/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Master Of Kefir og point
Fra : zonker
Vist : 557 gange
1 point
Dato : 11-01-03 06:58

Hejsa

Jeg undrer mig over kommunikationen i dette indlæg :

http://www.kandu.dk/dk/spg/10017/

Man forsøger at hjælpe en fyr : DJfrakja. Med problemerne med sit webcamera, det er der intet forkert i.

Hvordan kan man kl.: 11-01-03 05:39 citat "Jeg har streamet billedet direkte ned fra din server gennem din router så forbindelsen dur 100% sikkert", når DJfrakja ikke har opgivet en adresse eller ip-nummer ?

Og hvor får Kefir ip-adressen fra i sit indlæg ?

Når man IKKE kender vedkommendes adresse ej heller ip-nummer, kan ovenstående IKKE lade sig gøre....

Andre som også undrer sig ?

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 11-01-03 07:30

PPS. Jeg ved du har lavet et skråstreg formeget i din link henvisning - http://www.kandu.dk/dk/spg/10017

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 11-01-03 08:25

Så kom jeg endelig hjem. Undervejs fik jeg en ide til et godt tip - http://www.kandu.dk/dk/tip/2831

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-03 11:42

Jeg ved ike om jeg har misforstået noget, men er svaret ikke her http://www.baked-beans.dk/webcam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-01-03 17:13

Uffe

Master of Kefir kender hans eksterne ip-adresse, uden at DJfrakja selv har opgivet denne i indlægget.

Mit spørgsmål og argumentation går så op hvordan han kan det, når DJfrakja ikke selv opgiver denne ? ej heller en URL, kun interne ip-adresser der starter med 192.168.x.x og de har INTET med den eksterne ip-adresse som starter på 80.x.x.x. at gøre.

Og hvis du kigger det indlæg igennem som jeg henviser til vil du se at, han ligepludselig bare kender denne, uden at DJfrakja har opgivet denne.

Hvordan kan dette lade sig gøre ? Underligt ikke ?
Underligt IKKE ?

Kefir, hvis andre får muligheden, hvorfor i alverden sætter du det så som formodet svar ??

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 1 point
Dato : 11-01-03 17:21

Hej Zonker
I mine øjne ser det også meget mærkelig ud
jeg venter da med spænding på om Master_of_KeFir,kan give os en god forklaring på det
MVH og hils Lillemor
Brian

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 11-01-03 18:40

Tak for hilsen, Brian

Det er nu stadig svært at vænne sig til at blive kaldt "Lillemor" - er det ik' sådan en ældre dame med strikketøj? Eller måske snarere én, der står i køkkenet altid?

Mange hilsner

yttepigen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-01-03 20:27

Hej Yttepige
Nej da
lillemor står i mine øjne som noget meget smukt,og for en man holder af og elsker
her vestpå bruger vi det tit
kender du ikke sangen-Lillemor Lillemor nej hvor er din kærlighed dog stor,og så kan jeg ikke huske mere.
Så det skal du ikke være ked af,at blive kaldt,hvis nogle spørger hvor pokker har du da fået det navn fra,så siger du bare,fra en beundre du har i Esbjerg
MVH og kan i begge have en forsat god lørdag aften

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 11-01-03 20:40

Også god aften til dig, Brian

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 12-01-03 01:23

Citat
Kefir, hvis andre får muligheden, hvorfor i alverden sætter du det så som formodet svar ??

Det gjorde jeg fordi jeg havde en "formodning" om at mit indlæg var nok til at give dig svaret på det du søgte udfra mit hint.
Som jeg har set dig skrive flere gange "... det er det med at finde ud af det selv ... ". Desuden vidste jeg at du kendte til muligheden for at afvise et formodet svar hvis det ikke var godt nok. Det har på intet måde forhindret andre i at give deres bud på svar, vel ?

Jeg har formuleret en uddybende svar på dit spørgsmål, men jeg "tør" ikke skrive den her fordi jeg så ofte har set indlæg fra dig der kritisere folk negativt når deres svar ikke er helt dækkende på spørgsmålet. Jeg er bange for ikke at leve op til dine krav, da der er noget i dit spørgsmål jeg er i tvivl om.

Du bliver nødt til at uddybe dit spørgsmål noget mere, da jeg ikke kan gennemskue hvad du insinuerer med selve "titlen" på sprøgsmålet

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-01-03 06:53

Når du åbenbart mener jeg er for dum til at hjælpe dig, er det godt jeg har fundet professionel hjælp til dig, som virkelig trænger :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2841

Briani, det beviser jo åbenbart vores påstand, indirekte....

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 12-01-03 06:54

Tja, han fik chancen for at modbevise vores påstand og det formår han ikke.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 12-01-03 07:55

Jeg holder stadig på at du er nød til at skrive hvad du mener med "spørgsmålets titel". Så snart jeg har læst det, får du dit svar. Prompte.

Bolden er på din bane halvdel !

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-03 11:52

Til Zonker
Tak for den ene point,den er jeg sku glad for
lidt mærkelig at master ikke bare kommer med et svar,istedet for at kravle udenom
men lad os nu se om vi ikke får svaret i de nye spørgsmål som master har oprettet
MVH Brian