Den yderste venstrefløj.
Fra : A.Larsen

Dato : 21-11-11 21:28

Sidder lige og ser station2 special, og undre mig en del, hvorfor er
det at den yderste venstrefløj, altid tror at vold og hærværk er
løsningen på alle problemer.

Noget andet er, de råbe konstant op om ytringsfrihed og vi skal værne
om den, men i samme mundfuld luft, vil de begrænse ytringsfriheden for
dem der ikke lige mener og siger noget de er enige i.

ATT: Arne og Kim.
Jeg er ikke fascist eller nazist, og sympatisere ej heller med dem,
men mener at alle har ret til at ytre sig, uanset om jeg er enig i det
de siger eller ej.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : P.N,

Dato : 21-11-11 21:52

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er ikke fascist eller nazist, og sympatisere ej heller med dem,
> men mener at alle har ret til at ytre sig, uanset om jeg er enig i det

Er Jens ikke dit rigtige nick?.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-11 14:46

"A.Larsen" skrev i meddelelsen

[...]

Du er både racist og nazist - akkurat som du mener at jeg er stalinist.

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 15:00

On Tue, 22 Nov 2011 14:45:45 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>Du er både racist og nazist - akkurat som du mener at jeg er stalinist.

Hvor har jeg kaldt dig stalinist?

Nu har du så chancen til at dokumentere din påstand, gør du det ikke,
må jeg blot konstatere at du har et meget slapt forhold til sandhed.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-11-11 15:50

On Tue, 22 Nov 2011 15:00:15 +0100, A.Larsen wrote:

> Hvor har jeg kaldt dig stalinist?
>
> Nu har du så chancen til at dokumentere din påstand, gør du det ikke,
> må jeg blot konstatere at du har et meget slapt forhold til sandhed.

Arne er så fuld af løgn at det halve kunne være nok.

Han har også tidligere kaldt mig for nazist med samme begrundelse, selvom
jeg aldrig har kaldt ham stalinist. Jeg har kun kaldt ham betonkommunist.

Fra : /john

Dato : 22-11-11 15:55

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Arne er så fuld af løgn at det halve kunne være nok.

Kommunister har vel altid haft et noget afslappet forhold til sandheden -
intet nyt i det.

/john

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-11 17:36

"/john" skrev i meddelelsen

>Kommunister har vel altid haft et noget afslappet forhold til sandheden -
>intet nyt i det.

´Hvis det er sandt (men det er det ikke), så er noget tilsvarende vel
gældende for nazister, fascister og andre borgerlige?

Fra : /john

Dato : 22-11-11 18:00

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> ´Hvis det er sandt (men det er det ikke), så er noget tilsvarende vel
> gældende for nazister, fascister

Absolut.

Fordrejninger og lodrette løgne er vel nærmest et mangeårigt varemærke for
kommunister, nazister, fascister samt islamister.

Intet nyt eller overraskende i dét.

/john

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-11 21:25

"/john" skrev i meddelelsen

>Absolut.
>
>Fordrejninger og lodrette løgne er vel nærmest et mangeårigt varemærke for
>kommunister, nazister, fascister samt islamister.
>
>Intet nyt eller overraskende i dét.

Samt for konservative, Venstrefolk (liberalister), folk fra Dansk
Folkeparti - for nu blot at holde os til de hjemlige baner. Det vil sige
alle mennesker overhovedet betjener sig af løgne, fortielser og
fordrejninger indimellem.

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 17:08

On Tue, 22 Nov 2011 15:50:06 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Arne er så fuld af løgn at det halve kunne være nok.
>
>Han har også tidligere kaldt mig for nazist med samme begrundelse, selvom
>jeg aldrig har kaldt ham stalinist. Jeg har kun kaldt ham betonkommunist.

Han er en trist person, og man forstår jo ikke han har lyst til at
udstille sig selv på denne måde, selv kollegaer kan jo finde på at
læse med, men de siger ikke hvad de tænker.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-11-11 19:27

On Tue, 22 Nov 2011 17:08:08 +0100, A.Larsen wrote:

> Han er en trist person, og man forstår jo ikke han har lyst til at
> udstille sig selv på denne måde, selv kollegaer kan jo finde på at
> læse med, men de siger ikke hvad de tænker.

Jeg tror at han er så overbevist om sin egen ufejlbarlighed, at han
simpelthen ikke fatter, at han gang på gang er totalt til grin.

Det mest skræmmende er dog at han er lærer. Havde han været gartner, havde
han kun ødelagt nogle blomster.

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 21:24

On Tue, 22 Nov 2011 19:26:56 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Jeg tror at han er så overbevist om sin egen ufejlbarlighed, at han
>simpelthen ikke fatter, at han gang på gang er totalt til grin.

Man sidder og krummer tæer, og får direkte ondt af mandens familie,
når han er sådan her på nettet, hvordan er han så ikke privat.

>Det mest skræmmende er dog at han er lærer. Havde han været gartner, havde
>han kun ødelagt nogle blomster.

Det kan der være noget om.

Fra : Volger Garfield

Dato : 22-11-11 19:15

On Tue, 22 Nov 2011 15:00:15 +0100, A.Larsen <alarsen1@stofanet.dk>
wrote:

>Hvor har jeg kaldt dig stalinist?

Hvis du ikke allerede har gjort det, så skal det nok komme - Basta!
Og derfor er det, at Bør...øh Arne godt må kalde dig hvaddetnuvar!

>Nu har du så chancen til at dokumentere din påstand, gør du det ikke,
>må jeg blot konstatere at du har et meget slapt forhold til sandhed.

Det er RYGTER, er det, rygter....

Volger

Fra : A.Larsen

Dato : 22-11-11 21:24

On Tue, 22 Nov 2011 19:14:39 +0100, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Hvis du ikke allerede har gjort det, så skal det nok komme - Basta!
>Og derfor er det, at Bør...øh Arne godt må kalde dig hvaddetnuvar!

Ohh, Arne tænker på hvad der vil ske, så er han jo spåkone.

>Det er RYGTER, er det, rygter....

Det må det være.