Foghs arm brækket 3 steder
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-11 16:37

http://jp.dk/udland/europa/article2606969.ece

Vi skal måske være forsigtige med at læse for meget ind i den nemesis
der nu har ramt Fogh, men lad mig nævne et par ting.

Fogh var statsmininister 3 gange, desværre uden at gøre andet end at
kradse i overfladen af de store problemer. Selvfølgelig holdt man de
røde væk fra taburetterne, men man har i blå stue slet ikke fattet hvor
stor truslen er mod DK fra muhammedansk og rød stues gak.

Fogh løj 3 gange om NATO-missionen i Libyen:
Det var en humanitær indsats
Det var ikke om regimeskifte
Det var ikke om at dræbe Gadaffi

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-11 18:53

On Mon, 14 Nov 2011 16:36:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>stor truslen er mod DK fra muhammedansk og rød stues gak.
>
>Fogh løj 3 gange om NATO-missionen i Libyen:

Fogh gav os håb ved at DF fik lov at spille rollen som et magtfuldt
parti

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-11 19:50

On 2011-11-14 18:52, Bo Warming wrote:

> Fogh gav os håb ved at DF fik lov at spille rollen som et magtfuldt
> parti

Undgå at drømmeri.

Le bonheur n'est qu'un rêve et la douleur est réelle - Voltaire

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 07:02

On Mon, 14 Nov 2011 19:50:19 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Undgå at drømmeri.
>
>Le bonheur n'est qu'un rêve et la douleur est réelle - Voltaire

Udlandet er misundelige på at vi slap af med at give DF den magt de
fik - vi fik erfaringer derkan bruges - være ikke alt for negativ

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 09:38

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Undgå at drømmeri.
>
>Le bonheur n'est qu'un rêve et la douleur est réelle - Voltaire

Den tid der går godt, kommer ikke dårlig tilbage

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-11 00:25

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>stor truslen er mod DK fra muhammedansk og rød stues gak.
>
>Fogh løj 3 gange om NATO-missionen i Libyen:

Nogle kritiserer at Fogh blåstempler samarbejdspolitiken

Mener de virkelig at det havde været klogt hvii vi var blevet
tæppebombet som Polen? NEJ

Fra : DADK

Dato : 16-11-11 08:32

On 14-11-2011 16:36, Martin Larsen wrote:
> [...]
> stor truslen er mod DK fra muhammedansk og rød stues gak.
>
> Fogh løj 3 gange om NATO-missionen i Libyen:

Jeg er holdt op med at dømme Fogh som lokalpolitiker. Han er nu i en
liga hvor han nødvendigvis ikke mener det han siger, eller står inde for
det han gør, personligt, men agerer "storpolitisk".

Og jeg tror i modsætning til historien om Sass-Larsens cykelstyrt, så
han belejligt ikke kunne deltage i kongressen, at der ikke ligger skumle
motiver bag Foghs styrt i skovene omkring Bruxelles. Måske var han bare
ude efter et gloryhole, hvem ved?