Politiets indsats er præget af dovenskab o~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 11:17

En arbejdsgruppe skal kulegrave politiet omkring sager der handler om
mistænkelige dødsfald og mulige selvmordssager. Det handler om dødsfald, som
er blevet henlagt som selvmord, selvom flere spor tyder på, at der reelt kan
være om drab. Som det fremgår af linket siger flere erfarne efterforskere og
retsmedicinere, at politiets indsats på området er præget af dovenskab og
manglende evner. Det er en denne kritik, den nye arbejdsgruppe skal forholde
sig til.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45979499:mist%C3%A6nkelige-d%C3%B8dsfald-kulegraves.html?forside

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 14:36

On Thu, 24 Nov 2011 11:17:08 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>manglende evner. Det er en denne kritik, den nye arbejdsgruppe skal forholde

Så fandt du lidt mere nærring til dit had til politiet, godt gået.

Fejl sker hvor der er mennesker involveret, det er ikke nogen
hemmelighed, når de findes, så må man gå ud fra at de bliver rettet og
fremtidige fejl så kan reduceres.

Det er nogle grelle fejl, derom ingen tvivl, og godt der sættes fokus
på "problemet" men det bliver ikke mindre af, at du hele tiden skriver
hadefulde indlæg om politiet.

Hvad har politiet/systemt dog gjort ved dig, jeg mener et eller andet
må der være sket, ellers ville du vel ikke bruge så meget energi på at
brokke dig over dem.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 15:34

On Thu, 24 Nov 2011 14:36:25 +0100, A.Larsen <alarsen1@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvad har politiet/systemt dog gjort ved dig, jeg mener et eller andet
>må der være sket, ellers ville du vel ikke bruge så meget energi på at

PRIVATISER

Mindst to firmaer sku ku vælges af staten og de dovne vil miste ordrer

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 17:01

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad har politiet/systemt dog gjort ved dig, jeg mener et eller andet
> må der være sket, ellers ville du vel ikke bruge så meget energi på at

Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Fra : A.Larsen

Dato : 24-11-11 17:05

On Thu, 24 Nov 2011 17:00:49 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Det er faktisk ret rart, med dit lille svar, uanset om det giver
mening eller ej, så ved jeg du i det mindste har læst hvad jeg skriver
=)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-11-11 17:15

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 17:58

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:RStzq.86222$WC5.78998@newsfe09.ams2...

> Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Ludvig = Kims Spiny Norman i norsk udgave

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-11 15:02

> [...]

>manglende evner. Det er en denne kritik, den nye arbejdsgruppe skal forholde

Et godt eksempel på sådan dovenskab bragte BT ca 7.11 om en
midaldrende kvinde, der i sin lejlighed sku ha stikket en kniv i sig
100 gange og var død. Der havde været en mand i lejligheden imens ,
men poliet vedtog "selvmord" selvom nogle af knivstikkene var dybe og
i sig selv ku ha været dødelige enkelvis.
Men det var nemmest at nå et resultat på den måde, for politiet er
åbenvart ikke vant til at blive tjækket.

Sagen var bragt til ny uddforskere, der sku overveje mord, men jeg er
spændt på EVT en dag at læse en fornuftigere løsning

Fra : Peter Heide

Dato : 24-11-11 21:18

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:FQozq.173269$cr3.29026@newsfe03.ams2...
> [...]
> efterforskere og retsmedicinere, at politiets indsats på området er præget
> af dovenskab og manglende evner. Det er en denne kritik, den nye

Netop. Og hvis politiet ellers havde gjort deres arbejde grundigt ifbm
Amagermanden, ville det have sparet flere kvinder for brutale voldtægter.
Men politiet afviste en vidne der kunne have buret røvhullet ind langt
tidligere. Elendigt politiarbejde igen.