/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor skal det hele enden
Fra : kissan
Vist : 1498 gange
100 point
Dato : 06-02-07 17:41

Hængerøvsbukser er på vej ut,bukser op til armhulernes tid kan begynde
Hvad siger i ?????Hørte det lige i radioen....HAhaha.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-02-07 17:48

hmm...Kunne man ikke finde den gyldne middelvej

Jeg er glad for jeg har en sy-maskine, så kan jeg selv vælge.

Men det gør ikke mig noget, at hængerøvsbukserne forsvinder.

Har ikke set nogen endnu, det har klædt.

Jeg synes det er lidt trivielt at kunne se hvad mærke underbukser de forskellige har på. Især hvis det er gråvaskede triste underbukser.

Men omvendt er det vel ikke værre end de der dankortautomater nogle voksne mænd går med, fordi deres maver er så tykke, at bukserne ikke kan trækkes ordentlig op. Og når de så bukker sig over deres bil, så man kan se deres automat og behårede baller AAAADDDDDR.

Hvad er så værst bedst?
Ja så foretrækker jeg bukser tl armhulerne. Så sparer man også blusen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-07 17:50

Bukser op til armhulerne?

Mon det er overalls, de mener? hehe

Man skulle være modeskaber - sikke mange penge, man kunne tjene på 'bad taste'!

'Mode'Moster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-07 17:52

jeb3 - ja så kan man kun skimte eks. bh-/undertrøjestropperne, men bukserne skal jo nok udgøre hele 'dragten' - corsagebukser

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-02-07 18:06

Ikke særlig sexy med hængerøvsbukserne,hverken til M/K.
Det er bare min mening

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-02-07 18:06

Jeg har i mange år sagt, det meeeeget forbudte: Lad os da give skoleeleverne skoleuniformer

Jamen jeg mener det sørme - tænk lige på hvor mange børn og unge der ville blive befriet for at 'skulle' ligne de andre - hvor mange penge der kunne spares til det dyre mærkevaretøj som 'vennerne har'.

Jeg synes det er sørgeligt at det er nødvendigt med restriktioner - for ja hvad bliver det næste? Nu er det hængerøvsbukserne, sidst var det 'vise-bar-mave'tøjet. Hvorfor ikke bare lade skolerne indføre end påklædning?

Jeg ved godt at det ikke er særlig populært at sige det - men jeg har osse selv været ude i diskussioner / skænderier med mine unger, når vi kiggede på to par bukser hvor den eneste forskel var et populært mærke men prisforskellen var på 2-300 kroner.

Jojo - der vil stadig være mærkevareræs, for så er der jo fritiden - men jeg vil vove at påstå at meget af det vil forsvinde.

I håv om blide toner....jeg ligger i sengen med feber og fryser - vær nådige, please...

Venlig *hoost* hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-07 18:09

Iiih er da bagud, vi har da haft dem længe her i Nordsjælland, vi kander dem for Waders

Praktisk det meste af året, med alt det vand vi får fra oven

Go' bedring Dorthe, håber ikke du smitter, så min pc får virus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-07 18:10

Hold da op hvor jeg kan stave...kander=kalder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-07 18:20

Jeg har haft fornøjelsen at bære skoleuniform, og foruden vaxens korrekte mening om at presset blir taget af gryden, når de alle er ens, så er der den behagelige bivirkning, at tøjet på tøserne som osse bar skoleuniform, skulle lukkes op og ned, rulles tilside og hægtes af på samme måde på dem allesammen.

Det var osse nemmere senere på aftenen at drøfte det med kolleger, når man udvekslede erfaringer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-07 18:59

Jeg så TV2 nyhederne kl. 18:00.

Kl. 19:00 i TV2 nyhederne bliver det genudsendt.

Så kan I jo selv bedømme om I synes det er et smukt syn.

Indtil videre er der kun tale om en enkelt skole i Esbjerg, der vil forbyde hængerøvsbukser.

PS:

Citat
Klumme

Dato : 06-02-07 18:20

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har haft fornøjelsen at bære skoleuniform, og foruden vaxens korrekte mening om at presset blir taget af gryden, når de alle er ens, så er der den behagelige bivirkning, at tøjet på tøserne som osse bar skoleuniform, skulle lukkes op og ned, rulles tilside og hægtes af på samme måde på dem allesammen.

Har vaxen skrevet sin mening i denne tråd ????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-07 19:06

Nææææ.... Hvor pokker har jeg det fra Hun har da sagt noget om det et eller andet sted.

Det er jeg sikker på, ellers klarer jeg den vist ikke med en blodprøve næste gang jeg er hos smeden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-07 19:09

Nåååååå undskyld LOOL Det var jo Vil.du

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-07 19:13

Ja Klumme, du tænker for meget på den arvesag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 19:50

Citat
du tænker for meget på den arvesag

Ja.....

Det er KUN 1/4 af pigerne der er åbne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-07 19:57

Refi, det med 1/4 af pigerne er åbne !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-02-07 20:01

Ja jeg kan da kun være beæret over at blive genstand for forveksling med waxen

Klumme Klumme doooog - det er ikke første gang du forveksler os, er det alderen? Eller har du osse feber?

...hen og putte igen...
- men jeg går altså stadig ind for de uniformer, jamen de behøver jo ikke at være usmarte, hovedsagen er at de er ens

zz....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-07 20:07

Skoleuniformer !!!!

Hvem skulle betale de uniformer ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 20:27

De bliver da købt billigt i Østen.....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-02-07 20:32

Ans.

Nemlig.

Jeg synes fakitsk om idéen med skoleuniformer. Men det er nu ikke alle der har råd!

Og så vil der alligevel være forskel. Dem i de gamle arve-uniformer, der er forvaskede og stumper, og så de "pæne"

Men uniformen kunne også være cowboybukser. og t-shirts om sommeren og sweatshirts om vinteren.

Tænker nogle gange på de stakkels drenge, der sidder bag en række af tøser med lavtaljebukser,hvor g-strengen stikker op. Den dækker selvfølgelig huden i sparegrisen, men hvordan pokker kan man forvente 13-14-årige drenge skal koncentrere sig om undervisningen med alle de halvnøgne pigerygge/baller?

Men hvor er forældrene?
Når piger i 3. 4. klasse kommer med gstreng, og push up... Som deres forældre har købt til dem!!!!
Dem der har bryster, herregud - de sidder jo og vender op mod himlen- og behøves ikke det der skub op ad!!! De andre har ikke noget at pushe up.

Jeg holdt min dater til konfirmationen, men det holdt hårdt. FOr rigtig mange af de andre piger havde jo alt det "smarte" undertøj.

Da vi var unge/yngre klædte vi os som vores idoler. Abba, sweet osv. Men de havde jo tøj på.
Idag.... prøv lige at kigge på MTV. Nogle gange er det en ren pornokanal, når man tænker på, hvor unge seere der er.
De unge gør faktisk som os. Klæder os som dem vi gerne vil lignr.
Ikke at det gør det rigtigt, men bare min mening om hvorfor de gør det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-07 20:32

Vil.du

Ja det er lidt pinligt, og jeg aner ikke hvorfor. Måske alligevel den alder. Det er da meget almindeligt at få en Altzheimer når man er 29 år .. Ik??

Ans.....Betale for uniformer.... Det er lissom en anden historie. Man kunne forstille sig at forælderne selv skulle punge ud, og efter en eller anden indtægtsgrænse kan kommunen / staten tage over.

Refi.... Hvad er det for noget med dig og de piger???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-07 20:46

Nu var det jo ikke mig, der bragte skoleuniformer på banen.

Men at se samtlige skoleelever i skoleuniformer, med en lille forskel, skolemærket.

Det må da være "røv"kedeligt LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-07 21:09

De går altså ikke i skole for at more sig... nå

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-07 21:10

Nej det var ikke dig der bragte skoleuniformer på banen, men betalingen... det var dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-07 21:15

Vi må da heller ingen verdens ting længere. Rygeforbud, licensdiktatur, røv og mave diktatur - hvad bliver det næste?! - tvungen brug af elefanthue?!

Lige pt. en god idé for mit vedkommende i øvrigt. Jeg er host host lige så sløj som Vil.du - og ligner nærmest en mellemting melem bolledej og en opløst treo

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-07 21:42

Kan man få et billede, creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-07 21:48

Nej - og tro mig, du går ikke glip af noget Moster

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 06-02-07 22:13

I er bare super(snøft-host)
Tja,det ville da være en ide med de uniformer eller sparkedragter for den sags skyld!!!!
Med elefanthuer til drengene og slør til pigerne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-07 22:25

Jeg er imod skoleuniformer

Hjerting skole i Esbjerg må have nogle umådelige "stive" lærer ansat. Hvis man virkelig lader sig provokere af, at man kan se det øverste af en drengs underbukser, så har man sq et problem..

Skulle forbuddet nå til min søns skole, så opfordrer jeg samtlige elever til at protestere, og forlange at de mandlige lærere smider deres klamme skovmandsskjorter og brune fløjlsbukser i havnen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-07 23:36

Jeg så indslaget i TV, der blev nævnt at det var bukserne med bælte under ballerne???

Der var faktisk en knægt der havde bukserne sat sådan, om det var til ære for fotografen eller om der vitterligt er bukser der ser sådan ud ander jeg ikke, men man kunne se hele bagpatiet i underhyler

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-07 01:25

Jeg så også klippet i tv, og synes det var tydeligt, at det var manipuleret i den forstand at de lige havde fået et par fyre til at trække deres bukser ekstra meget ned, så alle fik mulighed for at sidde og blive ekstra meget forargede sådan en kedelig tirsdag aften

Jeg går som allerede skrevet ikke ind for den ultimative ensretning i form af skoleuniformer, men synes vi skal bibeholde det individuelle udtryk, uden at diskriminere bestemte former for påklædning – og det er uanset om det gælder hængerøvsbukser til drengene, eller dullemarie- vise hoftedeller-conni tøj til pigerne.

Dybest set så synes jeg, at det er forkert at andre skal bestemme folks påklædning. Og hvis der endelig er nogen der skal blande sig, så må det være forældrene. Lærere har generelt travlt med at klage deres nød – og piver over at de udover at undervise også skal opdrage vore unger. Jamen hallo, hvis de nu startede med IKKE at inddrage opdragelse på denne måde, så kunne det være at forældrene ikke forventede opdragelse. Hvis man vælger at inddrage et opdragelseselement, så varer det ikke længe før vi forældre forventer, at skolen nok skal sørge for opdragelsen i andre situationer også. Hvad er der i øvrigt i vejen for at læreren kan sige til eleven: "træk lige dine bukser op" eller "ta kasketten af i timen"?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-07 01:28

Vi kan ligeså godt vænne os til, at modetendenser kommer og går. Der vil altid være nogle mindre flatterende beklædningsgenstande, der bliver populært, og sådan er det bare.

Jeg flashede sq også min g-streng ved enhver given lejlighed, da jeg gik i skole, men er heldigvis vokset fra den form for provokation - og jeg er sikkerr på at de unge drenge også vokser fra at flashe deres Bjørn Borg underhylere

Og nu er det jo altså ikke drengenes røv man kan se, men et par latterlige boxers. Så kan det vist heller ikke være mere stødende *LOL*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 01:33

Hvis eleverne skal gå klædt, som lærerne vil ha' det, så skal lærerne også gå klædt som eleverne vil ha' det.

Ældre lærere med slidte hængerøve i bukserne skulle forbydes.

Ældre lærerinder med hængepatter og ingen bh på skulle forbydes.

Men eleverne har vel intet at skulle have sagt

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-02-07 04:12

Lige til oplysning...
De går rent faktisk med bukserne helt nede under ballerne... Nogen af dem altså. Ikke alle

Jeg har løst problemet herhjemme (har en dreng i hængerøvsbuksealderen)
Hvis han vil have hængerøvsbukser, må han selv betale dem. Mine penge går ikke til dem. Og han er ligesom for nærrig til selv at spare pengene sammen. Så er der andre ting, der er vigtigere.

Hvad er der i vejen for at forældre snart begynder at markere sig?

Ikke kun mht tøj?

Nååå jo.... det kunne jo komme til en konfrontation. Måske ville barnet kræve at mor/far bruger TID på at forklare hvorfor de ikke vil have det?
Tænk..... måske skulle man kommunikere. Puhadada....
Nå- klokken er mange eller tidlig?
Er lidt træt af forældre der brokker og brokker, men ikke gør noget ved det, fordi det er for besværligt. Er faktisk lidt træt

Jeg kan iøvrigt huske min mor syntes det var noget mærkeligt noget at skrive I Love You, Peace mm på bukserne. Og at sy lapper på, når der IKKE var hul?

Det har jeg løst med mine.... De skriver på de gamle bukser

Tænk sig, det kan lade sig gøre at styre sine børn lidt. Dejligt...
Og godnat nu.... håber/tror jeg ;-D

Kommentar
Fra : mag-nolia

Dato : 07-02-07 07:29

Har en Søn der går med bukserne helt nede under ballerne det er bare ikke bjørn borg underdrenge han har under *G* Han siger endog at, det er ham der har fundet på at have bukserne sådan. Jeg tror at skoleuniform er en dårlig ide, de unger skal nok få tøjet ændret på en eller anden måde så de kommer til at se individuelle ud. Der er flere penge mellem hænderne på forældrene idag og de vil bare give deres børn hvad de ikke havde da de var børn. Har lige læst at arbejdstiden er steget med 1½ time om ugen. Hvem har så tid til deres børn.??? Jeg har aldrig forstået det der moderæs, jeg køber det tøj jeg kan lide og ikke fordi det har et specielt mærke mine børn bliver opdraget til at have en mening selv også mht tøj. Og nej de bliver ikke holdt udenfor i klassen.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-02-07 08:52

Godmorgen allesammen!!Ville BARE lige ønske jer en god dag!!Vi må vi da være glæde for at det ikke er lynlåsen der skal stå åben
Hygge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-02-07 14:09

Kissan - tak og i lige måde - resten af dagen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-02-07 14:27

Citat
Har en Søn der går med bukserne helt nede under ballerne det er bare ikke bjørn borg underdrenge han har under

Jamen herregud altså. Om det er Bjørn Borg underhylere, eller det er andre seje teights som de køber i vildskab i flotte farver og med mønstre - eller bare et alm. par hvide underhakkere fra Bilka er for mit vedkommende fintrende ligegyldigt. Det er jo ikke bar røv de viser - og tro mig om ½ år så er det overstået og så finder de noget nyt..

De unge drenge og piger af idag, er jo kke en skid anderledes end alle andre unge før dem. Det hele handler om (som jeb3 også er inde på), at man som ung kopierer den/dem man gerne vil ligne. Intet nyt i det overhovedet!

En gang var det Abba, sweet og Madonna

Idag er det Eminem, Nick & Jay, Britney m.fl.

Jeg stemmer for, at vi lader dem være i fred med deres tendenser og udviking!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-07 14:48

Jeg var så en af dem, der blev moppet i skolen pga mit tøj, hvor ville jeg havde haft det meget bedre i skolen hvis vi havde været ens påklædt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-02-07 17:03

Min selvtillid havde det heller ikke for godt med det tøj, jeg absolut skulle gå i, til det var slidt op og flere år umoderne..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 02:23

Men dem i ungdomshuset skal naturligvis ha knippelsuppe med deres tøjsmag og piercinger! Anderledes stiller det sig med de hjernedøde MTV unger!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-07 11:34

Citat
Men dem i ungdomshuset skal naturligvis ha knippelsuppe med deres tøjsmag og piercinger! Anderledes stiller det sig med de hjernedøde MTV unger!

Jøsses, du er blød i fustagen, dude.

Om så du forsøger at dække ovenstående ind under ironi/sarkasme, så ændrer det ikke på, at du endnu en gang udstiller dig selv som værende en komplet idiot, der den ene gang efter den anden retorisk stikker to fingre i ørerne og argumenterer ud fra din fantasi!

Som det første, så handler denne tråd IKKE om ungdomshuset. Dernæst har du næppe læst at nogen her i tråden udtaler at unge mennesker skal have knippelsuppe på grund af deres tøjsmag.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 11:53

Jeg prøver bare at samle lidt op på tråde der omhandler opdragelse af børn og unge, creamy!

Sådan lige for at sætte nogle ting i perspektiv!

Synes jeg kan ane lidt dobbeltmoral i debatten og så er det da muligt at når man slår ud med pisken så hyler de hunde der blir ramt, men var som sådan ikke ment personligt. At du så åbenbart tager det personligt eller bare vil starte en af dine forsøg på at nedgøre alle der tillader sig at ha en anden mening end dig, tjah det jeg sådan set ligeglad med creamy! Der er stadigvæk ytringsfrihed på Kandu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-02-07 12:00

Røget igen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-07 12:02

Og hvis du havde fulgt bedre med i diverse tråde, så ville du have opdaget, at i hvert fald jeg meget klart har tilkendegivet min holdning angående ungdomshuset og dets brugere.

Min holdning har ikke ændret sig Tedd!!!

Jeg er stadig af den opfattelse, at selvom man er ung, og selvom man har en identitetskrise og ønsker at melde sig ud af samfundet, så gælder de SAMME REGLER, som er at man opfører sig civiliseret og ordentligt og indenfor lovens rammer – og jeg har ikke den mindste sympati for mennesker, uanset alder og observans, der nægter at følge spillereglerne i et demokratisk samfund, og i stedet benytter sig af voldelige metoder til at få deres vilje!!

Din udtalelse om knippelsuppe gående på tøjsmag og piercinger er helt ude i skoven.

Knippelsuppe må man forvente at kan inkassere, når man med dræbende 2 kilos brosten i hånden udfordrer ordensmagten.

Knægtene (eller som du beskriver dem, MTV ungerne) med bukserne nede om røven, opfører sig civiliseret og ordentligt og indenfor lovens rammer. De overskrider IKKE den ene af demokratiets 3 grundpiller, EJENDOMSRETTEN! – og skal selvføgeig derfor ikke indkassere knippesuppe.

Er det meget svært at forstå?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 12:11

Nåeh bare vent til kommunen trækker retten til brug af skaterbanen tilbage, så kaster selv hængerøve med brosten! Børn og unge er såmænd ikke så forskellige, når det kommer til stykket eller underbukserne!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-02-07 13:09

Citat
Synes jeg kan ane lidt dobbeltmoral i debatten

Du mangler at dokumentere ovenstående. Men det er så typisk dig. Du slynger bare noget ud og tænker slet kke på at uddybe dine påstulater. Kan du virkelig ikke komme på noget bedre end sølle forsøg på sarkasme og billige retoriske kneb?!

Men never mind. Jeg har fået nok af dine utallige forsøg på at fremstille dig selv som et menneske med über meget tolerance over for andre end dig selv. For hold da kæft, hvor det bare ikke lykkes for dig. Din højt proklamerede tolerance er rent faktisk ikke særlig høj, når det kommer til tolerancen overfor folk med en anden tilgang til tingene end din egen. Og i den forbindelse skal jeg nok lade være med at kalde dig for en "brun-trusse", for det er du sikkert ikke!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-02-07 13:25

Arghg, hvorfor nu blive personlig?? Prøv dog at holde debatten her? Øv altså - et eller andet sted er det ærgerligt når folk begunder at kalde hinanden 'idioter' osv. det er så irriterende når der kører en interessant snak under et rigtig godt oplæg.

Jeg fjerner fluens ben, gider ike når personfnidderet begynder, vi har set det så mange gange og ved det kan ødelægge en ellers rigtig god tråd

/Dorthe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 13:29

Prøv at læs dine egne kommentarer creamy, for så vil du se jeg ikke behøver uddybe noget som helst, det klarer du såmænd så godt!

Lidt synd du altid skal gå over i personangreb, for det ødelægger jo enhver form for diskussion og debat!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-02-07 13:50

Jeg har lige skimmet Creamy's indlæg og lades tilbage med tanken om hvor vidt de ændret i din medicinering Tedd?

Snakken går fint, indtil du blander dig selv, og ungdomshuset ind i debatten. Hvad det iøvrigt har med hængerøvsbukser at gøre kan jeg ikke se.

Dit indædte had til Creamy er kvalmt Tedd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 14:42

Jeg må indrømme jeg har den dybeste medlidenhed med dig, 3773!

En person der kun kan deltage i en debat med bemærkninger som "Har du nu røget igen" og om "hvor vidt de ændret din medicinering"

Ak ja!

Det er muligt at du ikke kan se at denne her tråd er een af mange tråde om unges opførsel og andre (u)vaner, men det er så iorden! Men at forsøge at tilsvine mig fordi jeg deltager i debatten her på Kandu synes jeg derimod ikke er iorden!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-02-07 15:22

Din tilbagevende tilsvining af Creamy er derimod iorden, ikke?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 15:39

Nu er der ikke plads til flere mails

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-02-07 16:55

Prøv bare at finde et eneste eksempel på tilsvining af creamy i denne tråd, 3773?

Eller for den skyld i andre tråde uden der først er sket en kraftig tilsvining og provokation overfor mig først!

Det tvivler jeg meget på at du kan!

Hvad med at deltage i debatten istedet for at komme med dine syge angreb på min person?

Der kan man vist virkelig snakke om had eller hur?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-02-07 17:05

Fandt faktisk lige et par stykker Tedd! Men find dem da selv. Det er nemt nok.

..og på hvilken måde deltager du i debatten. Denne tråd drejer sig om hængerøv og skoleuniformer indtil du kommer på banen. Så drejer den sig pludselig om ungdomshuset og politibrutalitet. Noget der ikke tilnærmelsesvis havde været fremme i tråden før du kom på banen. Og derefter bliver alt åbenbart tåget for dig!

...og ja, din debatstil og dine oftest meningsløse og irelevant kommentarer har gjort du er blacklistet hos mig. Det er i fire der er.

Vinger af her. Så kan du fortsætte med at "debattere" med dig selv!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-02-07 09:56

Hmmm..
Det er simpelthen terveligt overfor kissan, at bruge tråden på denne måde.

Kan i da ikke lave jeres egen tråd til at skændes i?
Opret evt en tråd, der hedder:
uenighed med andres meninger og ret til at udtale sig???

Jeg synes faktisk emnet er evig aktuel.
I halvtredserne/tresserne var folk forargede over de unges stramme cowboybukser og læderjakker. Så kom hippierne, med langt hår, mærkeligt tøj og en helt anden livsstil.
Eller hvad med da kvinderne brændte bh'er?

Gud ved hvad de tænkte om den første kvine i langebukser, eller BIKINI????

Hvordan går de unge om 15 år? eller om 50.
Jeg synes tanken er interessant - og om vores egne børn bliver lige så forargede over deres børn

Hold jer nu til emnet venner. Det ville være lidt fedt.

God weekend.
P.s. Bliver underbukserne ikke våde i dette vejr *GG

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-07 13:06

Citat
P.s. Bliver underbukserne ikke våde i dette vejr *GG

Om det så sneer i metervis og isstiden er over os, skal man da ikke skjule sit 'smarte' tøj - og man fryser med anstand, selvom man risikerer nyrelidelser mv.

Kan I kende det? Var det ikke også sådan, vi gjorde for at være smarte. Hvis man pakker det hele ind, er der jo nogen, der kan se det smarte tøj, veeeeel....

Hanne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-07 17:24

Ja hvor skal det ende.

Der var i dag planlagt en demonstration i Esbjerg. Eleverne ville ikke finde sig i at de ikke måtte gå med hængerøvsbukser.

Inspektøren blev lidt nervøs og lukkede skolen i dag. Han skulle ikke risikere noget

LOOOL

Det var kun en enkelt betjent samt medierne, der mødte op.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article269926.ece

Sådan skaffer man sig en ekstra fridag. Ikke kun elever men også lærere samt inspektør.

LOOOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-07 17:58

Nåh, eleverne ville hellere have en fridag end kæmpe for sin ret.... slattent!

Så kan det da ikke have været SÅ vigtigt med de der hængerøve

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-07 18:12

Inspektøren er da også en hængerøv.

Han øjnede lige en fridag så kunne han blive hjemme hos lillemor med mamelukkerne LOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-02-07 18:31

Alt for fred!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-07 03:08

Ja den hængerøvsdemonstration er jo nærmest kørt lige så højt op som ungdomshuset! Der er ihvertfald nogle sammenligningerne som ham nummermanden fra Horsens ikke kan ignorere!

Ifølge Ekstrabladet som forøvrigt osse er en af de mest citerede aviser når man prøver på at komme med seriøse argumenter her inde

Men selvfølig hvis man ikke kan skelne løgn fra sandhed så blir man jo nødt til at stemme på DF!

Vorherre bevares!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-02-07 00:59

Og de der seriøse argumenter, det er selvføgelig dem omhandlende at unge knøse fra en skole i Esbjerg med hængerøv i bukserne skal sammenlignes med brostenskastende autonome, samt at de fortjener en omgang med politiets knipler.

Nå ja - ikke at forglemme, at man selvfølgelig er nødt til at stemme på Dansk Folkeparti, såfremt man ikke kan skelne løgn fra sandhed..

Vor herre bevares!

Nupper alle flueben i et hug. Du er simpelthen dum at høre på!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 13-02-07 20:23

Tja... jeg er lige kommet hjem fra begravelse.

En ung knøs med hatten trukket nedover øjnene var kommet ad den forkerte kirkesti, så for at komme om til den rigtige, kjokker han ind over en tilfældig grv, forsøger at skræve over hækken,
men ak

Hængerøvsbukserne gjorde så han faldt.

Sørgeligt pinligt og føj for pokker.

Et er de går sådan klædt i skole og i fritid, men til en begravelse.....

Hvor er de forældre, der lod ham gå ind i bilen og tog ham med?

Det var de forældre, der sad med ringende mobiler inde i kirken.
hmm..

Vi bliver nok aldrig enige om hvordan vi skal se ud. Heldigvis, for livet er da lidt mere spændende med forskelligheden.
Se bare denne tråd. Personkritik, mm fører det til.
Men helt ærligt der er situationer her i livet hvor almindelig pli burde være almindelig. Ikke fordi han nødvendigvis skulle have sorte og pressefolder, men bare han havde trukket bukserne op og taget hatten af i kirken.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-07 22:38

Ja denne her tråd viser jo, osse med selvkritikens klare bagspejl in mente, at vi alle sammen kan være hængerøve uden egenligt at ønske det! Så lad os acceptere folks forskelligheder i stedet for at sætte dem i bås!

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 13-02-07 22:56

Tak for svaret tedd.
Takker for en god afslutning
KISSAN

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-02-07 23:12

Og udvise respekt for et gravsted/kirkegård!