MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 7 problemer
Fra : Ralphk

Dato : 14-11-11 04:26

Jeg installerede Battlefield 3 på min på.
En HP pavilion med Corei3 processor og Radeon grafikkort. Alt det er godt
nok til det spil.
Da installationen var færdig kunne spillet ikke startes.
MEN....da jeg gik i min mail og i nyhedsgrupperne og fandt et link til en
tilfældig side som jeg gerne
ville åbne, så sker der det at når jeg klikker på link, så kommer der en
rude op midt på skærmen der fortæller mig at
"Der er en forkert disk i drevet. Indsæt BF3 disk 3 i drev: E"
Det gør den uanset hvilket link jeg trykker på.
Jeg har afinstalleret BF3 igen, men den skriver det stadig.
Det mest mærkelige er at BF3 kun er på 2 discs.

Nogen der kender problemet?

Fra : Henning

Dato : 14-11-11 08:46

>Jeg har afinstalleret BF3 igen, men den skriver det stadig.
>Det mest mærkelige er at BF3 kun er på 2 discs.

BF3 fåes på 3 almindelige 4,7G dvd

Fra : Ralphk

Dato : 14-11-11 15:57

>BF3 fåes på 3 almindelige 4,7G dvd

Ikke den jeg har fra CDON.com

2 skiver. Der er heller ikke plads til en tredje skive i coveret.

Fra : scootergrisen

Dato : 14-11-11 14:34

Hvad sker der når du prøver at starte spillet ?
Til at starte med så kunne du prøve og downloade den seneste driver til
dit grafikort + directx.

Lever din computer op til minimums kravene ?

Minimum System Requirements
OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON
3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA
GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR
HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

---

Prøv og lav sådan en origion konto som det lyder som om er et krav på PC.

---

If you haven't already, created an Origin account you can do so
here. If you have an EA account then you already have an Origin account!
Make sure you know your account name and password.

Download the Origin client.You will need to have the latest version
of the Origin client running on your PC in order to play Battlefield 3.
To make sure you're up-to- date, we recommend clicking here to get the
latest version up and running on your system. Be Advised: while updating
Origin, you may be required to manually start the client once or twice.
Make sure you've launched the application and can log in.

Preload Battlefield 3. If you purchased Battlefield 3 through
Origin or other digital retailer that supports pre-load as an option,
the game will be available for pre- load globally on October 21. This
means the game will be downloaded and installed already when it goes
live on the 25th. The game will unlock at specific times in each region,
you will not be able to play it before the unlock-time.

Make sure to download the latest drivers for your graphics card
from AMD or NVIDIA. Keeping your drivers up to date will help prevent
lag and poor game performance.

Make sure you meet the minimum system requirements. Better yet,
make sure you meet the recommended requirements. And remember, BF3 will
not run on Windows XP.

Fra : Ralphk

Dato : 14-11-11 16:02

>Hvad sker der når du prøver at starte spillet ?

Når jeg klikker på BF3 ikonet, så pbner den browseren og man kan vælge
mellem "quick start", "Multiplayer" og " Campagne" (nok stavet forkert).
Når jeg så vælger den sidste (campagne) så åbner en lille rude nederst til
venstre (ikke helt ude i hjørnet) hvor den tjekket et eller andet. Enten
"Search" eller " Initialize) eller lign. Det tager små 10 sek. og derefter
lukker den lille rude og der sker ikke mere.
Trykker jeg på "campagne" igen, så gør den bare det samme igen.

>Lever din computer op til minimums kravene ?
Ja det står også i mit første indlæg.

Fra : scootergrisen

Dato : 14-11-11 22:03

Hvad sker der hvis du trykker multiplayer ?
Har du installer origion ?

> Ja det står også i mit første indlæg.

Ja men der findes mange former for Radeon grafikkort.

Fra : Ralphk

Dato : 14-11-11 22:14

>Hvad sker der hvis du trykker multiplayer ?

Det samme...

>Har du installer origion ?

Ja

>Ja men der findes mange former for Radeon grafikkort.

Radeon 5450

Fra : Ralphk

Dato : 15-11-11 01:23

Nå men jeg geninstallerede spillet og Origin men samme resultat.
Dog er det med fejlmeddelelsen om at putte cd3 i drevet, væk nu.
Så jeg sender spillet retur til EA games med et brev og forventer at få en
reaktion fra dem
Mig skal de ikke tage r.... på

RK