Empatiens ynk glider over i misundelsens n~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-11 06:03

Empatiens ynk glider over i misundelsens nag

Velfærdsstaten administrerer skattemilliarder dvs er magtfuld. Det er
et trist argument for ynk

"   Når man har fået noget, har man fået giverens magt at føle.
Nietzsche

Glæden ved at være den magtfulde hjælper kan føre til at den svages
reelle behov glemmes: og han foragtes-

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-11-11 22:33

On 17 Nov., 06:03, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Nietzsche
>
> Glæden ved at være den magtfulde hjælper kan føre til at den svages

Ja, egentlig, når jeg tænker over hvor mange fysisk attraktive unge
kvinder mellem 17 og 28
der er døde i Jordskælv jeg har gjort via quantum entangelment, er det
da lidt ærgeligt at de
er blevet spildt på den måde, og hvor heldige de er dem der har haft
brugt dem mens de var i live!

Jeg har kommet et par af dem i det ny eskremente også, jeg syntes det
er symbolsk, at de er
blevet spist af ondskaben i verden og det egentlig er noget lort! Men
samtidig har gjort en del
skade på ondskaben om ikke andet så i form af psykologisk
krigsførelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-11-11 23:24

On 17 Nov., 06:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> samtidig har gjort en del skade på ondskaben om ikke andet så i form af psykologisk

Og desuden mangler jeg stadigvæk ca. 40-50% af min IK sammenlignet med
før emdr i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 05:56

On 18 Nov., 08:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og nej, jeg spiser ikke noget fra medicinal industrien, jeg indtager C-
> Vitaminer, E-Vitaminer, almindelig Vitamin pille og lidt Calcium/Magnesium engang imellem!
>
> Desuden er jeg begyndt at blande det instant kaffe jeg drikker sammen
> med en pose kanel i instant kaffe glasset!(også en Anti-Oxidant)
>
> Sane Peter

Det holdt indtil jeg lavede noget middags mad ca. 1 minut inden jeg
spiste,
kartoffler og fisk!(det smagte langt bedre end forventet)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:24

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:31

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:34

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:37

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:48

> [...]
> ondskab, en rand sten,
> Brimstone!
>
> Betaling for at gøre folk "bent" som ikke burde være det!

Det er Asymmetrisk Religion, jeg deler sindsyge ud over det hele!
der er Real Gi On!(Hvem skriver sådan noget lort?)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:57

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 01:58

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 04:00

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 04:08

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-11-11 04:13

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-11-11 00:35

> [...]

Væsentlig mere vågenhed og klarhed!
Jeg vil skyde på at jeg har ca. 70 procent af min IK til rådighed
sammenlignet
med før emdr i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen