MS Windows
briani 27239
Forkert "Fra"-navn
Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 13-11-11 22:45

Hvorfor står følgende afsendere med mit navn i "Fra"-feltet?

ingenmail@***intetdomæne.overhovedet

aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk

Og er det kun på min PC de gør det?

mvh Jørgen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-11 22:59

Jørgen Nyerup skrev:

>Hvorfor står følgende afsendere med mit navn i "Fra"-feltet?

Det er fordi at du bruger Thunderbird, en workaround skulle være at finde

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/b550f66ea0bbf30c

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 14-11-11 11:06

Den 13-11-2011 22:58, Ivan V. Klattrup skrev:
> Det er fordi at du bruger Thunderbird, en anden workaround skulle være

konfigurere din mailreader.

//finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-11-11 11:58

Cykelsmeden skrev:

> konfigurere din mailreader.

1. Ivan har ingen problemer med sit program.

2. Det nytter ikke at opfordre folk til at konfigurere
Thunderbird for at komme af med det problem. Indstillingen er så
lusket at man ikke selv ville finde ud af det uden hjælp.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-11-11 13:39

> [...]