Venstre og konservative dropper skattestop~
Fra : P.N,

Dato : 17-11-11 08:48

http://politiken.dk/politik/ECE1453014/venstre-og-konservative-dropper-skattestoppet/

Venstre ved du hvor du har, eller det et strategisk træk for at lokke
stemmer fra lavindkomstgrupperne tilbage i folden igen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-11-11 09:00

On Thu, 17 Nov 2011 08:48:04 +0100, P.N, wrote:

> http://politiken.dk/politik/ECE1453014/venstre-og-konservative-dropper-skattestoppet/
>
> Venstre ved du hvor du har, eller det et strategisk træk for at lokke
> stemmer fra lavindkomstgrupperne tilbage i folden igen.

Du læser ikke særligt godt.

»Vi ved godt, at hvis vi står så stejlt på vores røde linjer, at vi
overhovedet ikke kan medvirke til nogen ting, medmindre vi 100 procent får
vores vilje, så kan vi ikke lave nogen som helst forretninger med den her
regering i de kommende fire år. Og det er ikke vores udgangspunkt. Vi vil
gerne bruge vores styrke og det mandat, som op imod en million danskere har
givet os, til at afværge ulykker«, siger Lars Løkke Rasmussen til
Berlingske.

Fra : P.N,

Dato : 17-11-11 09:41

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du læser ikke særligt godt.

Jeg fik ellers 11 i dansk til min studentereksamen. Men siden du bringer
emnet op så er det måske dig der ikke læser særlig godt. At Venstre og
konservative dropper skattestoppet er selve overskriften i artiklen. Men
måske mener du at det er journalisten der skrev artiklen der ikke kan læse.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-11-11 11:54

On Thu, 17 Nov 2011 09:41:25 +0100, P.N, wrote:

> [...]
> emnet op så er det måske dig der ikke læser særlig godt. At Venstre og
> konservative dropper skattestoppet er selve overskriften i artiklen.

Nu er det jo IKKE overskriften, men derimod indholdet i artiklen der er det
vigtige.

> Men
> måske mener du at det er journalisten der skrev artiklen der ikke kan læse.

Hans overskrift er der ikke dækning for i artiklen.

Husk på, at man ikke skal tro på alt der står i avisen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-11-11 19:48

"P.N," skrev i meddelelsen news:ja2hbk$aeg$1@speranza.aioe.org...

> [...]
>måske mener du at det er journalisten der skrev artiklen der ikke kan læse.

Nu må du ikke klandre kontanthjælpsbumsen, for han har siddet så længe i
kontanthjælpssofaen at han har mistet evenen til at læse indenad.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-11-11 21:06

On Thu, 17 Nov 2011 19:47:42 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nu må du ikke klandre kontanthjælpsbumsen, for han har siddet så længe i
> kontanthjælpssofaen at han har mistet evenen til at læse indenad.

Skolelæreren/Pedellen havde åbenbart heller ikke læst artiklen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-11-11 18:22

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Skolelæreren/Pedellen havde åbenbart heller ikke læst artiklen.

'
Hvad er en pedel? Som skolelærer kan jeg ikke være pedel, for sådanne
findes ikke på de danske skoler.

Fra : A.Larsen

Dato : 18-11-11 18:36

On Fri, 18 Nov 2011 18:22:13 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

>Hvad er en pedel?

Det er rigtigt Arne, spil dum, det gør du så godt =)

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-11-11 12:49

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Det er rigtigt Arne, spil dum, det gør du så godt =)

Jeg nøjes imidlertid med at spille det -du ER det.

Fra : A.Larsen

Dato : 19-11-11 12:51

On Sat, 19 Nov 2011 12:48:32 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

>"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg nøjes imidlertid med at spille det -du ER det.

Og jeg er ikke halvt overbevisende som dig ud i denne disciplin, du er
en ægte pro =)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-11-11 20:09

"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg er ikke halvt overbevisende som dig ud i denne disciplin, du er
> en ægte pro =)

AHW vil, ligesom alle andre, ikke nogensinde kunne nå dig til tåneglene i
idiotstreger.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com