Julemærkehjemmet 2/2
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 09-11-11 23:39

Att: Jens / Lyrik

Hej igen, så er fortsættelsen til sidste uges udsendelse om børnene fra
Julemærkehjemmet på TV2Nords hjemmeside

Det ligger her: http://www.tv2nord.dk/arkiv/2011/11/9

Klippet starter 13 40 og slutter 23 18.

Håber du stadigt kan og vil hjælpe (-;

Mvh Henrik.

Fra : Lyrik

Dato : 10-11-11 14:21

Den 09/11/11 23.39, Henrik skrev:
> Att: Jens / Lyrik
>
> Hej igen, så er fortsættelsen til sidste uges udsendelse om børnene fra
> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hej igen Henrik. Så skulle den være der. Jeg lader den ligge måneden ud:
http://lyrikfilm.dk/public/Julemaerkehjem_02.mp4

Klap de søde børn på hovedet og sig godt klaret!

MvH
Jens

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 11-11-11 00:05

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> http://lyrikfilm.dk/public/Julemaerkehjem_02.mp4
>
> Klap de søde børn på hovedet og sig godt klaret!

Mange mange tak endnu en gang!

Det vil jeg gøre, de kan sagtens være stolte!

H. (:

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 12-11-11 10:10

> [...]
> http://lyrikfilm.dk/public/Julemaerkehjem_02.mp4
>
> Klap de søde børn på hovedet og sig godt klaret!

Så er det sidste gang at børnene mødes idag på JMH.

Har lavet dvdere til alle de børn der var med + Forstanderinden + datterens
moder.

Og dem får de i dag når de mødes ved middagstid.

Så mange tak for hjælpen, endnu en gang!
Og på alles vegne! (;

H.