at vælge det i rullelisten der kommer når du vil gemme.

du kan for eks vælge at bruge teksten/wordart og højreklikke på det færdige resultat - derefter indsætte det på billedet er det hvad du mener ???

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 17:40

Desværre Mirit,det har jeg prøvet.Det kan man ikke.Det er hammer irriterende at jeg har glemt det,for det er så nemt!!

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 17:41

indsæt dit billed i word og lav så det wordart du nu vil have.
kopier så det hele (ctrl + A)
Åbn så er grafik-/billedprogram -> filer -> ny -> tast så ctrl + V
nu skulle det hele være indsat som et billede, som du kan gemme i det filformat du nu ønsker.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 95 point
Dato : 15-02-07 17:42

Hvis du vil gemme kombinationen af billede og wordart skal du markere det og højreklik - klip og derefter sætte det ind i et billedbehandlingsprogram - paint f.eks....

Word kan IKKE gemme som jpeg....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 17:43

Nå - det var vi enige om....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 17:44

ski da også rigtigt

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 17:48

Jow,Wordart kan godt gemmes som JPEG.Jeg har skrevet det op et sted,og har lavet det før..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 17:53

Den tror jeg ikke på

Word er jo ikke et billedbehandlingsprogram.....

Det har nok været i et andet program du har brugt wordart ?????

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 17:55

WordArt kan gun gemmes som *.jpg, hvis du INDSÆTTER det i et grafikprogram og så gemmer det.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 17:57

Når jeg finder den lap jeg har "opskriften" på skal jeg nok skrive hvordan jeg gjorde

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 18:02

Véd ikke om det lykkes at oploade billedet hertil:
http://peecee.dk/?id=28905

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 18:02

Det hjælper da ikke at uploade

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 18:05

Hvis du sætter det ind i et billedprogram - gemmer som jpeg - og lægger ind i et wordark.....

Så ser det jo "bare ud som om" det er lavet i word.....

Word alene kan ikke gøre det....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 18:10

Citat
Det hjælper da ikke at uploade
Nej,det hjælper ikke.Ville bare prøve om det kunne lade sig gøre

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 18:12

SpisetidVender tilbage på et tidspunkt.
På genskriv lige pludselig

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-02-07 18:31

Du skal have din tekst i WordArt "klistret" fast på billedet. Klik på billede, hold shift nede og klik på Wordart (det skal først markeres "foran" - med hunden som du skriver).

Højreklik og klik på grupper. Nu kan billedet m/tekst flyttes i eksempelvis Paint og herfra gemmes som JPEG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 18:43

Du behøver såmænd ikke at gruppere hvis det hele ligger indenfor billedrammen.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 18:55

Citat
Nu kan billedet m/tekst flyttes i eksempelvis Paint og herfra gemmes som JPEG
Kan du så sige hvordan jeg flytter billedet MED teksten over i paint?Jeg tror du har fat i noget af det rigtige.Dengang jeg kunne huske præcist hvordan jeg gjorde.var jeg nemlig inde i paint,og lave ét eller andetHuskeren er ikke så god som den har væretMen som sagt har jeg "opskriften" et sted.
Tak alligevel fordi i prøver at hjælpe

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 18:57

man behøver heller ikke gruppere hvis det ligge uden for tekstrammen.
bare kopier det hele (ctrl + A) og sæt det ind i grafikprogrammet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 19:16

Ja okay - havde jeg ikke lige prøvet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 19:17

Citat
Dengang jeg kunne huske præcist hvordan jeg gjorde.var jeg nemlig inde i paint,og lave ét eller andet

Nemlig - det er der du gemmer det som jpg

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 19:42

Citat
Ja okay - havde jeg ikke lige prøvet...

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 19:49

Nu skal i liiige høre..Jeg fandt et gammelt billede med Wordart tekst på,og havde været så fornuftig at gå ind i egenskaber og dokumentinfo.Dér havde jeg skrevet hvordan jeg havde gjort det:
Citat
Når billedet er færdigt,markeres det.Klik på det.Klik på kopiér.Åbn Paint.Find billedet.Gem som JPEG.Beskær evt. i et billedbehandlingsprogram.

Det ville jeg så prøve,men denne gang virkede det bare ikke..HWA HULAN LAWER JEG FORKERT?Jeg véd jo det kan lade sig gøre!!
Tak for jeres tålmodighed

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-07 20:18

Publisher er heller ikke et billedbehandlingsprogram, men der kan man sætte f.eks. en tekstrude sammen med et billede og gemme det sammen som en jpeg.

Hanne

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 20:27

som tidligere skrevet:indsæt dit billed i word og lav så det wordart du nu vil have.
kopier så det hele (ctrl + A)
Åbn så er grafik-/billedprogram (f.eks. paint) -> filer -> ny -> tast så ctrl + V
nu skulle det hele være indsat som et billede, som du kan gemme i det filformat du nu ønsker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 20:27

Citat
Publisher er heller ikke et billedbehandlingsprogram

Hvad vil du så kalde - manipulerinsprogram.....

Publisher sætter netop billed og tekst sammen......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 20:28

kalde - kalde det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 20:31

Citat
Det ville jeg så prøve,men denne gang virkede det bare ikke

Selvfølgelig gør det det.....

Du skal jo LIGE "markerebilledet og kopier INDEN det kan sættes ind i paint....

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 20:36

Publisher er IKKE et billedbehandlingsprogram. Det er er DTP program (altså opsætning af tekst, billeder og anden grafik i sideform til f.eks. et hæfte, bog, avis, flyer o.s.v.)
Man kan IKKE manipulere med billedet som man ellers kan i et billedbehandelingsprogram.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 20:42

ting man kopierer med funktionen Kopier eller Ctrl+C , kopieres til udklipsholderen og ligger så klar der indtil man sætter det ind et eller andet sted. Når man kopierer skal man jo lige have det sat ind et sted, før man kan "se" det igen.
Selve Kopi-funktionen kører som en process under svchost.exe (som du temmelig sikkert kan finde 3-4-5 steder i din jobliste) og hvis du standser/deaktiverer svchost.exe i din jobliste (Taskmanager) kan du IKKE benytte copy/paste/cut (kopi/indsæt/klip)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 20:44

Korrekt - det kan man heller ikke i paint......

Så lad os kalde paint et tegneprogram

Men det er egentligt underordnet....

Wordart+billede kan pastes til ALLE programmer der kan gemme som jpg....

Ingen nævnt ingen glemt

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 20:53

refi >> korrekt

sidder selv med bl.a. MS Publisher 2000 og der kan man IKKE på nogen måde trække noget ud og gemme direkte som *.jpg. Et billede e.lign. skal via et billed-/grafikprogram

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 20:54

dior >> har du prøvet som jeg skrev 15-02-07 20:27 ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-02-07 21:34

Hvis bare du vil gemme fra programmet WordArt, så kune du bruge dette program.
http://www.neuber.com/twister/index.html

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 21:48

Citat
Publisher er heller ikke et billedbehandlingsprogram, men der kan man sætte f.eks. en tekstrude sammen med et billede og gemme det sammen som en jpeg.
Hej mosterPublisher kender jeg godt,men det dutter heller ikke.Har forøvrigt ikke leget så meget med det...Men det kommer nok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 21:55

Citat
Det vigtigste er hvordan jeg gemmer det færdige resultat som et JPEG billede

I PAINT

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 22:06

REFIDet mener jeg også jeg har gjort før,men jeg kan bare ikke nu!!Véd godt det er et lille problem,men det er det ikke for et legebarn som migDer er ikke den mulighed at jeg kan gemme som JPEG i paint.Selv om jeg syntes at jeg kan huske at jeg før i tiden brugte den mulighed..
(Hvis jeg lige pludselig ikke svarer,er det fordi musen er død..Det er jeg trods alt ikke endnu)...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 22:21

JOOOO

Filer
Gem som
Nederste felt (tryk pil) vælg jpeg eller jpg

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 22:28

REFI.Jeg skriver tilbage på et senere tidspunkt.Men foreløbig tak.Du er godt nok ihærdig

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 22:48

dior >> læs dog hvad jeg har skrevet !! det virker 100% (din egen huskeseddel er forkert)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-02-07 22:53

Citat
som tidligere skrevet:indsæt dit billed i word og lav så det wordart du nu vil have.
kopier så det hele (ctrl + A)
Åbn så er grafik-/billedprogram (f.eks. paint) -> filer -> ny -> tast så ctrl + V
nu skulle det hele være indsat som et billede, som du kan gemme i det filformat du nu ønsker.
Det har jeg prøvet,men det virker ikkeJeg mener selv det var på den måde jeg før har gjort det..Men noget har jeg jo glemt/overset..Øv altså..

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-02-07 23:03

hvilket program kopierer du ind i ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-07 23:11

Lad være med at bruge genvejstaster (det kan være det er dem der er slidt op)

I word - gå i rediger - klip (der er ingen grund til at lade det blive)

Åbn paint - højreklik på papiret - sæt ind

Gå i filer - gem som - nederste felt - jpg - øverste felt - hurra

Tryk gem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-02-07 03:45

Du kan bruge dette til at tage et billede af dit dokument.
http://www.steenmartinsen.dk/forum/showthread.php?tid=9
Mener også du kan bruge dette, begge er gratis
http://www.irfanview.com/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-02-07 03:57

Har du prøvet at markere det hele, og kopiere det over i paint.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-02-07 08:21

Jeg er også et legebarn, bl.a. når det kommer til noget kreativt på pc.

Skulle liiige ind og prøve det af:

Hent billede - Redigér ombrydningspunkter

Lav WordArt - Redigér ombrydningspunkter

Sæt WordArt'en ind foran billede - Rækkefølge - WordArt Forrest

Klik på billede, hold Shift nede, mens du klikker på WordArt'en

Gå i Tegning og Rækkefølge og Grupper.

Kopier og sæt ind i Paint - gem som jpg.

Slut, prut, finale!

Mosters moslerier

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-02-07 08:36

Ja, nemlig (18:31)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-02-07 10:19

Ja, Balcanard - netop.

Tænkte, det måske hjalp med opbakning til dit indlæg - med lidt flere detaljer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-02-07 20:55

Der er mange måder og her er en af dem:

Start word
Indsæt billede fra fil
marker billede
h-klik og rediger billede
der skulle gerne være en wordart du kan vælge
skriv tekst i wordart
ok
marker billede og vælg luk
nu hænger billede og tekst sammen
men word kan ikke gemme i billeformat
så h-klik på dit billede med tekst og kopiér
åbn Powerpoint og sæt ind i et tomt dias
gem som (F12) og vælg et billedeformat.

Men det kan da også laves direkte i Powerpoint
indsæt billede
wordart knappen
markér det hele med musen
h-klik og vælg grupper
nu hænger billede og tekst sammen
og kan gemmes (F12) i et billedformat.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 08:42

Jeg kan godt kopiere billedet med Wordart teksten ind i Paint,og gemme som JPEG,men teksten kommer bare ikke med.Kun billedet

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 09:31

Citat
Men det kan da også laves direkte i Powerpoint
indsæt billede
wordart knappen
markér det hele med musen
h-klik og vælg grupper
nu hænger billede og tekst sammen
og kan gemmes (F12) i et billedformat.
Hej e.c
Det har jeg også prøvet,uden heldDer dukkede bare en box op hvor der stod noget med "konverter fil"..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 09:52

Du skal Klikke på Teksten - tryk Shift ned og hold den nede, mens du klikker på billedet.

Så er de begge markeret og kan kopieres og sættes ind i Paint.

Du kan evt. Gruppére tekst og billede.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 10:14

Citat
Så er de begge markeret og kan kopieres og sættes ind i Paint.
Kære moster.
Det er hele billedet med teksten på der skal laves om til et JPEG billedeDu kan se billedet med teksten her:http://peecee.dk/?id=28905

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 10:17

Det har jeg også prøvet..Der er bare ikke noget der virker

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 10:23

Citat
Du skal have din tekst i WordArt "klistret" fast på billedet. Klik på billede, hold shift nede og klik på Wordart (det skal først markeres "foran" - med hunden som du skriver).

Højreklik og klik på grupper. Nu kan billedet m/tekst flyttes i eksempelvis Paint og herfra gemmes som JPEG
Jeg har indsat Wordart på billedet som du kan se på ovenstående linkJeg forstår ikke rigtig hvad du mener med at jeg skal klikke på grupper..
Jeg har et andet billede med Wordart på,som jeg engang har ændret til JPEG.Jeg skal lige spørge min veninde,om jeg må sætte det ind på peecee,for billedet er af hende.Så kan i se at det ikke er noget sludder jeg siger

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 10:25

Citat
Det har jeg også prøvet..Der er bare ikke noget der virker
Det var til hcma

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 10:36

Altså....

Hvis jeg sætter et billede ind i et worddokument, laver wordarttekst under eller ved siden af billedet, flytter teksten (med hunden) IND i billedet, markerer billedet, højreklikker på billedet og klipper - SÅ FORSVINDER DET HELE INCL. WORDART, ergo ligger det nu i udklipsholder.

Åbner paint, højreklikker på paintpapiret og sætter ind - SÅ ER BEGGE DELE I PAINT....

Så gemmer jeg bare som jpg.....

Voila....

Tror du ikke du skal købe en ny windows ??????

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-02-07 10:38

Du skal markere billedet som bagved layout, og teksten i wordart som foran. Så holder du shift nede og klikker på hhv. billedet og på teksten. Så er det "hæftet" sammen i gruppe. (Kan ophæves igen ved at højreklikke og opdel gruppe). Det hele kan nu flyttes i paint.

Er afprøvet med dit billede fra peecee uden problemer

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 10:48

Citat
Tror du ikke du skal købe en ny windows
Kan da godt være..hi hiMen nu skal hverken du eller de andre hjælpere mere ligge søvnløs pga. mig,for nu er problemet løstFik hjælp fra anden side..
Jeg tog simpelt hen et skærmbillede,og beskar det,og kunne derefter gemme det som jpeg.Håber jeg fik lært jer at det altså godt kan lade sig gøreNu har jeg skrevet det ned,og tror aldrig mere jeg glemmer at lave et Word dokument om til JPEG
Skal nok give point alligevel i dagens løb.
Tak for hjælpen allesammen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 10:50

Citat
Du skal markere billedet som bagved layout, og teksten i wordart som foran. Så holder du shift nede og klikker på hhv. billedet og på teksten. Så er det "hæftet" sammen i gruppe. (Kan ophæves igen ved at højreklikke og opdel gruppe). Det hele kan nu flyttes i paint.
Ok,tak.Det vil jeg afprøve senere,selv om problemet er løst

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-02-07 10:55

http://peecee.dk/?id=29135
Der ligger dit billede med teksten "sat fast". Hvis du højreklikker, vil du se, at du har mulighed for at opdele grupperingen, hvis tekst evt. skal ændres eller flyttes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 11:05

I må have nogle "ældre" udgaver af win, siden alle disse fixfaxerier er nødvændige.....

Jeg hverken grupperer layouter eller noget som helst..... (trækker blot teksten ind i billedet....)

Og det virker alligevel

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 11:07

Citat
Der ligger dit billede med teksten "sat fast". Hvis du højreklikker, vil du se, at du har mulighed for at opdele grupperingen, hvis tekst evt. skal ændres eller flyttes
Tak,så lærte jeg noget nytDet bliver svært hvem jeg skal give point.Måske kan jeg få alle dem der har hjulpet mig til at stemme om hvem der skal have pointene.Og så se hvem der har fået flest stemmerBare sådan for sjov.Og så er det selvfølgelig kun dem der har skrevet der kan "deltage"..Og kun med én stemme..
Idé?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 11:09

Citat
Jeg hverken grupperer layouter eller noget som helst..... (trækker blot teksten ind i billedet....)
Jeps,det er også nemt nok.Det der drillede mig var,at lave billedet om til JPEG.Men det er jo løst nu

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 11:10

Ps.Min windows udgave er fra 2001.Er den så gammel?Må løbe nu.Har fået besøg af brormand.Nu skal JEG hjælpe ham med et pc problem

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 11:16

Afstemning:
Hvem syntes DU skal have pointene?Jeg syntes det er svært at vælge,så nu må i hjælpe"Afstemningen" starter NU,og slutter kl.14.Så har de fleste nok mulighed for at "stemme"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 11:21

Citat
skal JEG hjælpe ham med et pc problem

Vi høres ved til næste år

Citat
Min windows udgave er fra 2001

Det er min 98er også

Du har forhåbentlig opdateret undervejs.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 11:36

Citat
Vi høres ved til næste år
Ej hvor er du altså frækJa,vi høres ved til næste år,for han er mere umulig end mig til at lære..Tro det eller lad være

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 11:37

Citat
Du har forhåbentlig opdateret undervejs.....
Ja da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 11:39

Sæt lige webcamera på - det må være et syn/snak for guder ........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 11:54

der er da nogen der har moret sig her

jeg fatter altså heller ikke hvorfor det kan være så svært - men ok - det har måske noget med øvelse at gøre

godt du fik klaret det trods alt dior - og pas nu på hvad du laver ved andres computere

hilsen fra hende der installerede word fordi jeg var træt af alle de kan - kan-ikke og ville svare men ikke var hurtigt nok - så nu kan jeg smide det ud igen

BTE... hvis du en anden gang vil have et billede med wordart - så sæt først billedet ind i paint - klik på tegn uigennemsigtigt hvis der er flue i - lav så den tekst du vil i word og kopier med musen - sæt ind ved siden af billedet så du kan trække det eller skrumpe det så det passer - kopier det og sæt ind - så går det nemt og smertefrit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 11:58

Uha.....

Pas nu på med flere gode råd.....

Det ender galt

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 12:04

Hvor er i altså slemmeTror jeg skal ændre mit nick til "KANDU'S KLOVN"Jeg skriver sener..
Er det en helt tosset idé med den "afstemning"?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 12:08

Skriver senere og giver et resumé af hvor meget jeg har fået ødelagt på min brors pcSkal bare installere AVG antivirus prgram for ham.Det kan han ikke selvHvis der går helt kage i det,dukker jeg lige op herinde og beder om hjælp..igen igen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 12:10

Ups,måske ikke en god idé med den afstemning.Så kan hver især jo se hvem der har stemt på hvemMen der er jo næsten et par timer endnu,hvis der er nogen der har lyst

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 13:57

En vigtig ting, når man underviser i IT er, at man kun må forklare én måde at gøre tingene på, nå!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 14:00

Det gør vi da også (hver vores måde )

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 14:04

DIOR ...................... prøv at følge denne anvisning ord for ord.

Start word
Indsæt billede > fra fil >åbn
marker billede > h-klik og rediger billede
og så indsæt billede > vælg wordart
skriv tekst i wordart
ok
marker billede og vælg luk
nu hænger billede og tekst sammen
men word kan ikke gemme i billeformat
så h-klik på dit billede med tekst og kopiér
åbn Powerpoint og sæt ind i et tomt dias
gem som (F12) og vælg et billedeformat.

Men det kan da også laves direkte i Powerpoint
indsæt billede
wordart knappen
markér det hele med musen
h-klik og vælg grupper
nu hænger billede og tekst sammen
og kan gemmes (F12) i et billedformat.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 14:07

Ja ja - det skal vi nok Moster.

Jeg stemmer på Britney spears

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 15:15

Citat
Lad være med at bruge genvejstaster (det kan være det er dem der er slidt op)

I word - gå i rediger - klip (der er ingen grund til at lade det blive)

Åbn paint - højreklik på papiret - sæt ind

Gå i filer - gem som - nederste felt - jpg - øverste felt - hurra

Tryk gem
Genvejstaster bruger jeg næsten aldrigOg nej...Det kan IKKE lade sig gøre at sætte billedet med Wordarttekst ind i Paint.Så er det jo kun billedet der kommer frem-Wordart teksten mangler..
Men HURRA for at jeg bare skulle tage et skærmprint for at kunne gemme som JPEGTænk at det var så let
Tænkeren er sat i blød for hvem jeg skal give point.I stemte jo ikke

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 15:21

Det gik ikke så godt med brormands bærbare pcHan havde glemt at tage opladeren med,og min passede ikke.Og vi kunne ikke komme på nettet,selv om jeg satte et lan kabel til.Men jeg fik dog installeret hans virusprogram,men det kunne ikke opdateres,så nu er han på vej hjem for at tilslutte det der nu skal tilsluttes.Denne gang er det ikke mig i skal grine af,men ham

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 15:23

Citat
Og nej...Det kan IKKE lade sig gøre at sætte billedet med Wordarttekst ind i Paint.Så er det jo kun billedet der kommer frem-Wordart teksten mangler

Sludder.....

Vi er jo flere der har gjort det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 15:30

PS....

Der er da ikke meget grin ved at have en notebook der ikke virker uden lader

Det har du vel fortalt ham

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 15:31

vel kan du så bruge paint !!!!!!!!!!

du skal bare bruge både paint og word !!!!!!

1. åbn paint - under billede klikker du lige på tegn uigennemsigtigt hvis der er flueben der - så indsætter du dit billede

2. åbn word - vælg det wordart du vil benytte og skriv teksten - højreklik og kopier

3. gå i paint og vælg indsæt - mens der stadig er "markeret så det ikke sidder fast" kan du vælge hvor det skal sidde og med pilen trække eller skubbe så teksten kommer til at passe og sidde det rigtige sted. når du vælger gem så brug rullepanelet og vælg jpeg.

PRØV SÅ FOR FILAN

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 15:34

Hu hej for en Weekend

Men egentlig er det ligemeget

Du fik det jo til at virke

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 15:37

Citat
Der er da ikke meget grin ved at have en notebook der ikke virker uden lader
Ja det har jeg da.Så LIDT kunne jeg da lære ham
[B]JEG[/B] kan ikke kopiere et Worddokument ind i Paint med Wordarttekst på.Det erKUNBILLEDET er bliver sat ind..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 15:39

ja - og når billedet er færdigt kan du indsætte det i word

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 15:41

Citat
ja - og når billedet er færdigt kan du indsætte det i word
Ja,det er der ingen problemer med,problemet er at jeg ikke kan gemme det som et JPEG billede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 15:44

dukker jpeg, jpg osv ikke op i rullelisten ?????

Hvilke andre grafikprogrammer har du til rådighed ????

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 15:46

Citat
PRØV SÅ FOR FILAN
JA JA,skal nokBare ikke nu.Jeg skal ind og have en lur.
Men foreløbig tak for en sjov weekend.Jeg tror i har moret jer lige så meget som jeg harVender tilbage med point til Britney senere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 15:51

Citat
JEG kan ikke kopiere et Worddokument ind i Paint med Wordarttekst på.Det erKUNBILLEDET er bliver sat ind..

Næh, men det kan alle vi andre

Og du kan også LÆRE det

Tror jeg nok

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 17:55

Citat
Næh, men det kan alle vi andre

Og du kan også LÆRE det

Tror jeg nok
Det skal du ikke være så sikker på
I næste besked skal jeg skrive PRÆCIST hvordan jeg gør.Mystisk at alle i andre kan gøre det,og jeg er den eneste der ikke kan..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:11

ALTSÅ:Jeg åbner Word,og klikker på indsæt billede.Vupti..Nemt nokDerefter klikker jeg på Wordard,og skriver et eller andet.Flytter det derpå ind på selve billedet.Nu er selve billedet med Wordart skriften fremme på skærmen.Jeg gemmer så det færdige billede.Markerer billedet,og klikker på kopér,og åbner Paint.Klikker på redigér-sæt ind.Og KUNbilledet bliver sat ind.Skriften med Wordart er IKKEmed på billedet.
Mirit,det vil tage meget lang tid at skrive op ,alle de billedbehandlingsprogrammer jeg har!
Nu har jeg skrevet nøjagtigt hvordan jeg gør,fra start til slut.
Jeg kan så fortælle at jeg fik guidet min bror over telefonen.Og det lykkes sandeligMen selvfølgelig skulle hans cd drev drille.Han kunne ikke få det åbnet.Så måtte jeg jo lige fortælle ham at han kunne åbne skuffen med en clips.Ak ja,det er ikke kun mig der er en klovnHan morede sig forøvrigt helt vildt da jeg fortalte ham om torsdag aften

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 18:11

Citat
Det skal du ikke være så sikker på

Næhhhh

Det er jeg jo heller ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 18:20

Citat
Og KUNbilledet bliver sat ind.Skriften med Wordart er IKKEmed på billedet

Du skal bruge mandagen på at købe ny komputer

Når du markerer billedet i word, bliver det så sort/negativ ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:21

dior - enten er du usædvanlig (nænænæ det sagde jeg ikke) - eller også er du mere end normalt stædig - eller - måske skal du have briller

***kold så kæft miritdk****

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:22

HVAD lavede du torsdag aften dior ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 18:23

Du må IKKE bare højreklikke på billedet - det markerer KUN billedet....

Træk med musen fra nederste v hjørne til øverste h hjørne.....

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:26

Tak for svaret refi.
Jeg har trukket lod mellem dig og et par stykker andre.Det blev jeg nød til.Det var ellers ikke nemt at vælge

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:28

Citat
Når du markerer billedet i word, bliver det så sort/negativ ?????
Jeps

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 18:30

Selv tak....

Brug nu resten af weekenden til at kigge ny komputer....

Evt. gå på microsoft og opdater dit office - noget er der sgu galt....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:31

Citat
HVAD lavede du torsdag aften dior ???
Var ved at se mig blind på et billede med Wordart,og tjah...så fjollede jeg med et par stykker inde på KanDuMen problemet fik jeg da løst til sidst.Desværre var der ingen herinde der kunne hjælpe.Men pyt med det.Det var da en sjov aften...Syntes jeg

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:32

Citat
dukker jpeg, jpg osv ikke op i rullelisten ?????
Nix.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:36

Citat
Du skal bruge mandagen på at købe ny komputer
Ja..Betaler du?Tror jeg skal prøve det på den bærbare.Altså det med billede/Wordart.Den er nemlig kun et par mdr. gammel.Tror nu ikke det har den store betydningMen det bliver ikke i dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:37

nnåååååeeeehhhh - det tredie ben

hvis jpeg ikke dukker op får du så kun valget bitmap ??? i så fald skal du lige tømme internet explorer .. for hvis du har andre grafikprogrammer liggende skal du kunne vælge jpeg

refi tør bare ikke skrive hvad jeg synes skal opdateres (bange for et blåt øje)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:39

arghhh for hulan da også der kom jeg til at slette det jeg var igang med - det kaldes vist nemesis

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:40

Citat
dior - enten er du usædvanlig (nænænæ det sagde jeg ikke) - eller også er du mere end normalt stædig - eller - måske skal du have briller
Vi er alle usædvanlige,bare på hver vores mådeMen stædig..Ja,det har du ret i.Men ikke på en negativ måde.Jeg er meget villig til at ville lære,og giver ikke op så let.Det har du jo nok opdagetJeg har godt forstået det i har skrevet,men det ville bare ikke lykkes for mig.
Briller har jeg..(Læsebriller)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:42

Citat
Evt. gå på microsoft og opdater dit office - noget er der sgu galt....
Office ERopdateret

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:44

Citat
tør bare ikke skrive hvad jeg synes skal opdateres (bange for et blåt øje)
Skriv det nu bare

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:46

BARE

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:47

Citat
hvis jpeg ikke dukker op får du så kun valget bitmap
Nej,den mulighed er der heller ikke.
Hvis KUN det er et foto,(UDEN Wordart,så kan jeg sagtens gemme både som jpeg,bitmap,og mange andre ting.)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:50

Citat
BARE
Du kan få et klaps i denBARE kan du

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:51

ikke for noget - den fremgangsmåde jeg brugte gav mulighed for at gemme til hvad som helst - øhhhh ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:52

haha klap du bare til - ingen garantier for hvad der efterfølgende sker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 18:55

Har du købt den maskine af en på gaden

Er du sikker på styresystemet er Windows ????

Er du sikker på det er Word du åbner ????

OSV. OSV.

Der er mange muligheder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 18:57

er du sikker på det er en pc

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 18:58

Brugte du samme fremgangsmåde som den jeg skrev om?(Kl.18.11)Og huskede du at sætte Wordart skrift ind på selve billedet??
Citat
haha klap du bare til - ingen garantier for hvad der efterfølgende sker
Jeg vinder

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:02

Citat
Har du købt den maskine af en på gaden

Er du sikker på styresystemet er Windows ????

Er du sikker på det er Word du åbner ????

OSV. OSV.

Der er mange muligheder

Du kan sagtens være fræk nu
1.Nej sgu,køber INTET brugt
2.Ja,vel er det Windows..
3.Ja,det er Word jeg åbner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 19:02

Dato : 17-02-07 15:31 den jeg mente

vind du bare jeg smutter i kaffekanden---------------------------------------------------------AHHHHHH

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:03

Citat
er du sikker på det er en pc
Næh,er ved at tro det er en helvedesmaskine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:06

Så fandt du fejlen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 19:06

Dior.............................hvorfor følger du ikke de anvisninger du har fået.
Du kan da først se om det virker efter at du har prøvet.
Det du vil lave i word med wordart, er nemt når man går den rigtige vej.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:08

Citat
Dato : 17-02-07 15:31 den jeg mente

vind du bare jeg smutter i kaffekanden
Den metode har jeg ikke prøvet endnu.Det gør jeg senere.Eller i morgen.Jeg er ikke helt på dupperne.Gider ikke influenza nu.Det har jeg ikke tid til,når der skal leges
Du må hygge med kaffen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-07 19:11
Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:14

Citat
Dior.............................hvorfor følger du ikke de anvisninger du har fået.
Du kan da først se om det virker efter at du har prøvet.
Det du vil lave i word med wordart, er nemt når man går den rigtige vej.
Eyvind.
Hej EyvindJeg syntes virkelig jeg har prøvet alt.Men intet af det har bare virket,før der var én på en anden side der skrev hvordan det skulle gøresHan skrev at det slet ikke kunne lade sig gøre at sætte et Wordart dok. ind i Paint.Som jeg har skrevet før,kan jeg godt åbne billedet i Paint,men Wordartskriften er væk.
Men det kan lade sig gøre at tage et skæmbillede.Og så kan det godt gemmes som JPEG.Alle andre billeder kan jeg sagtens åbne i Paint,og gemme som JPEG

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 19:16

Du har endnu ikke prøvet men kun gættet-

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:16

Citat
Han skrev at det slet ikke kunne lade sig gøre at sætte et Wordart dok. ind i Paint

Så kan du lige dupere ham og vise ham hvordan.....

Fordi DET KAN DET GODT

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:16

Tak for den Mirit.Har den i forvejenDen passer helt perfekt til mig

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:19

Citat
Så kan du lige dupere ham og vise ham hvordan.....

Fordi DET KAN DET GODT
Søde Refi.Ja,gid jeg kunne,men det kan jo ikke lade sig gøre på min pc.Jeg har prøvet.Har du prøvet min opskrift som jeg skrev om tidligere?Og kunne du gemme som JPEG??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 19:21

I øvrigt er det ikke et word dokument ...................men et billede med et andet billede (wordart) som skal kopieres.
Du har jo kun talt om wordart på et billede..................og ikke noget om alm. tekst i et word dokument.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 19:23

DIOR ...................... prøv at følge denne anvisning ord for ord.

Start word
Indsæt billede > fra fil >åbn
marker billede > h-klik og rediger billede
og så indsæt billede > vælg wordart
skriv tekst i wordart
ok
marker billede og vælg luk
nu hænger billede og tekst sammen
men word kan ikke gemme i billeformat
så h-klik på dit billede med tekst og kopiér
åbn Powerpoint og sæt ind i et tomt dias
gem som (F12) og vælg et billedeformat i filtype.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:24

Citat
Du kan altid bruge "print Screen" og så klippe det ind i paint eller andet billed-program.

Jeg kender ikke til en futures i Word der kan gemme som JPG/JPEG

Men mit forslag det virker i alt fald... :-)
Denne besked fik jeg på den anden side

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:24

Wordart kan "puttes ind i" ALLE programmer der arbejder med billeder....

At du IKKE kan redigere i det efter det er puttet ind - er en anden historie....

Men der er MASSER af måder at få de to ting sat sammen på....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:27

Citat
kuinklusionen er altså: man kan IKKE gemme direkte fra word som *.jpeg
Og hér et svar mere jeg fik
Det må virkelig være min pc der er i udu.Måske er der nogle indstillinger der mangler at blive sat op

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:29

Citat
Du har jo kun talt om wordart på et billede..................og ikke noget om alm. tekst i et word dokument.
Jeg troede ikke at Wordart var almindelig tekst?Men det er det måske?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:32

Citat
Jeg troede ikke at Wordart var almindelig tekst?Men det er det måske?

Nej...

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:32

Citat
åbn Powerpoint og sæt ind i et tomt dias
gem som (F12) og vælg et billedeformat i filtype.
Det er også forsøgt.Desværre også uden held.Jeg håber jeg er mere frisk i morgen,så vil jeg prøve endnu engang

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 19:34

Wordart er ikke alm. tekst men et billede.

Men du snakker om at indsætte word tekst ind i paint.

Kære rare Dior prøv nu præcis efter min anvisning - og se om det virker.

Citat
Start word
Indsæt billede > fra fil >åbn
marker billede > h-klik og REDIGER billede
og så indsæt billede > vælg wordart
skriv tekst i wordart
ok
marker billede og vælg luk
nu hænger billede og tekst sammen
men word kan ikke gemme i billeformat
så h-klik på dit billede med tekst og kopiér
åbn Powerpoint og sæt ind i et tomt dias
gem som (F12) og vælg et billedeformat i filtype.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:41

Hvis det kun er alm. tekst kan du da bare skrive det DIREKTE i billedet i paint

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:44

Citat
Men du snakker om at indsætte word tekst ind i paint.

Kære rare Dior prøv nu præcis efter min anvisning - og se om det virker.
Kære e.c
Tror vi misforstår hinanden..Jeg mener ikke jeg har skrevet noget om at indsætte Word tekst ind i Paint.I al fald mener jeg at når jeg åbner et billede i Word,og sætter Wordtekst ind OVENPÅ billedet,så burde jeg kunne åbne dette i Paint og GEMME som et JPEG billede.Men det er helt umuligt..
Jeg vil afprøve dit forsøg i morgen.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:49

Citat
Hvis det kun er alm. tekst kan du da bare skrive det DIREKTE i billedet i paint
Nej,det véd jeg godt jeg ikke kan.Meningen var at jeg ville gemme billedet med Wordartskrift på,åbne det i Paint,og gemme det som JPEG.Det er dér problemet jo er

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 19:50

Ok - men prøv præcis som jeg har skrevet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:56

Citat
Det er dér problemet jo er

NEJ....

Problemet ligger KUN mellen dine ører

Sorry - men det var svært at dy sig

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:56

Citat
Ok - men prøv præcis som jeg har skrevet.
Det lover jeg dig at jeg gør i morgen.Jeg har hovedpine nu,og er svimmel,og mine øjne er helt firkantedeJeg skal være helt frisk når jeg skal lege med den slags,ellers går det da bare helt galtSelv om det næsten ikke kan blive værre
Nu véd jeg dog at det kan lade sig gøre ved at tage et skærmbillede.Så kan jeg godt gå ind i Paint og gemme det som et JPEG billede.Men det kunne også være sjovt at vide hvis der er andre og nemmere måder at gøre det på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 19:58

Citat
Men det kunne også være sjovt at vide hvis der er andre og nemmere måder at gøre det på

Hvad tror du har brugt de sidste par dage på

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 19:59

Citat
NEJ....

Problemet ligger KUN mellen dine ører

Sorry - men det var svært at dy sig
Fræk er du,men du har sikkert retHvor kan jeg købe en ny hjerne?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 20:04

en vender tilbage i morgen
Kan i have en hygsom aften.
Hej fra dior

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 20:05

Sov godt - og drøm om paint

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 20:08

Du kan også drømme om wordart som hopper rundt på dine tær i forskellige farver.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 20:11

Citat
Sov godt - og drøm om paint
NO WAY!Det håber jeg ikke jeg kommer til at drømme om
Du må også sove godt,når den tid kommerHåber dog ikke du får materidt af mig

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 20:13

Citat
Du kan også drømme om wordart som hopper rundt på dine tær i forskellige farver.
Ja,det vil jeg da meget hellere

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 20:14

MARERIDT skulle der stå

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 20:40

Ny hjerne? Du kan prøve ovre i Regeringen - de har indtil flere ubrugte!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-02-07 20:49

Moster - Hvor længe må man afprøve de hjerner ..........ved du det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 21:01

4 år

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 22:02

Citat
Ny hjerne? Du kan prøve ovre i Regeringen - de har indtil flere ubrugte!
Jamen hvor véd du dog det fra?Du mangler måske også én?Du har altså allerede været derovre?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 22:33

HOV HOV HOV....

Min hjerne kan da heldigvis godt finde uj' a', at lave et billede med WordArt fra Word i Paint....

Ta' den!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 22:45

Og den kan også gruppere almindelig tekst og billede, og gemme det som jpeg i Paint!

HA!

Teksten skal bare laves i en tekstboks.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 22:56

Bare sæt hende på plads

Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-02-07 23:05

Citat
Og den kan også gruppere almindelig tekst og billede, og gemme det som jpeg i Paint!

HA!

Teksten skal bare laves i en tekstboks.......
Dygtig pigeMen nu var det ikke liiiige en tekstboks jeg havde brug for

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-02-07 01:03

Tja .............................. jeg kan i word lægge wordart tekst på et billede og gemme det som een enhed og konvertere til JPG inde i Paint / PowerPoint.

Og så bruger jeg ikke endgang mosters fine nye hjerne.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-07 01:28

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-07 09:08

nye hjerner med wordart i tekstbokse og grupper - øhhh

Kommentar
Fra : dior

Dato : 18-02-07 10:00

Jamen,den bedste syntes jeg nok var den med Wordart som hopper rundt på mine tæ'r i forskellige farver
Til dem der fortjener det:
Hav en god søndag.
Hej fra dior

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-07 10:52

dior lå du og holdt øje med dine tæer hele natten ????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-07 11:57

Ja, det er med at være på tæerne herinde.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 18-02-07 15:38

Citat
dior lå du og holdt øje med dine tæer hele natten ????
Ja Mirit,det gjorde jeg.Har næsten ikke lukket et øje hele nattenSå mit næste spørgsmål herinde vil nok være dette:
"Er der nogen her der kender en pille mod søvnløshed".Faktisk var mit soveværelse fyldt med Wordart farver.Det var ikke kun på tæerne der blev danset Wordartdans

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-07 15:58

dior - Lancér en ny dans - den sidste nye trend!

Start en danseskole

e.c.- jeg følte mig ellers lettere brugt på det tidspunkt....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-02-07 19:02

Jammen dansen kender vi da allerede. Den kaldes jo jumping wordart og helst i farver.
Den sværeste variation er de spejlvendte vridninger på hovedet. Her bruger vi som regel et microsoft anlæg som batggrundslydbillede. Sjællendt ser jeg de næsten umulige JPG-sving.
Som begynder bør man starte med alm. .doc

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-07 21:18

e.c. - hva' si'r du så til 'omvendt saltamotale med dobbeltliggende knastaksler?'

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-02-07 12:07

Jo jo - og med fuldt blus på forlygterne.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-02-07 12:35

Guiiii, har så'noen?

Sikken fin klovn, dior, du har lavet!