Højrefløjens druk og vold er en
Fra : Arne

Dato : 09-11-11 07:44

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1654105.ece

Bøden kan blive stor
Disciplinærsagen, der består af en anklage om utilstrækkelig organisering af
kampen med seks tilhørende andre anklager, kan blive særdeles dyr for FCK.

- Disciplinærudvalget, der behandler FCK’s sag 8. december, behandler hver
sag for sig selv. Der er ingen øvre ramme for bødens størrelse, så den kan
blive stor, lyder det fra UEFA.

Men den økonomiske konsekvens kan blive meget større end bare end bøde fra
det europæiske fodboldforbund.

Lad dog de rabiate højretosser betale røven ud af bukserne. Fodbold er og
bliver noget for dumme mennesker og højrefløjen bruger det jo som
undskyldning for at dyrke deres sindsyge hærværk og volds orgier, lave dog
bøderne så store at de kan mærkes ikke de der små rap over nallerne, det
forstår rabiate højreidioter ikke alligevel.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 09-11-11 07:51

On Wed, 9 Nov 2011 07:43:52 +0100, Arne wrote:

> [...]
>
> B¸den kan blive stor
> Disciplin¿rsagen, der består af en anklage om utilstr¿kkelig organisering af
> kampen med seks tilh¸rende andre anklager, kan blive s¿rdeles dyr for FCK.
>
> - Disciplin¿rudvalget, der behandler FCKÿs sag 8. december, behandler hver
> sag for sig selv. Der er ingen ¸vre ramme for b¸dens st¸rrelse, så den kan
> blive stor, lyder det fra UEFA.
>
> Men den ¸konomiske konsekvens kan blive meget st¸rre end bare end b¸de fra
> det europ¿iske fodboldforbund.
>
> Lad dog de rabiate h¸jretosser betale r¸ven ud af bukserne.

Hvad har det med fodbold at g¸re.?

> Fodbold er og
> bliver noget for dumme mennesker

Sådan noget kan kun dumme mennesker påstå.

> og h¸jrefl¸jen bruger det jo som
> undskyldning for at dyrke deres sindsyge h¿rv¿rk og volds orgier,

Hvad har fodboldb¸llerne med h¸jrefl¸jen at g¸re.?

> lave dog
> b¸derne så store at de kan m¿rkes ikke de der små rap over nallerne, det
> forstår rabiate h¸jreidioter ikke alligevel.

Mener du at Kim Larsen er en "h¸jreidiot".? Det er jo ham der klynker over
at b¸derne er "for store".

PS: Jeg ved godt at den jeg svarer, sikkert IKKE hedder Arne.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 10:23

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med fodbold at g¸re.?

Ah, vi har da de her rabiate fodbold-fans (eller hvad man nu skal kalde dem,
for de interesserer sig vist mest af alt kun for "3. halvleg" hvor de skal
slås med andre rabiate fodboldfans). De idioter findes hos mange af
superligaens fodboldholds fanklubber. Siger White Pride dig noget ? De har
klare sympatier for n¸jagtig det samme som den yderste politiske h¸jrefl¸j.
Så jo, der er nogle forbindelser af en art mellem disse medlemmer. Måske vi
skal have fat i Christian R. Larsens lille politiske futtog på den yderste
h¸jrefl¸j (som han lancerede for et par år siden), kan du huske det ?

> Sådan noget kan kun dumme mennesker påstå.

Jeg interesser mig ikke det mindste for fodbold på noget som helst niveau,
men du har ret i at det er en dum påstand.

> Hvad har fodboldb¸llerne med h¸jrefl¸jen at g¸re.?

Langt mere end du åbenbart er klar over.

> Mener du at Kim Larsen er en "h¸jreidiot".? Det er jo ham der
> klynker over at b¸derne er "for store".
>
> PS: Jeg ved godt at den jeg svarer, sikkert IKKE hedder Arne.

Det har du til geng¿ld helt sikkert ret i. Det er naturligvis det s¿dvanlige
trolleri.

Tv¿rpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 09-11-11 10:28

On Wed, 9 Nov 2011 10:22:40 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> slås med andre rabiate fodboldfans). De idioter findes hos mange af
> superligaens fodboldholds fanklubber. Siger White Pride dig noget ?

Hvad har det med højreorienterede at gøre.?

De fodboldtosser kan jo ikke engang se forskel på højre og venstre.

> De har
> klare sympatier for n¸jagtig det samme som den yderste politiske h¸jrefl¸j.

Få dog rettet dit lorteprogram til, så det kan vise danske bogstaver
korrekt.

> [...]
> skal have fat i Christian R. Larsens lille politiske futtog på den yderste
> h¸jrefl¸j (som han lancerede for et par år siden), kan du huske det ?

Det eneste jeg kan huske om CRL er, at han var blæst i låget.

> Jeg interesser mig ikke det mindste for fodbold på noget som helst niveau,
> men du har ret i at det er en dum påstand.

> Langt mere end du åbenbart er klar over.

Fortæl fortæl.

> Det har du til geng¿ld helt sikkert ret i. Det er naturligvis det s¿dvanlige
> trolleri.

Ret nu dit progrems opsætning, så det virker.!!!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 10:41

> Det eneste jeg kan huske om CRL er, at han var blæst i låget.

Han var langt bedre begavet end dig men det skal der jo heller ikke så meget
til, hr. IK=14,5.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 09-11-11 14:34

On Wed, 9 Nov 2011 10:41:19 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Han var langt bedre begavet end dig men det skal der jo heller ikke så meget
> til, hr. IK=14,5.

Du KAN bare ikke klare at blive mentalt overmatchet. )))))

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-11 18:40

Gå efter bolden ikke manden

Fra : wilstrup

Dato : 10-11-11 13:58

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> On Wed, 9 Nov 2011 10:41:19 +0100, Kim Larsen (på
> AltBinaries.com eller

> Du KAN bare ikke klare at blive mentalt overmatchet. )))))

JO, det kan Kim L godt hvis det sker - men det sker næppe i din
levetid og da slet ikke af dig, hr. IK=14,5 ))))

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-11-11 14:11

On Thu, 10 Nov 2011 13:58:27 +0100, wilstrup wrote:

> JO, det kan Kim L godt hvis det sker - men det sker næppe i din
> levetid og da slet ikke af dig, hr. IK=14,5 ))))

Der var en mere der ikke kunne klare at blive mentalt overmatchet.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-11 16:21

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Langt mere end du åbenbart er klar over.

>Det har du til geng¿ld helt sikkert ret i. Det er naturligvis det s¿dvanlige

Fodboldbøller bør gives elektronisk fodlænke så de let overvåges og
let kan straffes 100% retfærdigt om nødvendigt.
Frem i lysetr med alt. Og la dem slås hvor de ikke generer andre -
gladiaorkampe mellem dem fra FCK og AGF der ikke ku komme på holdet
men kan lide at slås fair på et stadion hvor alt ses og ingen slår
under bæltestedet Up to Alaska style