/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Reklame - spritkørsel
Fra : Nanabanana
Vist : 1035 gange
500 point
Dato : 06-02-07 17:31

Jeg leder efter reklamen, hvor en ung mand (Paw Henriksen) har kørt galt med sin veninde og ven - så vidt jeg husker - pga. alkoholindtag. Skal bruge den som film, da jeg skal holde foredrag om alkohol og unge - konsekvenserne ved druk, bl.a.

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde den?

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 510 point
Dato : 06-02-07 17:34

http://www.dropdet.nu/ - Klik på Sprit i menuen.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 06-02-07 17:35

Vrøvl.. Mente selvfølgelig at du skal klikke på TV-spots

//Kettedk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 17:53

Og så lige denne - for en "sikkerheds" skyld

Den er også lidt "sprittet" da flere af dem er besvaret.....

- Ubesvarede 18
- Besvarede 27
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 47

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-02-07 18:27

Kettedk FANTASTISK! TUSIND TAK - forøger lige pointene, da du fortjener rigtig mange point!

Hvad er problemet Refi?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 18:35

Tja - kan du ikke selv se det - så glem det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-02-07 18:58

Citat
Kettedk FANTASTISK! TUSIND TAK - forøger lige pointene, da du fortjener rigtig mange point

Jamen det hjælper jo ikke Kette.dk synderligt meget, at du forhøjer pointene

Kette.dk får dem jo ikke før du accepterer hans svar

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-07 19:01

Du skal vel også have tilladelse til at bruge den film, men det har du vel sørget for.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-02-07 19:20

ANS

OBS indslag fra Rådet For Større Færselssikkerhed indslag kræver ingen tilladelse og kan derfor frit anvendes sålænge der ikke er tale om kommerciel brug

desuden opfordrer de selv til mangfoldiggørelse og brug på siden

"Download hele filmen i høj kvalitet her, ved at højreklikke på linket og vælg "gem som..."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 20:38

Citat
Kette.dk får dem jo ikke før du accepterer hans svar

Citat
- Ubesvarede 18
- Besvarede 27
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 47

Tja....

Nanabanana er åbenbar lidt fatsvag.....

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-02-07 21:18

Hold dog kæft Refi - undskyld mit hårde udtryk, men du bruger dem jo selv, så det er vel ok i din verden. HVORFOR skal alle altid være efter hinanden herinde på Kandu - det er da helt vildt! Folk som dig Refi tænker ikke på andet end point point point, så du kan styrke dit eget ego - eller hvad fanden du ellers skal bruge de point til!!!???

Dova: At jeg forøger pointene hjælper sq da Kettedk. LÆS DOG HVAD JEG SKREV SIDST! hvis jeg havde afsluttet dette indlæg, ville folk have kastet med sten på mig, fordi jeg havde afsluttet indlægget, inden refi kunne nå at svare på mit spørgsmål:
--------------------------------------------------------------------------------
Kettedk FANTASTISK! TUSIND TAK - forøger lige pointene, da du fortjener rigtig mange point!
[I][B]
Hvad er problemet Refi?[/B][/I]

Kan I se det? jeg afslutter stadig ikke spørgsmålet - bare for at være lidt provokerende mod jer utålmodige, pointhungrende mennesker.

Kettedk: er du mon glad for dine point? du skal nok snart få dem - sig til, hvis du har travlt og ikke kan vente på at få dem - de andre venter spændt på, at du får dem nemlig!

Ej, nu skal jeg nok lade være... sidder lige og griner lidt for mig selv... det er jo egentlig lidt for latterligt.

Jeg undskylder igen mit lille flip, men GUD hvor er jeg bare træt af bla bla bla. Ville du, Refi, kommentere mit spørgsmål, eller ville du bare have nogle point?
Det er da irriterende... stakkels kanduforum...

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-02-07 21:25

desuden refi: hvordan kan jeg accepterer alle de 18 ubesvarede, hvis folk ikke har givet mig et svar? nogle gange forøger jeg pointene, hvilket du sikkert ikke kan følge med i. jeg spørger ikke herinde på kandu for at dele point ud. jeg spørger for at få svar.

- Ubesvarede 18
- Besvarede 27
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 47

eks:

Mit spørgsmål: Hvad farve er en postkasse i DK?

Svar:
Dova: Blå
Refi: Grøn
KetteDk: Lyserød

Jeg skal til at give point:
Nå... hm... ingen svarer rigtigt... skal jeg vente med at give point, til det rigtige svar kommer? ELLER, skal jeg bare acceptere KetteDks svar, fordi den farve mest ligner rød?

Enten brokker folk sig over ventetiden på "det endelige resultat," eller også brokker folk sig over, at man accepterer et svar for hurtigt. (sikkert fordi de skal give 7 eller 8 point ud for at se, om svaret nu var godt nok!!!"

Hav en skøn aften alle jer... og tænk over det, jeg har sagt - kandu er et fantastisk sted. pyt med pointene - vær hellere glad for, at I kan hjælpe!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 22:03

Citat
kandu er et fantastisk sted

Nemlig

Citat
HVORFOR skal alle altid være efter hinanden herinde på Kandu

Ingen er efter nogen, men der ER regler på Kandu

Citat
Folk som dig Refi tænker ikke på andet end point point point

Så var det nok ikke sådan de bliver "tjent"

http://www.kandu.dk/Spg87171.aspx

http://www.kandu.dk/Spg95570.aspx

http://www.kandu.dk/Spg92146.aspx

Disse er ALLE besvaret, men jeg gider sgu ikke gå alle igennem

Brugerne af kandu bruger tid på at svare på dine indlæg.....

Det mindste du kan gøre er sgu da at give dem deres velfortjente point.....

Men jeg kan se i en del af dine spørgsmål at alt helst skal være gratis, så det er måske derfor

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-02-07 22:11

Hvis regeringen gad sætte SU op Refi, ville jeg ikke behøve gå i Aldi og Netto og genbrugsen.
Du snakker uden om. Hvad har det overhovedet at gøre med, at jeg ikke accepterer ukorrekte spørgsmål? Folk bruger højst et par min. på at svare på mine spørgsmål. jeg kan ikke bruge farven lyserød, hvis det er rød, jeg leder efter! (postkassemodellen :))

Du modtager dog ikke mine point ved at skrive en sætning eller to, som ikke har noget at gøre med mit spørgsmål (hvis det er det, du mener med, at folk "bruger tid på at svare på min spørgsmål!") SÅ SVAR DOG? :) ej, folk er dejligt hjælpsomme. men leder efter et bestemt svar, - og venter altid på det rigtige svar. nøjes ikke med halve svar - for så fik jeg jo ikke svaret på mit spørgsmål, vel? Så må folk altså lade være med at "prøve" at svare på mit spørgsmål. kun svare, hvis det kan hjælpe...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-07 22:43

Jeg ved dette er "off topic", men Nanabanana, det mindste du kan gøre er at komme med supplerende indlæg, så det bliver mere synligt hvad du egentlig eftersøger.

At få et "korrekt svar" kræver en indsats fra spørgsmålsstillerens side! Det er såmænd ikke kun dig dette gælder.

Sidst men ikke mindst - så er det at takke for hjælpen da almindelig dannelse. På Kandu gør man det ved at acceptere et svar.

- ellers er spørgsmålet vist rigeligt besvaret allerede... slut på dette "off topic" indlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 22:46

Citat
slut på dette

Nemlig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-07 00:58

Nu slap du for at lukke spørgsmål - det gjorde Kandu for dig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-02-07 08:25

Man kan jo passende citere fra http://www.kandu.dk/faq.aspx
Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

...tydeligere kan det vist ikke skrives...

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 07-02-07 08:26

refi: ???

berpox: hvis jeg ikke husker helt galt, plejer jeg også at være meget taknemmelig, når jeg modtager svar. tænk at folk gider bruge tid på at svare - til tider - helt forkert, eller som refi - snakke om noget andet end spørgsmålet. ensomhed? hm... godt vi har kandu.

hej hej

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 07-02-07 08:27

Tusind tak du besvarede lige præcis mit spørgsmål og gav mig et link + guide. skønt!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-02-07 08:40

Jo da, det plejer du da.

Men når det er sagt, så sker det jo at der ikke er fundet et tilfredsstillende svar der kan accepteres efter f.eks. 2½ måned. Så kommer der nok aldrig et brugbart svar.
Og slet ikke, hvis det er blevet forsømt fra spørgsmålsstillerens side....

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 07-02-07 16:59

hm... det er sandt nok, ka også godt se, at jeg har annuleret en masse spørgsmål - hvilket nok har været pointmoralsk forkert! og det beklager jeg - ska nok være bedre i fremtiden. men for selv at være lidt pointegosvinsagtig, gider jeg heller ikke give 400 point for et lyserødt svar, når det er et rødt svar, jeg skal bruge. :)