Arne H.Wilstrup svindler med nicks - Her e~
Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 00:59

Disse to indlæg fra dk.test fortæller helt tydeligt hvem der svindler
og lyver om bruge af andre nicks.

Indlæg skrevet af Arne H.Wilstrup, men signeret som Børge Jensen.
Sendt via aioe.

Indlæg skrevet af Arne H.Wilstrup til Børge Jensen
Sendt via TDC IP:87.61.157.24

ATT. Arne.

Din IP kan du ikke løbe fra, den er din og kun din.

Du startede med at svine mig til på det groveste sammen med din ven
Kim Larsen, og nu er DU afslørret i ID-Svindel.
Pinligt Arne, vildt pinligt.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 01:01

Besked til alle andre, jeg laver denne tråd, fordi jeg er vred over at
blive beskyldt for noget Arne sandsynligvis er synderen bag, og da jeg
nu har taget ham i at fuske med nicks, samt forsøge på at lyve sig ud
af det, var jeg simpelthen nødt til at lave denne tråd.

Fra : Lyrik

Dato : 23-11-11 15:18

Den 23/11/11 01.00, A.Larsen skrev:

> [...]
> nu har taget ham i at fuske med nicks, samt forsøge på at lyve sig ud
> af det, var jeg simpelthen nødt til at lave denne tråd.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Besked til dig:

Denne gruppe handler om politik og ikke om dig! Du er aldeles
uinteressant her!

Jens

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:25

On Wed, 23 Nov 2011 15:18:22 +0100, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>Besked til dig:
>
>Denne gruppe handler om politik og ikke om dig! Du er aldeles
>uinteressant her!
>
>Jens

Når man bliver svinet til og beskyldt for alt muligt fra dag 1, er man
nødt til at reagere.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 04:58

>Disse to indlæg fra dk.test fortæller helt tydeligt hvem der svindler
>og lyver om bruge af andre nicks.
snip
>Du startede med at svine mig til på det groveste sammen med din ven
>Kim Larsen, og nu er DU afslørret i ID-Svindel.
>Pinligt Arne, vildt pinligt.

Hvis nu vi alle er ontopic dvs politiske og går efter bolden ikke
manden så er det jo ligegydig hvem der svarer og mod hvem

Gør det så noget om Arne muntrer sig med sære niks?

Lovforslag og politik program og facs er det væsentlige

Skidt med HVEM har skrevet hvad - de politiske ræsonementeres fejl
eller sandhed er ALT

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-11-11 13:19

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du startede med at svine mig til på det groveste sammen med din ven
> Kim Larsen, og nu er DU afslørret i ID-Svindel.

Det ved du da ikke en skid om din narrøv. AHW´s udbyder kan anvende dynamisk
IP-adresse-tildeling og dermed kan IP-adressen tilhører andre efterhånden
som tiden skrider frem. I øvrigt kan jeg ikke se en skid bevis i
ovenstående, det kan da kan opstå oppe i dit syge kranie.

Hold dig hellere til dine spidskompetencer: Misbrug af andre brugeres navne
og ID. Idiotiske kommentarer som vi godt ved kun fremsættes for at lave
ballade. Dine trollerier er mangfoldige, du har en "imponerende" karriere
som Ludvig Nielsen samt en masse andre nicks. Jeg tror aldrig at der har
været så mange navne i omløb på dk.politik som efter du dukkede op i dette
forum. Men nok om det, jeg går herefter tilbage til det eneste som du får
fra mig fremover: "Luk nu røven, Ludvig Nielsen".

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 13:23

On Wed, 23 Nov 2011 13:18:49 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>IP-adresse-tildeling og dermed kan IP-adressen tilhører andre efterhånden

Arne havede iIPen før og efter det famøse indlæg, glem det, og det ved
du også godt ikke holder en meter.

Det er sgu jammerligt som I er fulde af løgn.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 13:39

> [...]

>som tiden skrider frem. I øvrigt kan jeg ikke se en skid bevis i
>ovenstående, det kan da kan opstå oppe i dit syge kranie.

Bemærk venligst datoer.

**Tilfældigt indlæg fra dk.politik
From: "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
Date: Thu, 17 Nov 2011 20:05:48 +0100

**Svar til Børge Jensen aka Arne.
From: "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Nov 2011 17:36:10 +0100

**Tilfældigt indlæg fra dk.politik.
From: "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
Date: Wed, 23 Nov 2011 01:05:13 +0100

Og du mener seriøst at der bare lige dumper en ny ind på samme IP og
fusker med nicks? er du komplet idiot, eller bare uvidende?

Di og Arne råber op om at I altid dokumentere jeres påstande, men gør
det dog aldrig, jeg har dokumenteret hver eneste af mine påstande, og
det endda så selv en mongol kan forstå det.

Men du og Arne er måske samme person?

Fra : @

Dato : 23-11-11 15:12

> [...]

>IP-adresse-tildeling og dermed kan IP-adressen tilhører andre efterhånden

i perioden 25./10. til 23./10. har Arne Wilstrup postet 172 indlæg i
dk.politik fra IP 87.61.157.24

i samme periode har ingen andre postet til dk.politk fra denne IP

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:15

On Wed, 23 Nov 2011 15:12:21 +0100, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>i perioden 25./10. til 23./10. har Arne Wilstrup postet 172 indlæg i
>dk.politik fra IP 87.61.157.24
>

>i samme periode har ingen andre postet til dk.politk fra denne IP

Den med dynamisk IP, har Arne forsøgt sig med før, Thomsen/Fantasten.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:25

On Wed, 23 Nov 2011 15:15:04 +0100, A.Larsen wrote:

> Den med dynamisk IP, har Arne forsøgt sig med før, Thomsen/Fantasten.

Det har da INTET med dynamisk IP at gøre.

Dit eksempel falder til jorden, fordi der ikke er IP på indlæg fra aioe og
dermed kan "Børge" være hvem som helst.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:27

Undskyld Steen, men kors.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:32

On Wed, 23 Nov 2011 15:27:20 +0100, A.Larsen wrote:

> Undskyld Steen, men kors.

Det er da ikke min skyld at DU roder rundt i tingene.

PS: Du kan ikke beskylde mig for at holde hånden over Arne Klaphat.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:41

On Wed, 23 Nov 2011 15:32:10 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det er da ikke min skyld at DU roder rundt i tingene.
>
>PS: Du kan ikke beskylde mig for at holde hånden over Arne Klaphat.

Nej det kan jeg ikke, men at forklare dig noget er godt nok op ad
bakke.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:45

On Wed, 23 Nov 2011 15:41:05 +0100, A.Larsen wrote:

> Nej det kan jeg ikke, men at forklare dig noget er godt nok op ad
> bakke.

Det ville nok være nemmere hvis du ikke rodede rundt i tingene.

1: Du påstår at Børge = Arne.
2. Du henviser til et indlæg fra Børge, der kunne være skrevet af hvem som
helst
3: Du har IKKE påvist at Børge = Arne.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:48

On Wed, 23 Nov 2011 15:45:00 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>1: Du påstår at Børge = Arne.
>2. Du henviser til et indlæg fra Børge, der kunne være skrevet af hvem som

Fair nok, at du ikke forstår hvad jeg prøver at formidle, lad os
stoppe her, jeg trænger til en kop kaffe.

Havde jeg nu været Arne eller Kim, så havde jeg brugt 12 sider på at
svine dig til, men sådan er jeg heldig vis ikke =)

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 16:25

On Wed, 23 Nov 2011 15:47:38 +0100, A.Larsen wrote:

> [...]
>
> Havde jeg nu været Arne eller Kim, så havde jeg brugt 12 sider på at
> svine dig til, men sådan er jeg heldig vis ikke =)

Det har du sikkert ret i, men det bliver din påstand ikke sand af.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 16:36

On Wed, 23 Nov 2011 16:24:33 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det har du sikkert ret i, men det bliver din påstand ikke sand af.

Helt enig, men skulle jeg tage fejl, så er min fejl vel ikke værre end
den KL og Arne har lavet hvad min identitet at gøre.

Hvis Arne kan svare ærligt på, om det indlæg fra dk.test med IP er
hans eller ej, så vil jeg tage min mistanke op til overvejelse, det er
vis mere end jeg kan forvente fra KL og AHW.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 17:02

On Wed, 23 Nov 2011 16:35:42 +0100, A.Larsen wrote:

> Helt enig, men skulle jeg tage fejl, så er min fejl vel ikke værre end
> den KL og Arne har lavet hvad min identitet at gøre.

Korrekt, men man bekæmper ikke uvidenhed med uvidenhed.

> Hvis Arne kan svare ærligt på, om det indlæg fra dk.test med IP er
> hans eller ej, så vil jeg tage min mistanke op til overvejelse, det er
> vis mere end jeg kan forvente fra KL og AHW.

Jeg tvivler på at han gider svare dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-11-11 17:05

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
1bavolxilozcq.1eapzlktdxylt$.dlg@40tude.net:

> Korrekt, men man bekæmper ikke uvidenhed med uvidenhed.

> Jeg tvivler på at han gider svare dig.

Men så er det da godt, du gider, chatnar. Igen og igen og igen og...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 17:21

On Wed, 23 Nov 2011 17:05:12 +0100, Jens Bruun wrote:

> Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> 1bavolxilozcq.1eapzlktdxylt$.dlg@40tude.net:

> Men så er det da godt, du gider, chatnar. Igen og igen og igen og...

Hvordan i alverden er du sluppet ud.

Tilbage igen med dig.

PLONK

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-11-11 17:25

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
xxthu37k7sct.xexgj54l7ezt$.dlg@40tude.net:

> Hvordan i alverden er du sluppet ud.
>
> Tilbage igen med dig.
>
> PLONK

Fuck, du er en ynkelig eksistens. Men godt at se, du har fundet nogle
jævnbyrdige legekammerater.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 18:47

On Wed, 23 Nov 2011 17:21:16 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

..

>Hvordan i alverden er du sluppet ud.
>
>Tilbage igen med dig.
>
>PLONK

Leger denne Jens også med små ændringer i navnet lige som PN, for at
slippe ud af filtrene?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 18:59

On Wed, 23 Nov 2011 18:46:38 +0100, A.Larsen wrote:

> Leger denne Jens også med små ændringer i navnet lige som PN, for at
> slippe ud af filtrene?

Nej, det var min fejl.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 19:00

On Wed, 23 Nov 2011 18:58:34 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Nej, det var min fejl.

Ok, havde heller ikke lige lagt mærke til noget.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 17:13

On Wed, 23 Nov 2011 17:01:38 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Korrekt, men man bekæmper ikke uvidenhed med uvidenhed.

Vi kan alle lave fejl, og det er det jeg gerne vil finde ud af om jeg
har gjort, så det kan blive rettet. Det er da mere end man nogensinde
ser KL og Arne gøre.

>Jeg tvivler på at han gider svare dig.

Hvis ikke, må jeg jo gå ud fra, at han nægter kendskab til det, alt
det kræver er at han siger.
1: Ja det er mit.
eller
2: Nej det har jeg ikke skrevet.

Fra : Vidal

Dato : 23-11-11 17:04

Den 23-11-2011 16:35, A.Larsen skrev:

> [...]
> hans eller ej, så vil jeg tage min mistanke op til overvejelse, det er
> vis mere end jeg kan forvente fra KL og AHW.

Jeg må indrømme, at al den Ludvig-snak i gruppen er trættende,
måske nok især for dig, og ligeledes forsøgene på at bevise den
ene er den anden eller ikke. Jeg synes ligegyldigt hvad, skal
I stoppe med det nu. Jeg kender ikke denne Ludvig, men han må
have været ond ved Arne og Kim, så de stadigt er traumatiserede.
Det må de da virkeligt komme over.

Jeg bliver selv udsat for stort set daglige tilsvininger, det
rører mig ikke, tværtimod synes jeg, det kan være lidt morsomt at
se urimelighederne og ind imellem uvidenhed og politisk chauvenisme
stå i kø. Ja, en af de mindre begavede i gruppen har endda fundet ud
af, jeg er mindre begavet og bruger det som sit hovedargument.

Pyt med det, det er vilkårene i visse grupper. Hvis man skal deltage
i en gruppe som denne, må man tage det som det kommer. Bo Warming
mener jo ind i mellem, ord kan ikke dræbe. Det synes jeg virkeligt,
han har ret i og synes også jeg lever efter det efter bedste evne.

Gør du også det.

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-11-11 21:20

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det har da INTET med dynamisk IP at gøre.
>
>Dit eksempel falder til jorden, fordi der ikke er IP på indlæg fra aioe og
>dermed kan "Børge" være hvem som helst.

Jeps... Det er ihvertfald svært at bevise.
Men SVJH, blev Fantasten/Thomsen ganske godt belyst/dokumenteret. Men
det var en anden sag.

Volger

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-11-11 00:51

"Volger Garfield " skrev i meddelelsen

>Jeps... Det er ihvertfald svært at bevise.
>Men SVJH, blev Fantasten/Thomsen ganske godt belyst/dokumenteret. Men
>det var en anden sag.

Lad os lige slå fast at jeg er blevet beskyldt for ikke at have særligt
kendskab til it. På den anden side tillægger man mig alligevel alle mulige
"nicks" med "beviser" som ikke holder vand, men som blot bliver gentaget i
en uendelighed indtil jeg til sidst ikke gider at svare på det, da det jo
alligevel ikke nytter noget. Det er ludderludvig der har fabrikeret de
indlæg som angiveligt skulle være fra mig, og da jeg gentagne gange har
skrevet at jeg IKKE er afsenderen, fortsætter han blot sine idelige
gentagelser med vås om ip-adresser og klientsoftware. Det er blevet mig
fortalt at det er meget enkelt at fabrikere sådanne ting, så det tror jeg
på, men jeg kan pure afvise at jeg har skrevet under Børge eller andre
navne - der er ganske korrekt nogle udtalelser om at jeg skulle have
fabrikeret forskellige navne, men jeg kan afvise at jeg er Fantasten eller
Børge eller hvad man nu har forsøgt at belaste mig med. Jeg er imidlertid
godt klar over at de pågældende ikke skyr noget middel for at genere mig:
opringinger til mit hjem om natten, kontakter til mine arbejdsgivere om
påstået kriminel adfærd, trusler om at møde op på min bopæl etc. etc. Det er
typisk højrefjolser som ikke evner diskussionen der betjener sig af disse
ting - det er ren afmagt, og hvis de kunne få held til at miskredittere mig,
så ville de gøre det - ingen midler ville blive forsøgt undgået, så jeg er
klar over at jeg ikke vil have en kinamands chance for at stoppe det de nu
har sat sig i hovedet. Derfor er det sidste gang jeg svarer på disse syge
påstande. Jeg har hele tiden vist at jeg sagtens kan skrive hvad jeg mener
uden at skulle ty til andre identiteter og jeg har - helt ærligt -ikke
forstand på hvordan jeg kan ændre det sådan at mine ip-adresser (dynamiske
fra udbyderen) entydigt skulle pege på mig, men jeg finder det heller ikke
nødvendigt længere: Jeg ved at uanset hvad jeg skriver, så vil en håndfuld
fjolser være mere end villige til at tro hvad-som-helst Ludderludvig og
andre lukker ud, så da jeg ikke kan gøre mere ved det, foretrækker jeg blot
at være tavs og ikke svare yderligere, da det vil give de pågældende fjolser
vind i sejlene.

Ovenstående er altså det sidste jeg vil sige om den sag: Der er ikke fugls
føde på at jeg skulle have skrevet andet end mine egne navne; Arne H.
Wilstrup, Wilstrup eller ahw. - alle er mine navne, ikke aliasser, ikke
pseudonymer, men mine egne navne i forskellige udgaver alt efter hvad der
passer bedst.

Jeg benytter mig for tiden af TDC, Webhosting (når det virker) og aioe.org
(når det også virker) - jeg har tidligere benyttet mig af Tiscali og
jirty.dk- men det har altid været under mine egne navne. For en række år
siden var jeg ansat på en skole på Vesterbro i København og fra skolen var
der åbent for alle til at skrive i nyhedsgrupper og derfor kunne man sagtens
finde folk der havde sendt fra samme ip-adresse og med samme navn. Det er
ikke længere muligt.

EOD

Fra : A.Larsen

Dato : 25-11-11 01:05

On Fri, 25 Nov 2011 00:51:19 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>finde folk der havde sendt fra samme ip-adresse og med samme navn. Det er

Lad mig lige sige, at jeg intet har med dine beskyldninger at gøre, og
jeg er IKKE Ludvig.

Men som Steen faktisk påpegede i denne tråd, ser det ud til at det er
din klient der er "skyld" i misforståelsen, hvis det altså er dig der
har svaret denne Børge inde i test, er det tilfældet, får du straks
min uforbeholdende undskyldning.

Men stop dog selv med at beskylde alle andre for at være Ludvig, det
bliver en smule trættende i længden.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-11-11 01:03

"@" skrev i meddelelsen news:lfvpc7h0obj6rl72lfu4f2qunnrcnkc58b@4ax.com...

>i perioden 25./10. til 23./10. har Arne Wilstrup postet 172 indlæg i
>dk.politik fra IP 87.61.157.24
>

>i samme periode har ingen andre postet til dk.politk fra denne IP

--

Jeg har aldrig skrevet under andre "nicks" end mit eget. Det er rent digt -
og jeg vil være villig til at give dig eller andre 10.000 hvis du/I kan
BEVISE at jeg har skrevet under navnet Børge, og en ip-adresse er IKKE nok.
Jeg har IKKE skrevet under navnet Børge. Jeg har gennem årene vist at jeg
IKKE er bange for at skrive hvad jeg mener, så jeg har slet ikke behov for
at skrive under andre navne. Ludderludvig har til gengæld både vist og har
behov for at forsøge på at miskredittere andre.
jeg forstår godt at du, Arcana, har så travlt med at få mig
miskredittereret. Det skyldes nok at du blev mobbet fordi du kontaktede mig
pr. telefon om natten med dine trusler - at du så uheldigvis fik min datter,
der endnu var et barn, viser blot at du heller ikke skyr noget middel i dit
ækle forsøg på at miskredittere mig, koste hvad det koste vil. Ikke en gang
anstændighed nok havde du til at beklage at det gik ud over et barn - at jeg
så fik din undskyldning senere efter mange krumspring, er naturligvis o.k.,
men når du vedbliver med at forsøge på at miskredittere mig ved at gentage
det nonsens som Ludderludvig skriver, så er jeg klar over at du er faldet
tilbage på dine gamle vaner som er kendt fra højrefløjen: Der skys ingen
midler, uanset grovheden, når det gælder om at få ram på en politisk
modstander. Deri er højrefjolserne ikke undergået af nogen.

Enkelte på højrefløjen holder sig for fine til den slags narrestreger, men
de øvrige viser blot at de er underydere, at de ikke magter debatten, men
hellere vil benytte ekstreme metoder for at få deres vilje.

Lad det være det sidste jeg skriver om denne sag - jeg er helt klar over at
du og andre vil fortsætte med hetzen, akkurat som man fortsætter med Ole
Sohn-sagen fordi det måske kunne føre til at han måtte gå af, men det er der
ikke noget at gøre ved. Jeg er IKKE Børge eller nogen anden, men alene Arne
H. Wilstrup, ahw eller Wilstrup - og jeg bruger altid mine egne navne eller
variationer af dem - aldrig andres og bestemt ikke andres identiteter sådan
som Ludderludvig er kendt for.

EOD

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 13:48

On Wed, 23 Nov 2011 00:58:45 +0100, A.Larsen wrote:

> [...]
>
> Du startede med at svine mig til på det groveste sammen med din ven
> Kim Larsen, og nu er DU afslørret i ID-Svindel.

HVOR er IP'en i aioe-indlæget.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-11-11 13:57

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> HVOR er IP'en i aioe-indlæget.?

Ja det eksempel holder ikke.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 13:59

On Wed, 23 Nov 2011 13:56:41 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Ja det eksempel holder ikke.

Jo det gør det faktisk.

Jeg regner ikke andre mennesker for at være dumme, som du og Arne
tilsyneladende gør.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 13:57

On Wed, 23 Nov 2011 13:47:50 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>HVOR er IP'en i aioe-indlæget.?

Hvis du kigger i dk.test, kan du se at denne Børge Jensen tester aioe
og dansk tegnsæt, første indlæg har han Arne H.Wilstrup som afsender
og Børge Jensen som signatur, dette indlæg besavre Arne fra sin egen
TDC.IP uden at brokke sig over at denne Børge Jensen har Arnes navn
som afsender.

Her er "Børge Jensens" indlæg.

Og her er et svar fra Arne til denne "Børge"

Arne var ved at oprette en ny identitet, men fik rodet rundt i det, så
han fik afsløret sig selv.

Resten giver sig selv.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 14:54

On Wed, 23 Nov 2011 13:56:56 +0100, A.Larsen wrote:

> [...]
>
> Og her er et svar fra Arne til denne "Børge"
>
> Arne var ved at oprette en ny identitet, men fik rodet rundt i det, så

Næh. Det eneste jeg kan se er at Arne's lorteprogram ikke kan finde ud af
at indsætte citationstegn.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 14:56

On Wed, 23 Nov 2011 14:54:18 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Næh. Det eneste jeg kan se er at Arne's lorteprogram ikke kan finde ud af
>at indsætte citationstegn.

Og det faktum, at Arne efterfølgende nægter ethvert kendskab til nogle
af beskedderne, undrer dig heller ikke.

Jeg er ikke et sekund i tvivl, og det ved jeg der er andre der heller
ikke er.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:09

On Wed, 23 Nov 2011 14:55:39 +0100, A.Larsen wrote:

> Og det faktum, at Arne efterfølgende nægter ethvert kendskab til nogle
> af beskedderne, undrer dig heller ikke.

Næh. Det ville jo være logisk at benægte kendskab til dem, hvis han ikke
har skrevet dem.

> Jeg er ikke et sekund i tvivl, og det ved jeg der er andre der heller
> ikke er.

Jeg tror nu ikke der er andre end dig, som tror at det eksempel du kom med,
beviser andet end at Arne bruger et lorteprogram.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:12

On Wed, 23 Nov 2011 15:08:31 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Næh. Det ville jo være logisk at benægte kendskab til dem, hvis han ikke
>har skrevet dem.

Problemet er bare, at et af de indlæg han nægter at have skrevet, er
fra hans IP ved TDC.

Du synes ikke det er bevis nok?

>Jeg tror nu ikke der er andre end dig, som tror at det eksempel du kom med,
>beviser andet end at Arne bruger et lorteprogram.

Kan man se bort fra det faktum, at Arne TDC IP er på et af indlæggene,
så har du nok ret, men kan man det? Jeg siger nej.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:16

On Wed, 23 Nov 2011 15:11:46 +0100, A.Larsen wrote:

> Problemet er bare, at et af de indlæg han nægter at have skrevet, er
> fra hans IP ved TDC.
>
> Du synes ikke det er bevis nok?

Hvilket indlæg fra hans IP nægter han at have skrevet.???

> Kan man se bort fra det faktum, at Arne TDC IP er på et af indlæggene,

Som han jo IKKE benægter at have skrevet.

> så har du nok ret, men kan man det? Jeg siger nej.

HVILKET indlæg med Arnes IP, benægter han at have skrevet.???

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:23

On Wed, 23 Nov 2011 15:16:23 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvilket indlæg fra hans IP nægter han at have skrevet.???

>Som han jo IKKE benægter at have skrevet.

>HVILKET indlæg med Arnes IP, benægter han at have skrevet.???

Dette.

Indlæg skrevet af Arne H.Wilstrup til Børge Jensen

Arne har nægtet ethvert kendskab til den test i dk.test.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:31

On Wed, 23 Nov 2011 15:23:20 +0100, A.Larsen wrote:

> Dette.
>
> Indlæg skrevet af Arne H.Wilstrup til Børge Jensen
>
> Arne har nægtet ethvert kendskab til den test i dk.test.

Og HVOR skulle han have benægtet det.?

I headeren står der jo:

From: "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid>
Og IP'en er Arnes IP.

Jeg har ikke set ham benægte at have skrevet DET indlæg.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:40

On Wed, 23 Nov 2011 15:30:39 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Og HVOR skulle han have benægtet det.?
>
>I headeren står der jo:
>
>From: "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid>
>Og IP'en er Arnes IP.
>
>Jeg har ikke set ham benægte at have skrevet DET indlæg.

Arne nægter ethvert kendskab til den tråd, han skriver intet om at det
ene indlæg var hans.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:47

On Wed, 23 Nov 2011 15:39:55 +0100, A.Larsen wrote:

> Arne nægter ethvert kendskab til den tråd, han skriver intet om at det
> ene indlæg var hans.

Nu er det DIG der digter.

Arne har nægtet at skrive under andre navne end sit eget.

Det er du IKKE påvist at være løgn.

Fra : Peter Heide

Dato : 23-11-11 17:32

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Og det faktum, at Arne efterfølgende nægter ethvert kendskab til nogle
> af beskedderne, undrer dig heller ikke.
>
> Jeg er ikke et sekund i tvivl, og det ved jeg der er andre der heller
> ikke er.

Kan du ikke bare erkende at din påstand ikke holder en meter ?

Hvad er det for "andre" der ikke er et sekund i tvivl ?

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 18:26

On Wed, 23 Nov 2011 17:31:38 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

>Kan du ikke bare erkende at din påstand ikke holder en meter ?

Jo, hvis Arne siger han har forfattet det indlæg der er IP på, så
længe han ikke har gjort det, så holder jeg ved min påstand.

>Hvad er det for "andre" der ikke er et sekund i tvivl ?

Ikke dig, kan jeg forstå.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:01

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Næh. Det eneste jeg kan se er at Arne's lorteprogram ikke kan finde ud af
>at indsætte citationstegn.

Dette indlæg er fra "Børge Jensen"

**Start
From: Børge Jensen <borge@invalid.com>
Newsgroups: dk.test
Subject: Re: test igen - med æ, ø og å
Date: Sat, 19 Nov 2011 23:11:42 +0100

Arne H. Wilstrup skrev:

> ...eller i spørgsmålet?

.... og i emnelinjen, det går vist meget godt?

--
Børge Jensen
**Slut

Hvordan forklare du at Arnes navn er havnet i et indlæg han ikke har
svaret på.

Nej Steen, den er god nok, Arne har været ved at fuske.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:13

On Wed, 23 Nov 2011 15:00:56 +0100, A.Larsen wrote:

> Dette indlæg er fra "Børge Jensen"
>
> **Start
> From: Børge Jensen <borge@invalid.com>
> Newsgroups: dk.test
> Subject: Re: test igen - med æ, ø og å
> Date: Sat, 19 Nov 2011 23:11:42 +0100

> ... og i emnelinjen, det går vist meget godt?
>
> --
> Børge Jensen
> **Slut
>
> Hvordan forklare du at Arnes navn er havnet i et indlæg han ikke har
> svaret på.

Det er da nemt. Arnes lorteprogram indsætter ikke citationstegn som det
skal og han nægter at skifte til et program der virker korrekt (fordi han
kun tænker på sig selv).

> Nej Steen, den er god nok, Arne har været ved at fuske.

Det dokumenterer dit eksempel IKKE.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:18

On Wed, 23 Nov 2011 15:13:27 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det er da nemt. Arnes lorteprogram indsætter ikke citationstegn som det
>skal og han nægter at skifte til et program der virker korrekt (fordi han
>kun tænker på sig selv).

Bortset fra, at Arne næget at have noget med beskedderne at gøre,
hvordan kan han så fcke noget op.

>Det dokumenterer dit eksempel IKKE.

Det faktum, at arne nægter at have skrevet det indlæg der indeholder
hans IP, er dokumentation nok, ingen andre har samme IP som Arne.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:27

On Wed, 23 Nov 2011 15:18:21 +0100, A.Larsen wrote:

> Bortset fra, at Arne næget at have noget med beskedderne at gøre,
> hvordan kan han så fcke noget op.

Hvad i alverden tåger du rundt i.???

Godt nok er Arne en kæmpe klaphat, men her er det altså DIG der er på
vildspor.

HVILKET indlæg snakker du om.?

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:33

On Wed, 23 Nov 2011 15:26:56 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvad i alverden tåger du rundt i.???
>
>Godt nok er Arne en kæmpe klaphat, men her er det altså DIG der er på
>vildspor.

>HVILKET indlæg snakker du om.?

Det er det indlæg jeg har skrevet til dig om, 4 gange nu.

Dette.

Indlæg skrevet af Arne H.Wilstrup til Børge Jensen
Sendt via TDC IP:87.61.157.24

Arne har nægtet ethvert kendskab til den test i dk.test.

Bare sig hvis det går for hurtigt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:47

On Wed, 23 Nov 2011 15:32:44 +0100, A.Larsen wrote:

> [...]
>
> Indlæg skrevet af Arne H.Wilstrup til Børge Jensen
> Sendt via TDC IP:87.61.157.24
>
> Arne har nægtet ethvert kendskab til den test i dk.test.

Det har han da IKKE benægtet at have skrevet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-11-11 14:12

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> HVOR er IP'en i aioe-indlæget.?

Den eneste som svindler med nicks er Ludvig Nielsen. Man kan med god ret
spørge sig selv om hvorfor A.Larsen (som han i øjeblikket vælger at kalde
sig selv) befinder sig i dk.test, min ide om det er helt klar. Jeg ved at
Arne har testet sin newsreader i forbindelse med al den ballade som har
været med de danske karakterer (bogstaver) i dk.politik. Ludvig Nielsen er
der grangiveligt af helt helt andre årsager. Jeg kan ikke se at der er nogen
uoverensstemmelser i de eksempler som Ludvig Nielsen fyrer af.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 14:15

On Wed, 23 Nov 2011 14:12:20 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>der grangiveligt af helt helt andre årsager. Jeg kan ikke se at der er nogen
>uoverensstemmelser i de eksempler som Ludvig Nielsen fyrer af.

LOL, tror du selv på det bæ du skriver.

Arne har endda nægtet at det er ham der har skrevet dette indlæg.

Hvad jeg var i dk.test efter, thaee, kig min test.

Kim du må være dummere end jeg først regnede med.

Fra : Peter Heide

Dato : 23-11-11 17:36

> LOL, tror du selv på det bæ du skriver.

Tror nok der er flere fremover der vil tvivle voldsomt på det bæ DU skriver.
Især efter du har dummet dig noget så grundigt med dine påstande , som du er
for dum til at kunne bevise (fordi der ikke er noget bevis)

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 18:23

On Wed, 23 Nov 2011 17:36:06 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

>Tror nok der er flere fremover der vil tvivle voldsomt på det bæ DU skriver.
>Især efter du har dummet dig noget så grundigt med dine påstande , som du er
>for dum til at kunne bevise (fordi der ikke er noget bevis)

Så længe Arne ikke har indrømmet at det indlæg med hans IP er
forfattet af ham, har jeg ikke taget fejl.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 18:35

On Wed, 23 Nov 2011 18:23:29 +0100, A.Larsen wrote:

> Så længe Arne ikke har indrømmet at det indlæg med hans IP er
> forfattet af ham, har jeg ikke taget fejl.

Du hjælper ikke dig selv her, men du graver dig dybere og dybere ned i det
hul du har lavet.

Du har reelt digtet en stråmand om at Wilstrup skulle have benægtet at
skrive et bestemt indlæg (hvilket han IKKE har).

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 18:37

On Wed, 23 Nov 2011 18:35:07 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Du har reelt digtet en stråmand om at Wilstrup skulle have benægtet at
>skrive et bestemt indlæg (hvilket han IKKE har).

Det er jo netop derfor jeg gerne vil have ham til at be eller
afkræfte.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 19:01

On Wed, 23 Nov 2011 18:36:55 +0100, A.Larsen wrote:

> Det er jo netop derfor jeg gerne vil have ham til at be eller
> afkræfte.

Hvorfor i alverden skulle han dog spilde sin tid med det.?

Hvis jeg skulle bekræfte/afkræfte alle de påstande der kommer om mig, kunne
jeg jo ikke lave andet.

Erkend hellere at du har dummet dig, og kom videre.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 19:05

On Wed, 23 Nov 2011 19:00:33 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvorfor i alverden skulle han dog spilde sin tid med det.?

Han forventer da hele tiden at andre gør det samme.

>Hvis jeg skulle bekræfte/afkræfte alle de påstande der kommer om mig, kunne
>jeg jo ikke lave andet.

Nu fusker du jo så heller ikke med noget, du fremstår ret ærlig, så
det burde ikke være nødvendigt.

Og hvad AHW, KL og JB skriver om dig, glem det, de er bare ikke
klogere.

>Erkend hellere at du har dummet dig, og kom videre.

Nej, jeg læser hans indlæg som, at han påstår han ikke kender noget
til tråden i dk.test, derfor vil jeg gerne have at vide om han har
skrevet det indlæg med IP. så jeg kan finde ud af om jeg forstod
hamrigtigt eller forkert.

Fra : Tom L

Dato : 23-11-11 20:25

> Hvorfor i alverden skulle han dog spilde sin tid med det.?
>
> Hvis jeg skulle bekræfte/afkræfte alle de påstande der kommer om mig, kunne
> jeg jo ikke lave andet.

Nej, det ville dramatisk reducere den tid du kan bruge på endeløse
ørkenvandringer som denne eller dine "diskussioner" med taxi-Kim og
Brander.

> Erkend hellere at du har dummet dig, og kom videre.

Det er til gengæld korrekt.

Fra : Volger Garfield

Dato : 24-11-11 18:23

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvorfor i alverden skulle han dog spilde sin tid med det.?

Måske fordi han er direkte adspurgt?
Men nej - Man kan/skal selvfølgelig ikke spilde sin tid på
hvadsomhelst.

>Hvis jeg skulle bekræfte/afkræfte alle de påstande der kommer om mig, kunne
>jeg jo ikke lave andet.

Hehe - Du bruger ellers en del tid på KL

>Erkend hellere at du har dummet dig, og kom videre.

Det er ihvertfald et råd...

Volger

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-11-11 01:17

"Peter Heide" skrev i meddelelsen

> Tror nok der er flere fremover der vil tvivle voldsomt på det bæ DU
> skriver. Især efter du har dummet dig noget så grundigt med dine påstande
> , som du er for dum til at kunne bevise (fordi der ikke er noget bevis)

Problemet med Ludderludvig er at han opstiller nogle præmisser som passer
til hans vrangforestillinger, men som ikke holder i den virkelige verden.
Det er naturlgvis klart at jeg ikke gider at svare alle og enhver eller alle
indlæg, ligesom jeg heller ikke ser alle indlæg, så fake-mesteren Ludvig
Nielsen nu aka A.Larsen lyver stærkere end en hest kan rende. Han morer sig
med at lave falske id'er, sende dem ud i rigelig mængde, hvorefter han så
"forarget" hævder at det skam er de andre der har skrevet indlæggene. Hans
vrøvl omkring ip-adresser og evt. svar i dk.test holder ikke en meter, og
han ved det, men ´han elsker at sætte lus i skindpelsen hos folk der ikke
gider ham, men blokerer ham - så kan han jo altid digte en eller anden
konspirationsteori.

Jeg udgiver mig som Arne H. Wilstrup, Wilstrup eller ahw - afhængigt af
hvornår jeg må reetablere min nyhedsklient, men jeg er klar over at uanset
hvad jeg skriver, vil Ludderludvig forsøge at ændre sine falske id'er så det
ser ud som om det er mig der har skrevet dem. Det bliver de ikke rigtigere
af, men han sidder garanteret og morer sig på infantil vis hvilke
spekulationer han har sat i gang. Visse personer på højrefløjen i denne
gruppe er nemme at narre, fx @ - der er villig til at tro det værste om mig
uden videre og jeg er klar over at kampen er umulig at "vinde" - derfor
svarer jeg ikke oftere de fjolser omkring dette -det er blot spild af tid.
Jeg har allerede spildt tid nok med at forklare mig, men jeg må tilstå at
det havde været rart hvis jeg havde større indsigt i ip-adressesystemet m.v.
for at kunne tilbagevise våset fra Ludderludvig. Nå, men det skal ikke få
lov til at ødelægge mit gode humør.
Et spørgsmål burde man dog stille sig selv: Er der noget i mine indlæg der
tyder på at jeg er bange for at sige hvad jeg mener? Hvis man kan svare nej
til dette, evt. garneret med at jeg både kan være grov og ubehagelig, så har
man sådan set svaret på hvem der lyver her: Hvilke motiver skulle jeg have
for at udgive mig for en anden. Jeg argumenterer hele tiden, medens
Ludderludvig ikke er i stand til at argumentere omkring ret meget, så han
har et stort behov for at hævde sig selv nu da han er blevet sat på plads
den ene gang efter den anden.

EOD

Fra : A.Larsen

Dato : 25-11-11 01:46

On Fri, 25 Nov 2011 01:17:12 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

Hans
>vrøvl omkring ip-adresser og evt. svar i dk.test holder ikke en meter

Du siger altså, at det indlæg der er skrevet af "Arne H.Wilstrup" og
som har din IP, ikke er dit indlæg?

Hvis du gør det, så må jeg desværre holde fast ved min mistanke, for
det indlæg er 100% dit, og hvorfor du benægter det, aner jeg ikke, dem
med "Børge Jensen" fair nok, men det med dit navn og din IP, er altså
afsendt af dig.

Den der konspirationsteori, er det den du og KL har om at jeg er
Ludvig =)

Nu gider jeg sgu ikke bruge mere krudt på det her, det er for dumt.

Gid du og KL også ville stoppe med alle jeres udokumentere
beskyldninger og påstande, men det er jo nok for meget forlangt.

>EOD

Hvad blev der af OED, som du brugte et 30liniers indlæg på at
forsvare.

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 14:18

On Wed, 23 Nov 2011 14:12:20 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> Jeg kan ikke se at der er nogen
>uoverensstemmelser i de eksempler som Ludvig Nielsen fyrer af.

Du finder det ikke ejendommeligt, at Arne indgår i en test udført af
en "Børge Jensen" som endda bruger Arnes navn i et af sine indlæg,
Arne brokker sig ikke det mindste over det.

Kim, glem det, Arne har rodet med at oprette et nyt nick og dummede
sig.

Hvor mange nicks mon Arne har, er KimL også ham, jeg tror det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-11-11 14:26

> [...]
> sig.
>
> Hvor mange nicks mon Arne har, er KimL også ham, jeg tror det.

Du er så fuld af løgn at jeg tvivler på at du kan huske alle dine
løgnehistorier men dem her hopper jeg ikke på uanset hvor meget du en
tramper i gulvet. Du er komplet syg i bolden, den er ikke ret meget længere.
Jeg kommenterer kun det her fordi at alt dit pis omkring AHW ikke skal tages
for gode varer. Jeg ved på et eller andet tidspunkt, så dummer du dig igen
og så skal jeg nok være parat, stol trygt på det, Ludvig Nielsen. Herefter
overgår jeg igen til: "Luk nu røven, Ludvig Nielsen".

Fra : @

Dato : 23-11-11 15:15

On Wed, 23 Nov 2011 14:26:24 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com

har du set i dk.test Kl ???????

Fra : A.Larsen

Dato : 23-11-11 15:20

On Wed, 23 Nov 2011 15:14:55 +0100, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>har du set i dk.test Kl ???????

Kim Larsen ved det godt, men er bare stædig, da det jo er hans
kammerat der er kommet galt afsted.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-11-11 15:00

On Wed, 23 Nov 2011 14:12:20 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> der grangiveligt af helt helt andre årsager. Jeg kan ikke se at der er nogen
> uoverensstemmelser i de eksempler som Ludvig Nielsen fyrer af.

Jeg er enig i at A.Larsen's eksempel ikke viser andet end at Arne bruger et
lorteprogram der ikke virker korrekt (hvilket vi godt vidste i forvejen).

Til gengæld ser jeg heller ikke noget bevis på at A.Larsen skulle være
denne Ludvig, som du snakker om hele tiden.