Findes der værktøj der kan validere flere ~
Fra : Preben Nielsen

Dato : 12-11-11 08:43

Findes der et værktøj der kan validere alle - eller i det mindste
flere - sider på et site på en gang, og som gør det lige så pålideligt
og brugbart som
http://validator.w3.org/#validate_by_uri
og
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator.html.en
?

/Preben

Fra : Preben Nielsen

Dato : 12-11-11 08:52

Skidt med css, det er egentlig kun html-delen, jeg vil kunne drage
virkelig fordel af.

/Preben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-11-11 18:47

Preben Nielsen skrev:

> Findes der et værktøj der kan validere alle - eller i det mindste
> flere - sider på et site på en gang, og som gør det lige så pålideligt
> og brugbart som
> http://validator.w3.org/#validate_by_uri

Ja, hvis 100 sider er nok. Ellers må man opdele det å en eller
anden måde:

http://htmlhelp.com/tools/validator/

--
Bertel

Fra : Preben Nielsen

Dato : 12-11-11 12:39

On 12 Nov., 18:46, Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, hvis 100 sider er nok. Ellers m man opdele det en eller
> anden m de:

Tak skal du have. Det ser umiddelbart fint ud. Men da jeg har
adskillige hundrede sider, er den lidt besværlig at gå til, især da
siderne præsenteres lidt hulter til bulter.

/Preben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-11-11 23:27

Preben Nielsen skrev:

> Tak skal du have. Det ser umiddelbart fint ud. Men da jeg har
> adskillige hundrede sider, er den lidt besværlig at gå til, især da
> siderne præsenteres lidt hulter til bulter.

Jeg ændrede nogle mappenavne så mange af siderne ikke kunne
findes. Bagefter skiftede jeg om. På den måde fik jeg valideret
et halvstort site.

--
Bertel

Fra : scootergrisen

Dato : 12-11-11 20:55

> Findes der et værktøj der kan validere alle - eller i det mindste
> flere - sider på et site på en gang, og som gør det lige så pålideligt
> og brugbart som

Total validator Pro : http://www.totalvalidator.com/
Den koster desværre penge nu. 223 kroner cirka.

Jeg brugte det dengang det var gratis og der var det rigtig godt. Det er
et program du downloader og kører lokalt på din egen computer.

Fra : Preben Nielsen

Dato : 13-11-11 02:50

On 12 Nov., 20:54, scootergrisen wrote:

> [...]
>
> Jeg brugte det dengang det var gratis og der var det rigtig godt. Det er
> et program du downloader og kører lokalt på din egen computer.

Tak for bud. Jeg har dog brug for at køre det online på det uploadede
site.

On 12 Nov., 23:26, Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg ndrede nogle mappenavne s mange af siderne ikke kunne
> findes. Bagefter skiftede jeg om. P den m de fik jeg valideret
> et halvstort site.

OK. Jeg synes nu, at det er svært at bevare overblikket med den -
forekommer det mig umiddelbart - tilfældige siderækkefølge som
resultaterne præsenteres i.

Lige aktuelt er jeg gået i gang med en side af gangen, og det går da
fremad...

/Preben