Medlemsnummer : 15389
Superpoint : 24

Medlemsdato : 19-02-2002
Seneste login : 24-07-2002
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

46 år der i mere end 12 år har haft safaris i Afrika som den store interesse og levevej da jeg bl.a. er med i et firma med hovedkontor i Kenya. Siges at være en af landets førende eksperter på Afrika. Desuden stor interesse og god viden om foto, især spejlrefleks - Canon EOS tak! - samt nu også digital foto samt video. Dette leder videre til computerverden som dels tager megen (for meget nok) tid men som også har min meget store interesse. Med sport der er det ridning og især håndbold. Har været træner i næsten 25 år også på højt niveau. Bor på Frederiksberg men flytter nok på landet. Er SÅ træt af byen. Er gift med Sanne i nu 4 år.