/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Modtaget mail fra Kandu.dk
Fra : steenvin
Vist : 508 gange
10 point
Dato : 10-02-07 15:50

Hej Alle

Tillader mig at ligge kopi af brev modtaget fra Kandu.dk den 7. februar.

Citat
Der blivr fra idag af kørt en agent som oprydder alle gamle spørgsmål hver dag, dva. den søger efter spørgsmål som er over 3. måneder gamle og vil derefter annullere dem. Derefter trækkes der 5 point fra vedkommende som har glemt at lukke sit spørgsmål.

Vi har i nat kørt den store kørsel som tog sig af alle de gamle lig i lasten som lå i databasen og i den forbindelse er der ikke fratrukket 5 point, da dette ikke ville være fair overfor de brugere som ikke havde hørt om den nye funktionlitet. Fra i dag gælder reglen med de 5 point.

Vi må sige at brugerne på Kandu.dk. er super hurtige, kørslen var ikke engang halvt færdig da den første burger allerede skrev et tip herom, så med hensyn til at vi ikke har informeret om det nye tiltag, skyldes at det nåede vi simpelthen ikke, før det var kommet ud. Det var super godt gået af "Ans"

Med venlig hilsen Rasmus A. team kandu.dk

Hvis nogle brugere er beskæftiget i nogle af de andre kategorier - kan dette kopieres og lægges ud.

Med venlig hilsen Steenvin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-07 15:58

øhhh tror nu nok det var dova der først opdagede det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-07 15:58

ps det ville være en god ide at lægge det som tips steenvin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-07 15:59

.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-07 16:12

Ja det var dova, der skrev det i denne tråd http://www.kandu.dk/Spg100136.aspx

med en sur smiley over at være blevet fratrukket 5 point.

Kandu skrev jo den 31.12.2005 at gamle spørgsmål ville blive lukket, så det kunne jo ikke komme som en overraskelse

Jeg skrev dette tip http://www.kandu.dk/tip15550.aspx

i kategorien kandu, da jeg tror, at mange vil læse det der

God weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 16:28

Ja - så mangler de bare at rette "pointsystemet"...

Så der står det samme

Citat
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-02-07 16:38

Citat
ps det ville være en god ide at lægge det som tips steenvin

Jo,det tror jeg også det havde været og da slet ikke under Slægtsforskning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 16:41

Det er da Kanduslægten der forskes i

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 10-02-07 17:10

OK

Kommentar
Fra : steenvin

Dato : 11-02-07 10:01

Ja det skulle jeg have gjort - men som jeg skrev, kunne det jo bare kopieres af jer hvis i havde lyst og ligge det ud i andre kategorier.

Og hvis de fra Kandu har skrevet at det var Ans som var først - så må det stå for deres regning, det kan vel egentlig også være ligemeget hvem som var først - jeg lagde bare en kopi af deres mail.

Med venlig hilsen Steenvin

Annuller spørgsmålet
Fra : steenvin

Dato : 11-02-07 10:02

det var blot en oplysning.