Løgnagtige røvhuller og dumme svin!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 04:16

Japanerne har igen brugt Tetrado og beskyldt en dårlig kok, for
forsøget på at gøre levende døde!(Vodoo)

http://www.nytimes.com/aponline/2011/11/24/world/asia/AP-AS-Japan-Earthquake.html?_r=1&hp

6.1 På Richterskalaen

Jeg selv har lige været løgnagtig og har fået det bedre af det
her i de forgående 20 minutter, jeg er blevet vred over det jeg har
været udsat for!

Emdr programmering gør jeg har fået det bedre af at være løgnagtig,
indtil videre har det kostet mig 7,15Kr!
(www.emdr.dk)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 13:06

On Thu, 24 Nov 2011 03:16:23 -0800 (PST), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Japanerne har igen brugt Tetrado og beskyldt en dårlig kok, for
>forsøget på at gøre levende døde!(Vodoo)

Voodoo er al medicinmand-kunst på Haiti og det har rod i Nigeria
En lille del af det er om ZOMBIER der er fangne tvansindlagte
patienter, dvs fjender af medicinmanden som gøres skindøde ved
symbolsk nedgravning og indtag af kuglefisk, som er delikatesse i
Japan, hvor man ved at behandle den så den ikke handlelammer som
neuroleptika

Når stofferfne er udskilt kan man blive ret normal istf levende død -
hel som efter vor psykofarmaka-behandling

Aldrig gavner medicin en afviger - altid er det kemisk spændetrøje der
passiviserer, så at tilskynde til lægehjælp er at mobbe og skade

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 07:17

On 24 Nov., 13:06, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Aldrig gavner medicin en afviger - altid er det kemisk spændetrøje der
> passiviserer, så at tilskynde til lægehjælp er at mobbe og skade

Alt mulig BW skriveri, om Kuglefisk/Blowfish og Tetrado går jeg ud
fra!

Sidder og keder mig lidt, og kiggede ud af vinduet, så en kvinde der
var ca. 20 år for gammel,
og bagefter to piger der var ca. 10 år for unge, der var en der var
tilpas nede i Fakta lidt tidligere,
men så blev jeg løgnagtig for 7,15Kr og har det lidt dårligt med det!

Jeg startede ellers med at have det bedre,men det var så pga.
programmering/emdr
der belønner mig fordi jeg har været løgnagtig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 07:03

> [...]
>
> Aldrig gavner medicin en afviger - altid er det kemisk spændetrøje der
> passiviserer, så at tilskynde til lægehjælp er at mobbe og skade

Alt mulig BW snak!
Om Kuglefisk/Blowfish og Tetrado går jeg ud fra!

Keder mig lidt, kiggede ud af mit vindue, lagde mærke til en kvinde
der var 20 år for gammel,
og bagefter to Piger der var 10 år for unge, lagde mærke til en der
var i tilpas alder i Fakta tidligere,
men så blev jeg løgnagtig for 7,15Kr......så nu har jeg det lidt
dårligt med det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 07:22

On 24 Nov., 15:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> programmering/emdr der belønner mig fordi jeg har været løgnagtig!
>

> Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Lidt retteri og så har jeg fjernet lidt linjeombrydnings fnidder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-11-11 07:30

On 24 Nov., 15:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Lidt retteri og så har jeg fjernet lidt linjeombrydnings fnidder!
>
> Sane Peter

Ja, nu er det to de er blevet ramt af, ifølge NYT, det er bedre at
være på den sikre side
når det noget om sændetrøjer og og Tetrado!

Sane Peter