Spaces - er der en chance?
Fra : Esben

Dato : 15-11-11 15:29

Spaces - er der en chance for at det kan løse flg. problem:

I den nærmeste tid kommer jeg dagligt til at skifte imellem at køre med
og uden 30" skærm på min 15", da jeg i vidt omfang bruger min egen
maskine på arbejde også.

Har aldrig brugt Spaces, endsige sat mig ind i det, men vil jeg kunne
skifte imellem to forskellige skrivebord, hvor vinduerne vil ligge
rigtigt med - vel at mærke - de samme apps og vinduer på de to
opsætninger? Så jeg altså ikke dagligt skal ligge og flytte og tilpasse
vinduerne når jeg går på arbejde og når jeg kommer hjem...?!

vh esben

dbaremig@udeladget2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-11-11 15:52

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
> opsætninger? Så jeg altså ikke dagligt skal ligge og flytte og tilpasse
> vinduerne når jeg går på arbejde og når jeg kommer hjem...?!

jeg tror ikke du kan opnå det med spaces ..

Derimod kan du jo prøve at kigge på denne:

<http://manytricks.com/moom/>

/thomas

Fra : Esben

Dato : 15-11-11 18:51

> jeg tror ikke du kan opnå det med spaces ..
>
> Derimod kan du jo prøve at kigge på denne:
>
> <http://manytricks.com/moom/>

Tak, Thomas!

Har kigget lidt på det - det er nok ikke radikalt nok, men arbejder
videre på det.

vh esben

dbaremig@udeladget2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 18-11-11 14:19

> Tak, Thomas!
>
> Har kigget lidt på det - det er nok ikke radikalt nok, men arbejder
> videre på det.

Der er i hvert fald brugbare elementer, så om QuicKeys skal styre Moom
eller overtage funktionerne - bliver det næste...

vh esben

dbaremig@udeladget2net.dk
udelad udelad