Gratis antivirus til XP i VMWare?
Fra : Esben

Dato : 22-11-11 11:33

Nogen anbefalinger?

Skal selvfølgeligt være sikkert nok, men helst heller ikke æde for mange
systemressourcer

vh esben

skrevet på en mac (hæ-hæ!)

Fra : Kurt Brixen

Dato : 22-11-11 11:56

On 2011-11-22 10:33:18 +0000, Esben said:

> Nogen anbefalinger?
>
> Skal selvfølgeligt være sikkert nok, men helst heller ikke æde for mange
> systemressourcer
>
> vh esben
>
> skrevet på en mac (hæ-hæ!)

MSE - Microsoft Security Essentials - det synes jeg ikke jeg mærker i XP.
Ellers Avira.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Esben

Dato : 22-11-11 12:39

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> MSE - Microsoft Security Essentials - det synes jeg ikke jeg mærker i XP.
> Ellers Avira.

Super, tak - troede kun MSE var til nyere OS

vh esben

dbaremig@udeladget2net.dk
udelad udelad

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-11-11 21:56

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> Nogen anbefalinger?
>
> Skal selvfølgeligt være sikkert nok, men helst heller ikke æde for mange
> systemressourcer

Der er en 12-måneders McAfee med i Fusion.