Lenovo Thinkcentre M58 > hvilken stik type~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 23-11-11 00:48

Har lige købt mig sådan en brugt Lenovo Thinkcentre M58, uden at tænke
først, troede ikke man lavede Win7 maskiner uden minimum DVI, men det
gør man :o/

Nå men til dens brug går det nok alligevel

Men hvilket stik er det her ?

http://imageshack.us/photo/my-images/844/lenovothinkcentrem58.jpg/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Thore

Dato : 23-11-11 11:50

On Wed, 23 Nov 2011 00:48:08 +0100, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

> [...]
>gør man :o/
>
>Nå men til dens brug går det nok alligevel

Hej...
Lenovo's (og andres) DisplayPort Connector.

http://en.wikipedia.org/wiki/DisplayPort

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 24-11-11 16:18

Thore kom med følgende:

> Lenovo's (og andres) DisplayPort Connector.

Tak for info

Har nu købt mig et DisplayPort > HDMI kabel, men jeg kan bare ikke få
billede ud den vej, nogen der kan hjælpe ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard