MS Windows
briani 27239
Træls lyd er dukket op?
Fra : Fynbo

Dato : 18-11-11 17:59

Hej.

jeg har fået en træls lyd når jeg åbner IE 8.

Den siger noget med: To clear your cache in internet explorer, click on the
tool icon... osv.

Nogen der har oplevet dette og ved hvordan jeg får det fjernet?

Har kigget under systemlyde og slået alt fra. Alligevel blir det ved med at
komme.

Fynbo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-11-11 18:09

Fynbo skrev:

>Den siger noget med: To clear your cache in internet explorer, click on
>the tool icon... osv.

umiddelbart kunne det være noget malware der er kommet ind på din pc

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Fynbo

Dato : 19-11-11 06:46

"Ivan V. Klattrup" skrev i meddelelsen

Fynbo skrev:

>Den siger noget med: To clear your cache in internet explorer, click on the
>tool icon... osv.

umiddelbart kunne det være noget malware der er kommet ind på din pc

Jeg har kørt flere scan med Malwarebytes og superantispyware som ikke har
fundet noget.

Underligt.

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 19-11-11 07:44

Fynbo skrev:

>Den siger noget med: To clear your cache in internet explorer, click on the
>tool icon... osv.

umiddelbart kunne det være noget malware der er kommet ind på din pc

Fjernede Google Toolbar og det løste det.

Fynbo