Clairvoyant i Trekantsområdet
Fra : Heidi Engelbrecht

Dato : 07-11-01 12:24

Er der nogen, som har erfaringer med en clairvoyant i Trekantsområdet eller
Vestfyn?

Eller bare har erfaringer i det hele taget?

--
Heidi

Fra : tomcat

Dato : 01-12-01 00:44

"Heidi Engelbrecht" skrev d. 07-11-01 12:24 dette indlæg :
> [...]
eller
> Vestfyn?
>
> Eller bare har erfaringer i det hele taget?

Hej Heidi

Du kunne jo f.eks. prøve Jytte Bauer i Kolding. Hun er ikke helt ueffen
til den slags.

mvh.
Tom
6000 Kolding

http://www.kandu.dk/

Fra : Adonai

Dato : 18-12-01 14:19

"tomcat" <tomcat.news@kandu.dk> wrote
> Hej Heidi
> Du kunne jo f.eks. prøve Jytte Bauer i Kolding. Hun er ikke helt ueffen
> til den slags.

Jytte Bauer er ikke clairvoyant: hun er trancemedium....
- men en af de bedre
mvh
Adonai

Fra : Charlotte Rasmussen

Dato : 14-02-02 12:41

hvad er du gerne vil vide? Jeg har har selv været med i en del til
clairvoyanter og det er meget spændende kan du tro, det kan anbefales, du
skal bare undersøge så godt du kan om dete er en anerkendt for ellers er det
ikke andet end fup. Held og lykke.

Knus Charlotte