Newstap til Ipad, ganske hæderlig
Fra : jagge

Dato : 17-11-11 22:42

Hey

Har lige købt newstap til Ipladen og jeg må sige den er faktisk temmelig
overskuelig og brugervenlig. Jeg hadede den til Iphone, vildt uoverskuelig
men til Ipladen er den fed nok.

Ipad bliver min nye newsstand så det program kan hermed anbefales (baseret
på 5 min brug :0)

MVH

Jakob

Fra : Martin Beedthauer

Dato : 18-11-11 14:18

jagge <address_is@invalid.invalid> wrote:
> Hey
>
> Har lige købt newstap til Ipladen og jeg må sige den er faktisk temmelig
> overskuelig og brugervenlig.

Har den trådvisning i stil med MacSOUP. På iPhone versionen er der ansatser
til det, men uden at det skaber overblik = ikke brugbart.

--
Hilsen Martin

Fra : jagge

Dato : 21-11-11 00:47

Martin Beedthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Har den trådvisning i stil med MacSOUP. På iPhone versionen er der ansatser
> til det, men uden at det skaber overblik = ikke brugbart.

Ja og nu er det fuldt brugbart. Jeg var netop skeptisk pga den ringe iPhone
version men det er faktisk ganske godt nu

Mvh

Jakob

Fra : Steen

Dato : 21-11-11 15:48

> [...]
>
> Ja og nu er det fuldt brugbart. Jeg var netop skeptisk pga den ringe iPhone
> version men det er faktisk ganske godt nu

Jeg bruger den også til iPad - og til iPhone er den eneste brugbare
løsning
--
Steen via iPhone