1001 nat stemning i Odense
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-11 19:37

http://www.fyens.dk/article/1967856:Odense--Odenseaner-doemt-for-groft-roeveri-paa-kollegium

En "odenseaner" med det eksotiske navn Harun (som kaliffen i Bagdad)
fik kun to års fængsel for 24 kriminelle forhold hvoraf et var groft
røveri på kollegium på en leverpostejfarvet fra den racistiske hvide race.

Hans to medskyldige blev ikke fanget.

Vidunderlig multi-kulti i eventyrbyen

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-11 02:10

On Fri, 11 Nov 2011 19:36:58 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>fik kun to års fængsel for 24 kriminelle forhold hvoraf et var groft
>røveri på kollegium på en leverpostejfarvet fra den racistiske hvide race.

Haldigvis har min del af Nørrebro helt normal forbrydelsesstatistik,
så her har jeg valgt at blive boende de næste årtier, men Odense er
vel snart DKs værste getto-by

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-11 06:23

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>fik kun to års fængsel for 24 kriminelle forhold hvoraf et var groft
>røveri på kollegium på en leverpostejfarvet fra den racistiske hvide race.

Da 1001 nat blev skrevet varak meget lidt muslimsk - de havde betalt
skat til araberne små hundred år men eventyrene er indoeuropæisk
folkelore som også Holberg stjal fra

Og der var få røvere - ringe vold - modstat Islam gettoer idag

Så din subjectline er misvisende og det er især den følgende om
Tyskland