Mere Leverpostej og Dansk Eksport!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-11 00:45

Det er nok bedst fra nu af, at jeg ikke bliver sat i forbindelse
med "det nye eskremente" når nu jeg istedet skriver lidt om
leverpostej,
en gang imellem!

Istedet syntes jeg at det er passende, hvis at BW i sin glæde over
tingene,
iver og entuiasme, er kommet til at dele det lidt ud rundt omkring!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-11 04:47

On 9 Nov., 08:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> iver og entuiasme, er kommet til at dele det lidt ud rundt omkring!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sandheden er at , når nu BW er blevet berømt for lort i et glas
og sådan, så er det egentlig mere passende!

Og desuden så, altså uanset hvad der kommer til at ske eller
foregå ui resten af mit liv, så den dag jeg dør, så har jeg alligevel
haft et dårligt liv pga. Det jeg har været udsat for!

Advarlsen var ægte!

Jeg har gjort skeløjede mennesker i Fjernsynet!
Jeg har smeltet en Tysker i fjernsynet saadan halvejs!
Jeg har gjort Jordskælv på Haiti og andre steder!
Og en masse andre ting! Jeg vil have i frygter det
kvante mekaniske mareridt!

Og der er intet i kan gøre længere for at undgå evig tortur
i det kvante mekaniske mareridt når i dør!

Det gælder alle undtagen:
Den Umenneskelige Peter
Jesus Kristus også kendt som Hare Krisna den
Lyhnurtige Hare der nu er N/A for jer!
Og de Muslimske mænd, også kendt som
De Muslimske Hunde!

Jeg er 38 og torteret kvante mekanisk aktiv,
jeg mente det da jeg advarede jer!

For mig er i en flok værdiløse ligegyldige røvhuller,
Jeg har ikke haft sex siden jeg var 19 og
har ikke lavet børn!

Frivilligt Cølibat fra 19 til 25 og derfra til nu ufrivilligt,
Pga. Programmering!

Jeg har allerede myrdet jer allesammen, i dør med mig
eller før!

Hvis og når jeg laver afkom så gælder det også dem,
men de unndgår det kvante mekaniske mareridt,
det kan vitterlig ikke laves om!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-11 05:26

On 9 Nov., 12:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> eller før!
>
> Hvis og når jeg laver afkom så gælder det også dem,
> men de unndgår det kvante mekaniske mareridt,

Uanset hvad, så er det ikke lykkedes at gøre mig til en:
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(Og jeg kender alle definitionerne af Perverseri!)
I ved hvad forsøget har kostet jer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-11 08:12

On 9 Nov., 13:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
> (Og jeg kender alle definitionerne af Perverseri!)

Jeg sidder her og indser hvor uretfærdigt det hele egentlig er,
mens jeg spiser fiskeboller i karry!

Jeg kunne have haft Kylling og Kalkun boller i Karry, men der var
desværre kun kylling
boller, ikke nogen Kylling og Kalkun boller og så kan man jo ikke
spise