Datering af fossiler og andre ting
Fra : KL

Dato : 20-11-11 22:06

For den interesserede...

Jeg bryder mig ikke altid om hans fremtoning, men emnet meget relevant.

I fire dele.
http://www.answersingenesis.org/media/video/ondemand/dating-fossils-and-rocks/dating-fossils-and-rocks

X-postet, med FUT til d.v.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 21-11-11 10:03

"KL" <bfodsdy@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:jabq58$t18$1@dont-email.me...
> For den interesserede...
>
> Jeg bryder mig ikke altid om hans fremtoning, men emnet meget relevant.

> [...]

Sjovt, jeg kommer til at tænke på en "matematik-skeptiker" som snakker med en "matematik-inist" (en der "tror på matematik", ligesom
"darwinister" som jo "tror" på darwinismen/evolutionsteorien):

Matematik-skeptikeren ville sige: "Ævle-bævle med addition! Bare fordi du har to tændstikker her, og to tændstikker der, så siger du
2 + 2 er 4. Det kunne lige så godt være 5."
Matematik-isten: "Nej, læg nu to tændstikker her, og to mere ved siden af. Se, når du tæller dem allesammen så er der fire i alt!"
Matematik-skeptikeren: "Okay, men det gælder så kun små tal som 2 og 4 og 8.
Matematik-isten: "Nej, det gælder alle tal! Om du så tager en milliard og lægger to til, så får du en milliard og to."
Matematik-skeptikeren: "Det kan du jo ikke bevise!"
Matematik-isten: "Vi kan da tage en milliard tændstikker og lægge på bordet, og så lægge to mere ved siden af og tælle dem, ikke?"
Matematik-skeptikeren: "Ha ha, og hvor lang tid vil det tage for dig at tælle til en milliard? Et år? To år? Næh, har du hørt om
nogen der har *talt* en milliard tændstikker? Nej vel? Vrøvl og vås og matematikistisk ønsketænkning!"
Matematik-isten: "At tælle til en milliard ville tage over 95 år, hvis man talte uafbrudt i otte timer hver dag..."
Matematik-skeptikeren: "Er det nu matematik igen? Det kan du jo ikke bevise...!"

Her skal man jo huske på, at matematik-skeptikeren mangler ikke fundamental uddannelse, det er den anden part som er blevet
indoktrineret med noget der hedder "regneregler" og "logik".

(IKF)

Og skal vi så lade overtroen blive i de fora den er beregnet for?

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 21-11-11 14:37

On 21-11-2011 10:03, Henrik Eriksen wrote:

> [...]
>
> (IKF)
>
> Og skal vi så lade overtroen blive i de fora den er beregnet for?

Ja, men du glemte at sætte FUT.

--
Lars

Fra : KL

Dato : 21-11-11 14:43

"Henrik Eriksen" <henrik_erik@hotmail.com> wrote in message

> Og skal vi så lade overtroen blive i de fora den er beregnet for?
Du kommenterer sandsynligvis på din vittighed? Du kunne være mere præcis...

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 21-11-11 14:59

Fra : KL

Dato : 21-11-11 15:13

"Lars Kongshøj" <lars_kongshoj@hotmail.com> wrote in message

> Og skal vi så lade overtroen blive i de fora den er beregnet for?

Har ånden kommet over dig, Lars?

Prøv at forklare...hvorfor overholder du ikke dit eget regelsæt?

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 21-11-11 16:06

On 21-11-2011 15:12, KL wrote:

> "Lars Kongshøj" <lars_kongshoj@hotmail.com> wrote in message

> Har ånden kommet over dig, Lars?

Plonk

> Prøv at forklare...hvorfor overholder du ikke dit eget regelsæt?

Fordi jeg håber at det minder folk om at man skal huske at tjekke de
fundementalistiske missionærers headere inden man svarer. Manglede der
en FUT i mit indlæg? Nej.

Fra : KL

Dato : 21-11-11 19:55

> Plonk

> Fordi jeg håber

Fjols.

Fra : Patruljen

Dato : 21-11-11 13:33

On 21 Nov., 10:03, "Henrik Eriksen" <henrik_e...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> indoktrineret med noget der hedder "regneregler" og "logik".

:)