Pirater
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-11-11 18:17

Det danske folketings skib Absalon, har igen landsat syv somaliske pirater.
Mandskabet ombord på Absalon udspurgte piraterne og gennemgik deres båd,
hvor man fandt flere genstande som bekræfter, at de er pirater.
Genstandene blev konfiskeret, piraterne blev sendt med tilstrækkelige
mængder proviant og brandstof til at nå tilbage til Somalia.

Det samme er sket i et Århusiansk legeland.

De Somaliske negere har stører retskrav end den Danske Befolkning.

Fra : Mendoza

Dato : 13-11-11 18:21

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det samme er sket i et Århusiansk legeland.
>
> De Somaliske negere har stører retskrav end den Danske Befolkning.

Her kunne vi lære meget af russiske og indiske maritime styrker.
Hvis du fanger en rotte på dit loft, slipper du den så løs igen, når du har
holdt en formaningstale for den?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-11-11 18:56

Den 13-11-2011 18:20, Mendoza skrev:

> [...]
>>

> Her kunne vi lære meget af russiske og indiske maritime styrker.
> Hvis du fanger en rotte på dit loft, slipper du den så løs igen, når du har

Med et samlet Folketing af Verdensfjerne "korrekte" politikere samt hele
Godhedsindustrien i ryggen, er de desværre tydeligvis ganske
uciviliserede somaliere i Brabrand da heller ikke langsomme til i
medierne at påtage sig offerrollen som "urimeligt diskriminerede":

http://www.bt.dk/danmark/somalier-svarer-igen-derfor-gik-det-galt-i-legelandet

Vorherrebevares, at dette fulduniformerede islamistfruentimmer (mor til
FEM børn og med 99% sikkerhed hjemmegående på dansk socialhjælp og
børnepenge) har den åbenlyse frækhed at fremstille sig selv som "en god
og integrationsvillig indvandrer", det er jo rent til grin, hvis ikke
det var så pokkers tragisk at så mange selverklærede "velmenere"
godvilligt falder for denne selvklare løgn...

Omvendt må man vel også spørge til, om hendes og andre somalieres lovede
boykot af Legelandet.dk mon skal opfattes som en form for trussel eller
endda ligefrem et positivt løfte? Jeg tror da kun ejeren vil kunne græde
tørre tårer over at slippe for dét totalt hensynsløse kundesegment.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 18:58

On Sun, 13 Nov 2011 18:20:31 +0100, "Mendoza" <asshole@x1812.dk>
wrote:

>"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

Somalierne er for uciviliserede til at have en statsmag dvs de har
INGEN RETSKRAV

>Her kunne vi lære meget af russiske og indiske maritime styrker.
>Hvis du fanger en rotte på dit loft, slipper du den så løs igen, når du har
>holdt en formaningstale for den?
Vi bør torturere fanger til at vise os basen og bagmændene og
optrevle og skade ALT

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-11-11 02:03

Den 13-11-2011 18:16, Kurt H. Nedergaard skrev:
> [...]
>
> Det samme er sket i et Århusiansk legeland.
>
> De Somaliske negere har stører retskrav end den Danske Befolkning.

Nu er Absalons formål jo IKKE at indsamle, retsforfølge og straffe
pirater, men at standse pirater der forsøger at kapre et skib, så det er
vel fair nok.
Men hvis du mener at matroserne skal holde standretter og hænge
piraterne på stedet, er du da velkommen til den mening.

- cep

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 14-11-11 10:10

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men hvis du mener at matroserne skal holde standretter og hænge piraterne
> på stedet, er du da velkommen til den mening.

Så er det danske folketing kun tilstede i Adenbugten for at få bugt med
skatteyderens penge.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 19:02

On Mon, 14 Nov 2011 10:10:22 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Så er det danske folketing kun tilstede i Adenbugten for at få bugt med
>skatteyderens penge.

Ingen straffes for at bryde konventioner SÅ GØR DET

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 19:00

On Mon, 14 Nov 2011 02:02:43 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>Men hvis du mener at matroserne skal holde standretter og hænge
>piraterne på stedet, er du da velkommen til den mening.

Negre har ret som rotter og Absalon skal kun GAVNE DANSKE SKIBE

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-11-11 02:51

> De Somaliske negere har stører retskrav end den Danske Befolkning.

Hvor får du det fra?

Somalieres retskrav er grænsende til det ikke eksisterende.

At man fra Dansk side ikke bringer dem til Danmark til evt.
retsforfølgelse er mest et spørgsmål om økonomi (de KUNNE jo finde på at
søge om asyl).

I øvrigt kan piraterne bryde alle de internationale love og regler de
vil, så længe der ikke er nogen der ønsker maset (og udgifterne) med at
retsforfølge dem.

- cep

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 14-11-11 10:18

> [...]
>
> I øvrigt kan piraterne bryde alle de internationale love og regler de vil,
> så længe der ikke er nogen der ønsker maset (og udgifterne) med at

Ejeren af et legeland i Århus er blevet frataget retten til sin forretning
af det danske folketing, samt hele godhedsindustrien og er blevet pålagt at
modtage de uciviliserede somalier i sit legeland.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 19:06

On Mon, 14 Nov 2011 10:18:21 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
> [...]

>af det danske folketing, samt hele godhedsindustrien og er blevet pålagt at
>modtage de uciviliserede somalier i sit legeland.

Politiet bør køre negrene til flygtningecentret

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-11 19:03

On Mon, 14 Nov 2011 02:51:10 +0100, "Claus E. Petersen"

DRÆB OG SÆNK

Skid på "ret"