/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
60 års fødselsdag uden sang !!
Fra : hellobal1
Vist : 4404 gange
100 point
Dato : 11-02-07 13:51

Hej.. min mor fylder 60 år holder ingen stor fest, men bare åben hus..
Mig og min søster vil gerne lave et eller andet til hende alla en sang men vi syntes ikke lige en personlig sang passer ind til et åben hus arrangement.. er der nogle der har en anden god ide til noget personligt ??

Håber i kan hjælpe. Tak for det.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-02-07 13:58

Heloo
I kunne evt. skrive et sødt digt til hende,og give hende en mørkerød rose hver.Det kan da kun gøre lykke
Tillykke med jeres mor

Kommentar
Fra : kategat

Dato : 11-02-07 14:05

Lave en lille sketch, med noget sjovt hun har lavet engang, eller en lille tale...

Kategat

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-07 19:42

Hej.

Da min svigerfar og min mor fyldte 60 sidste år, havde vi børn og børnebørn forberedt et lille optrin, hvor vi hver især sammenlignede os selv med fødselaren, da han/hun var på vores alder (nogen her på Kandu kan nok huske det).

Her er tråden fra dengang:

http://www.kandu.dk/Spg81745.aspx

Det vakte stor lykke med historiske ting, som mange af gæsterne kunne snakke med om.

Eks. sagde jeg, at da mor var på min alder besluttede folketinget, at Christiania skulle ryddes snarest (og det var en gang i 1970erne)

Venlig hilsen Karen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-02-07 21:20

I kan synge en personlig sang for hende lige i starten af arrangementet.

Evt. flette ting ind i sangen, som man kan få fysisk - ting, hun kan lide, som hun så får, når I kommer dertil i sangen.

I kan også bestille en sanger til at synge hendes yndlingssang.

Hanne

Kommentar
Fra : Anette21

Dato : 11-02-07 21:39

Prøv evt. at gå ind på www.festsange.dk her er lidt til enhver smag standard sange, taler, selskabslege med mere... jeg har haft en del glæde af den

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 20-02-07 15:24

Tak for svaret karenD.