Medlemsnummer : 54448
Superpoint : 0

Medlemsdato : 30-12-2002
Seneste login : 30-04-2011
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej alle! jeg går under navnet Nastravia jeg er 58 år mand har en vendinde jeg er roligan og har rejst til mange fodboldkampe med landsholdet
og jeg er nybegynder på dette felt så dem der evt.vil skrive til mig må bære over med mig da jeg ikke er så hurtig på tasterne men alt kommer til den der vil vente jeg er meget vild med at rejse er selv førtids-
pensionist så jeg rejser på alle tider af året altid på billigste måde og særligt til Prag har været der 28 gange og er ikke blevet træt denne skønne by endnu