MS Windows
briani 27239
Ændre placering for IE´s bogmærker ??
Fra : Per

Dato : 12-11-11 19:42

Hej !

Jeg har en PC, hvor bogmærke placeringen i IE er ændret fra det "normale"
sted user/name/favorites.... til en anden placering.

Hvad skal jeg gøre for at få favoritterne tilbage i den originale mappe -
således at IE stadigvæk kan tilgå dem ?

Mvh. Per

Fra : Per

Dato : 12-11-11 19:52

Per wrote:
> [...]
>
> Hvad skal jeg gøre for at få favoritterne tilbage i den originale
> mappe - således at IE stadigvæk kan tilgå dem ?

Ups...

Glem det. Jeg var vist lidt for hurtig

/Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-11-11 20:07

Per sendte dette med sin computer:
> Hvad skal jeg gøre

Nu har IE jo egentlig ikke noget med Windows at gøre, så det var nok
bedre at spørge i browser-gruppen:

Jan