Jeg forstår ikke alle hader Margrethe Vest~
Fra : Kim L.

Dato : 09-11-11 22:41

Men det er vel også kun de rabiate voldspsykopater fra blå stue. De går kun
op i at drikke sig fulde og smadre alt de støder ind i. MV er efter min
bedste overbevisning bedre end LL som jo også var en fordrukken snotskovl,
som drak og festede på skatteydernes regning.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 09-11-11 23:44

Den 09-11-2011 22:40, Kim L. skrev:
> [...]
> min bedste overbevisning bedre end LL som jo også var en fordrukken
> snotskovl, som drak og festede på skatteydernes regning.

Nemlig! Vi gør de underudviklede halvaber en tjeneste når vi får dem
herop, hvor de kan sørge for at sænke (og helst fjerne) mindsteløn og
den slags griseri, så vi lan få gang i penhestrøm og magt til dem der
fortjener den.
Som RV'er kalder jeg det ikke politisk udnyttelse, men derimod
"menneskesyn", noget som en gang skabs-sossere som DF aldrig har fattet.

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 09-11-11 23:45

Den 09-11-2011 23:43, Claus E. Petersen skrev:

> [...]
> Som RV'er kalder jeg det ikke politisk udnyttelse, men derimod
> "menneskesyn", noget som en gang skabs-sossere som DF aldrig har fattet.

damn.. beklager tastefejl.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-11 01:35

On 2011-11-09 23:44, Claus E. Petersen wrote:

> damn.. beklager tastefejl.

Tastefejl kan man leve med - men din tekst er sort (formålsløs?) tale

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-11-11 03:15

Den 10-11-2011 01:35, Martin Larsen skrev:

> Tastefejl kan man leve med - men din tekst er sort (formålsløs?) tale

Så er jeg bange for at du har misforstået mig.
Teksten var skrevet ud fra antagelsen om at RV's motiver for at ukritisk
støtte import af uudannet arbejdskraft og samtidig støtte lavere
overførselsindkomster er et ønske om at sikre danske arbejdsgivere
arbejdere til lønninger langt under hvad der ellers accepteres.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-11 03:43

On Thu, 10 Nov 2011 03:15:03 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>overførselsindkomster er et ønske om at sikre danske arbejdsgivere
>arbejdere til lønninger langt under hvad der ellers accepteres.

RV aktivister er med i fællesskab hvor man lever af job med muslimer

OG de føler idealistisk stolthed

De er mange % af os danskere - hvordan stopper vi at folk tænker så
skadeligt og kortsigtet?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-11-11 04:04

Den 10-11-2011 03:43, Bo Warming skrev:

> RV aktivister er med i fællesskab hvor man lever af job med muslimer
>
> OG de føler idealistisk stolthed
>
> De er mange % af os danskere - hvordan stopper vi at folk tænker så
> skadeligt og kortsigtet?

RV's idealisme ligger vist endog meget lavt, og jeg har en mistanke om
at idealismen hos partiet er et ønske om mest muligt til "os" i det
omfang man kan få andre til at lave arbejdet for sig og i øvrigt skubbe
alt ansvar for alle kedelige tiltag laaaangt væk.
Men jeg kan da tage fejl.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-11 04:31

On Thu, 10 Nov 2011 04:03:58 +0100, "Claus E. Petersen"
> [...]

>omfang man kan få andre til at lave arbejdet for sig og i øvrigt skubbe
>alt ansvar for alle kedelige tiltag laaaangt væk.

DU HAR I HØJ GRAD RET
Og mit ulandsophold er et eksempel - min chef i København var en
radikal skolelærer der altså udsendte højreorienterede mig

Men sådant er en lille sjælden sag i den store sammenhæng

Min kone var udsendt som frivillig og de og hun var alle røde

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-11 13:54

On 2011-11-10 03:15, Claus E. Petersen wrote:

> Så er jeg bange for at du har misforstået mig.

Ja, mulighederne er der ofte i dit skriv, men jeg tror det ikke.
Du skyder om dig med teatralsk-poetisk pladder med tillægning af nedrige
motiver uden at forholde dig til det mulige problem.

Og det synes jeg er lidt kedeligt..

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-11-11 15:13

Den 10-11-2011 13:54, Martin Larsen skrev:

> [...]
> Du skyder om dig med teatralsk-poetisk pladder med tillægning af nedrige
> motiver uden at forholde dig til det mulige problem.

Fedt! Nu er selv jeg blevet offer for personlige angreb!

Så er jeg jo næsten lige så berømt som Claus Borre, Svend Auken m.a.,
bortset fra at jeg ikke har været i TV

Takker!

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-11 15:43

On 2011-11-10 15:12, Claus E. Petersen wrote:

> Fedt! Nu er selv jeg blevet offer for personlige angreb!

Når du bliver bedt om at fremlægge din /sag/ tydeligt, ligner det igen
en helt speciel cep-stramning at kalde det "personangreb"

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-11 03:45

On Thu, 10 Nov 2011 01:35:21 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tastefejl kan man leve med - men din tekst er sort (formålsløs?) tale

Du svarer på trådstart og vi kan alle se sammenhæng så det er IKKE
SO_RT

Fra : DADK

Dato : 16-11-11 10:10

On 09-11-2011 22:40, Kim L. wrote:
> [...]
> min bedste overbevisning bedre end LL som jo også var en fordrukken
> snotskovl, som drak og festede på skatteydernes regning.

Kim Larsen stiller en præmisse op : Folk (eg "alle") hader Margrethe
Vestager. En mystisk påstand, eftersom alle målinger viser, at hun er
den mest populære partileder.

Ift denne "præmisse" fortolker Kim Larsen så efterfølgende, at det er
folk fra "blå stue" der i særlig grad "hader" Vestager. Igen en pudsig
påstand. Det radikale venstre er et blåt parti økonomisk set, og R har
jo tvunget VKOR's tilbagetrækningsreform igennem. Så hvorfor skulle folk
i "blå stue" have noget imod MV?

En psykolog ville kalde ovenstående en lækkerbidsken. En lægmand som mig
kan bare undres.

Det siger muligvis mere om Kim selv, end om de selvindbildte imaginære
modstandere han føler behov for at bekæmpe. Don Quijote-syndromet rinder
mig i hu. Det er troligt, at selv hvis alle vi fra "blå stue" gav Kim
evig ret, eller forsvandt fra debatten, så ville han bare finde nogle
andre vindmøller han kunne give skylden for at han mener vejret er dårligt.

Fra : A.Larsen

Dato : 17-11-11 08:11

On Wed, 16 Nov 2011 10:09:54 +0100, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>evig ret, eller forsvandt fra debatten, så ville han bare finde nogle
>andre vindmøller han kunne give skylden for at han mener vejret er dårligt.

KL. skriver så mange underlige ting, men han påstår han ikke troller,
så det må vi jo bare tro på.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen