forsvundne nyhedsgrupper (OT)
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-11-11 02:37

Der foregår en heftig debat i dk.edb.internet.software.mail+news om at
TDC har fjernet sådan cirka halvdelen af nyhedsgrupperne - det indebærer
at jeg og andre ikke kan skrive i disse grupper, men må vælge andre
udbydere der kan håndtere disse grupper. Det er måske derfor at gruppen
virker lidt "tam" for tiden. TDC aner ikke hvad der sker.
For mit vedkommende er valget faldet på aioe.org - andre muligheder
findes naturligvis.

Fra : Mendoza

Dato : 17-11-11 00:49

On 17 Nov., 02:36, "Arne H. Wilstrup" <nixenbi...@invalid.invalid>
wrote:
> [...]
> virker lidt "tam" for tiden. TDC aner ikke hvad der sker.
> For mit vedkommende er valget faldet på aioe.org - andre muligheder

Nå, ok... jeg troede at det var på grund af dine barske indlæg!
Men nu ser jeg at andre grupper også er fjernet... Håber de får det
fixet.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-11-11 19:45

"Mendoza" skrev i meddelelsen

>Nå, ok... jeg troede at det var på grund af dine barske indlæg!
>Men nu ser jeg at andre grupper også er fjernet... Håber de får det
>fixet.

Vås - mine indlæg er blide og venlige i modsætning til fremmedhadernes og
nazisternes indlæg her i gruppen.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-11 09:22

On Thu, 17 Nov 2011 02:36:33 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>virker lidt "tam" for tiden. TDC aner ikke hvad der sker.
>For mit vedkommende er valget faldet på aioe.org - andre muligheder

Hvordan får man et felt frem at skriive i
? ? ?

Jeg har prøvet news.aioe.org og alt andet fra starsiden men beder
indtrængende om hjælp

Bo Warming 35861000

Fra : @

Dato : 17-11-11 11:06

On Thu, 17 Nov 2011 09:21:56 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvordan får man et felt frem at skriive i
>? ? ?
>
>Jeg har prøvet news.aioe.org og alt andet fra starsiden men beder
>indtrængende om hjælp
>
>Bo Warming 35861000

<<<<<<<<<<<<
The main server address is nntp.aioe.org and several ports can be used
to query the server : 119 and 80

http://www.aioe.org/index.php?quickstart-guide
<<<<<<<<<<<<

<<<<<<<<
http://dotsrc.org/usenet/
dotsrc.org runs a Usenet newsserver with public access to local,
danish, and some international newsgroups, and closed access to
Aalborg University campus newsgroups. This guide explains how to
access the newsserver, both for campus users and others. The server is
provided in collaboration with Aalborg University, which have kindly
paid for the server and the dotsrc.org staff group is in charge of
administration.

Status
Status, news, and notices about the usenet newsserver can be found
here

Registration
To be able to use the new usenet server (read and post articles) you
must register!

Just send an empty email to: news-signup@sunsite.dk and we will email
you a username (which is your email) and a password.

This username/password pair must be entered in your newsreader and
then you will have access to read and post articles. Help to configure
your newsreader can be found here.