lovlig og gratis heroin
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-11 23:22

Visse narkomaner kan nu i NV-kvarter få ren, god heroin af en
sygeplejerske og gradvis blive afvænnet

http://www.information.dk/285623

Det er dyrt men beviser måske at USA var en skurk da de i 1945 forbød
narko

Jeg ser håb om at mange der vil selvmord kan få det klaret med hurtig
effektiv overdosis af piller

Narkomanerne har jo adgang til salgskanaler og nu da de får egne
vigtige behov dækket, får de mere at sælge af til selvmordere

Det er noget skidt med de mange mislykkede selvmordsforsøg og at folk
bliver "grønsager"

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-11 00:03

On 2011-11-22 23:22, Bo Warming wrote:
> [...]
> sygeplejerske og gradvis blive afvænnet
>
> http://www.information.dk/285623
>
> Det er dyrt men beviser måske at USA var en skurk da de i 1945 forbød

Der er da meget mere 11000 hashbrugere i DK, som Inf vrøvler. Ingenting
ved man.
Før 1970 kunne man stadig købe peyotl hos blomsterhandleren. I dag må
man nøjes med spidsnøgenhat, hvis man kan finde dem. Svampebøger nævner
dem sjældent, Big Mother møver sig ind overalt og BW er offer.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 01:34

On Wed, 23 Nov 2011 00:02:42 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Der er da meget mere 11000 hashbrugere i DK, som Inf vrøvler. Ingenting
>ved man.

INF skriver om hashMISbrugere
Værre er at de skriver om 273 narkorelaterede dødsfald. Disse er nok
især målrettede selvmord, men de unddrages selvmordsstatistikken, som
man har klemt med på 30 om året, men folk har blandede motiver og
måske ingen overdosis er fejl og overrasker

Man gør selvmord svært ved at fjerne sovepiller - og kulilte fra gas

>Før 1970 kunne man stadig købe peyotl hos blomsterhandleren. I dag må
>man nøjes med spidsnøgenhat, hvis man kan finde dem. Svampebøger nævner
>dem sjældent, Big Mother møver sig ind overalt og BW er offer.

Udover lidt hvidvin og cognac er jeg hævet over rusmidler så hvordan
er jeg offer?

Jeg ønsker stat reduceret men lidt dyre fixerum som vej mod aktiv
dødshjælp er OK

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-11-11 02:15

On 2011-11-23 01:34, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Man gør selvmord svært ved at fjerne sovepiller - og kulilte fra gas

> Udover lidt hvidvin og cognac er jeg hævet over rusmidler så hvordan

Jeg ser bl.a tegn på at klumphånden stadig styrer dit liv

> Jeg ønsker stat reduceret men lidt dyre fixerum som vej mod aktiv
> dødshjælp er OK

Hvorfor blande dit selvmordsprojekt ind her - det virker forstyrret og
du bliver ikke taget alvorligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 09:23

On Wed, 23 Nov 2011 02:15:28 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg ser bl.a tegn på at klumphånden stadig styrer dit liv

Alles mor har en forpost i baghovedet - men at hun gjorde mig lidt rød
er overstået

Var du så åben som mig om barndom, ku jeg nok også kalde dig
"(for)styr(r)et"

>Hvorfor blande dit selvmordsprojekt ind her - det virker forstyrret og
>du bliver ikke taget alvorligt.

Selvbestemmelse er vigtig politisk sag som ALTID bør tages alvorligt -
jeg blir nok 90 men brur mig som case

Folk der går efer bolden tager mig alvorligt

Fra : P.N,

Dato : 23-11-11 09:09

> [...]
> nøjes med spidsnøgenhat, hvis man kan finde dem. Svampebøger nævner dem
> sjældent, Big Mother møver sig ind overalt og BW er offer.

Jeg begynder at fatte hvorfor dine skriverier er så syrede

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 09:39

On Wed, 23 Nov 2011 09:08:53 +0100, "P.N," <245@get2net.dk> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg begynder at fatte hvorfor dine skriverier er så syrede

Næppe et eneste skriv på ng har været påvirket af andet end personen
barndom og avislæsning - aldrig af svampe eller medicinal kemi

Ring 35861000 og jeg udyber, ol' chap