Logitech fjernbetjening til Apple TV?
Fra : Steen

Dato : 17-11-11 21:34

Jeg tror jeg vil forære mig selv en ATV i julegave (evt. med et Netflix
abonnement).
Da jeg i forvejen bruger en Logitech Remote til det meste, ville det jo
være smart hvis den samtidigt kunne håndtere Apple TV. Nogen der har svaret
på det?
--
Steen via iPad

Fra : Øyvind Rise

Dato : 17-11-11 21:52

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> være smart hvis den samtidigt kunne håndtere Apple TV. Nogen der har svaret

Har ingen erfaring selv, men det ser ut til at ATV kan læres op til at
bruge andre remote-er.

Øyvind Rise

Fra : Øyvind Rise

Dato : 17-11-11 21:56

> [...]

> være smart hvis den samtidigt kunne håndtere Apple TV. Nogen der har svaret

Har ingen erfiaring selv, men det kan se ut til ATV kan kæres op til at
bruge andre remote-er:

Øyvind Rise

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-11-11 22:05

Øyvind Rise <oyvind.rise@bio.uio.no> wrote:

> Har ingen erfiaring selv, men det kan se ut til ATV kan kæres op til at
> bruge andre remote-er:
>
> <http://support.apple.com/kb/HT3296>

Eller remoten kan lære fra en Apple TV remote ... hvilket er hvad jeg
gør ...

/thomas

Fra : Robert Piil

Dato : 17-11-11 22:07

Den 17/11-11 21.34, Steen skrev:
> [...]
> være smart hvis den samtidigt kunne håndtere Apple TV. Nogen der har svaret

Det går fint med Harmony one og ATV2 her - out of the box.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Steen

Dato : 18-11-11 17:06

Robert Piil <smedevej26@gmail.com> wrote:

> Det går fint med Harmony one og ATV2 her - out of the box.

Fint, det må pløkkes ind i remoten.
Kiggede ellers på Logitechs hjemmeside, jeg mente jeg engang havde set
en liste over kompatible enheder - men den kunne jeg ikke finde igen.
--
Steen

Fra : Øyvind Rise

Dato : 18-11-11 18:15