/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så er det nu......
Fra : dova
Vist : 786 gange
10 point
Dato : 06-02-07 23:55

......at Kandu har gjort alvor af:

Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Jeg har netop opdaget, at det eneste af mine ulukkede spørgsmål er annulleret......og der er fratrukket 5 strafpoint

Har andre også fået annulleret spørgsmål der ikke var lukkede inden for 3 måneders fristen???

mvh dova

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 20 point
Dato : 07-02-07 00:13

Jamen Dova dog, du havde vel ikke gamle åbne spørgsmål stående?

Naaah, det har jeg skam ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:14

Så har det ikke været helt forgæves

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:18

Citat
Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Men dette er hvad de skriver i reglerne.....

Så de har hævet grænsen så folk kan nå at lukke nogen af dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:19

Hvor har du dit eget citat fra ???????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 00:25

Ja, jeg har også fået lukket 2 spørgsmål.

Det var nu en prøve på om det nye system virkede, men det gør det så fra i dag.

Så er flere brugere da fri for at få henvendelser fra arne.jakobsens arvtager refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:29

Nemlig....

Men sammenligningen vil jeg godt have mig frabedt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 00:30

Og hvilken glæde, der er ingen der har fået point trods ihærdige forsøg LOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:32

Jeg kan garantere dig der er blevet delt ud de sidste dage

Men nu er det nok for sent for resten....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 01:01

Jeg har da lige fundet den bruger med 172 ubesvarede spørgsmål, der er ikke blevet delt point ud, men der er stadig 2 ubesvarede fra november 2006, så det er ikke alle, der har haft travlt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 01:08

Hvem læser reglerne !!!!

Men de har da ændret det til 3 mdr.

Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 01:08

Næ nej.....

Ikke alle, men en del

Men der er nok nogle der får sig en overraskelse i morgen......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 01:11

Og ja - men det er ikke det der står under pointsystemet

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 01:17

Så må du jo skrive til kandu, at der står forskellige regler om ikke at lukke sit/sine spørgsmål.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-02-07 01:19

Citat
Jamen Dova dog, du havde vel ikke gamle åbne spørgsmål stående?

Jo, jeg havde sgu da et, fra juni måned, fordi der ikke var nogen der kunne svare på hvorfor min computer lavede mit skærmbillede stribet

Jeg fik ellers mange gode forslag, og alle blev afprøvet til punkt og prikke...lige lidt hjalp det

Nå, pyt .....jeg fik jo en ny computer i julegave.......så den gamle står i hjørnet og fylder op, og laver sikkert stadig striber hvis den sættes til igen.

Citat
Jeg har da lige fundet den bruger med 172 ubesvarede spørgsmål

det var ellers ikke så få......lad os nu høre, hvem er synderen

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 01:53

Han havde "kun" 130 - resten lukkede kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 02:01

Tror du vi tænker på den samme bruger refi !!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 02:04

Gør vi ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 02:09

Jeg ved jo ikke hvem du tænker på og du ved ikke hvem jeg tænker på.

Den jeg tænker på har på nuværende tidspunkt 171 annullerede spørgsmål.

Har den du tænker på det samme antal

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 02:09

Næh - det gør vi ikke - det var "kun" 156

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 02:23

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 82
- Annullerede 171
- Slettede 1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-07 08:20

dova -> Er det også 'stiber' på skærmen, hvis du tilslutter den til din 'nye' computer?

..så er det fordi den har fået et 'slag'/stød', som har beskadiget/forskubbet elektroderne i CRT (Catode-Ray-Tube) skærmen ...for det er jo ikke en fladskærm. Dette kan en elektronik mekaniker muligvis justere på plads igen, men en sådan reparation vil koste næsten det samme som en ny skærm

HIT MED PÅNGÅRNØ !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-02-07 12:27

Næ, nej Molo, så let går det ikke.....for det var slet ikke skærmen der var problemet, for den bruger jeg endnu sammen med den nye computer.

men et eller andet i den gamle computer gjorde skærmen stribet.

I begyndelsen troede jeg det var skærmen det var galt med.

Der blev skiftet kabel fra comp. til skærm, testet andre skæme.
Men

Derefter: Installeret ny skærmdriver, testet grafikkort og meget mere som jeg snart ikke kan huske længere.

Men det hjalp ikke en dyt......min IRL "når-situationer-med-pc'en-tilspidser-sig-hjælper" havde jeg til at kigge på den, han havde aldrig set noget lignende og kunne heller ikke finde ud af det.

Men pyt nu med det, den nye funker til UG

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-07 12:39

Hvis både skærm, skærmkort og drivere har været ok., så kan 'fænomenet' skyldes et af tre: ENTEN 'støj' som følge af defekt afskærmning på et andet apparat (evt. naboens ) ELLER en defekt tilslutning (periodisk løs forbindelse/defekt afskærmning i skærmkabels stik eller skærmkortets ditto) ..ELLER 'manglende' jordforbindelse til enten skærm eller PC.

KOM SÅ HID MED DE PÅÆNGÅR dova

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-02-07 14:15

Nå, molo, du er nok vågnet, hva'?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-07 07:19

Ps. ..og så er der endnu 2 muligheder tilbage:

1.) Rens skærmen.
2.) Puds brillerne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-02-07 12:33

3. Tænd lyset

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 08-02-07 23:28

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-02-07 23:35

Selv tak dova

God weekend til alle!

Vh Dorthe