Købesex -
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-11 10:08

   Købesex - Til Information debat
Min ven Manu Sareen har indlæg i dag som nedenstående "INDLÆG m.
tilføjelser" er svar på, og han efterlyser kundeerfarnger, som jeg var
eneste leveringsdygtige i sidste måned og måske nu.
Jeg beder indtrængende om et password så jeg kan deltage i
webdebatten og Maru Sareens ønske kan opfyldes. Ellers får Information
nok som så ofte en forudsigelig ensidig snerpet debat om emnet.

INDLÆG:
Byttehandelen, en pengeseddel mod et samleje, sker især uden snak om
gæld og barndomvoldtægter.
Køber jeg en isvaffel, forsker jeg heller ikke i hælervarer.
Men da jeg i to år som Danida-ansat i Zambia tog blaffere op, erfarede
jeg, at de alle var glade for at være voldtaget som små, og altid
regnede med at kørsel kostede er knald, så jeg blev tolerant overfor
kulturforskelle .

Danske massagepiger, jeg har besøgt, har arbejdet for et
"pigekollektiv" (som reelt var en mandlig rufferi-kriminel), og de kan
blive så snydt helt som de "handlede piger" måske bliver af deres
kæreste/alfons/forretningsfører fra Nigeria eller hvor hjemlandet er.
Typisk er glædespigen den stærke, helt som Dronning Margrethe oftest
er, overfor det modsatte køn.
Hun er altid gladere for at jobbe i DK end i hjemlandet, for
indtjening er langt bedre her og kun det tæller.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N