Gør noget for folks religion!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 12:03

Færdig med at påvirke således at Kvindelige Scientologer
bedre ved, hvorfor at de ikke må få kvalitets sæd ind, og hvor
vigtigt det er og hvor stor en ære det er for dem at udføre
de "hemmelige missioner" de måske er "heldige" at få!

Og så noget med at deres underbevidsthed forstår hvor vigtigt
der er med solarie sol og sund hudfarve og Operating the Tan!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 13:06

On 24 Nov., 20:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Og så noget med at deres underbevidsthed forstår hvor vigtigt
> der er med solarie sol og sund hudfarve og Operating the Tan!

Desuden har jeg måtte beskytte deres voldtægts centre/sindsyge
anstalter,
mod for mange overfald, når de har indkaldt(sindsyg gjort) nogen af
"de gode"!

Sane Peter