MS Windows
briani 27239
Certifikat fejl windows 7
Fra : Kim Jensen

Dato : 18-11-11 16:11

Hej Ng.

Har lige anskaffet min ny pc med windows 7 64bit

Men jeg har store problemer når jeg skal på internettet via IE 9

Den bliver ved med at komme med flg. fejl
Der er et problem med dette websted sikkerhedscetifikat

det er uanset om jeg prøver at gå på youtube.com eller facebook

Hvis jeg instalerer FireFox har jeg haft helt med at komme på facebook, men
ikke altid
Her starter "boksen" op til den trådløse router som jeg har kørende til
nogle bærebar pc'ere

Men det jeg ikke forstår, er at jeg kører ikke med trådløs forbindelse via
den nye pc

Er der nogle som kan hjælpe?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-11-11 19:34

Den 18-11-2011 16:10, Kim Jensen skrev:
> [...]
> Der er et problem med dette websted sikkerhedscetifikat
>
> det er uanset om jeg prøver at gå på youtube.com eller facebook

Fejl #1 med certifikater: dato
Hvis datoen på din PC er forkert, vil den tro at certifikatet først er
gyldig i fortid eller fremtiden.

Kontroller at du har alle opdateringer til maskinen, da der har været
lidt væsen for ikke så længe siden med nogle rodcertifikater, hvortil
der er udsendt nogle rettelser via windowsupdate.

Hvis det ikke giver bid så prøv at skrive den detaljerede fejl du får om
problemet med certifikatet.