Samuelsens søn på coke?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-11 17:47

Det har været fremme i medierne at partiformanden for Liberal Alliance,
Anders Samuelsen, har betalt en klækkelig rockerdummebøde, som hans egen
søn skulle have rodet sig ud i på grund af kokainmisbrug:

Man behøver vel imidlertid næppe være stand-upkomiker for at påpege at
farmand Samuelsen selv faktisk ganske påfaldende kunne ligne en mand med
smag for "columbiansk spurtestøv", når tænker på hans glasklart
stirrende blik og hans mildt sagt ofte temmeligt besynderlige - og
herunder direkte aggressive? - adfærd i medierne!

(Nu ER der jo angiveligt ved drug-wiping fundet betydelige spor af
narkotikasnifning på Christiansborgs toiletter, og vi kan da næppe
heller tillade os at mistænke Henrik Sass Larsen for det hele, vel? ;-D)

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-11 17:49

Den 07-11-2011 17:46, Anders Peter Johnsen skrev:
> [...]
> narkotikasnifning på Christiansborgs toiletter, og vi kan da næppe
> heller tillade os at mistænke Henrik Sass Larsen for det hele, vel? ;-D)

Der ER vist allerede blevet lavet tyk satire med det fra anden side:

http://www.youtube.com/watch?v=MxzevSzLA0E

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Weber

Dato : 07-11-11 19:40

> [...]
> narkotikasnifning på Christiansborgs toiletter, og vi kan da næppe
> heller tillade os at mistænke Henrik Sass Larsen for det hele, vel? ;-D)

Tjaee...Måske vi i nedenstående link i virkeligheden ser resultatet
af et narkomisbrug?
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/436737:Danmark--LA-s-Ole-Birk-faldt-om-for-anden-gang

Hjerteflimmer...hmm...

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 19:46

On Mon, 07 Nov 2011 19:39:39 +0100, Michael Weber wrote:

> Tjaee...Måske vi i nedenstående link i virkeligheden ser resultatet
> [...]

Utroligt så mange fantasifulde historier, I rødtosser kan digte.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-11-11 19:52

Den 07-11-2011 19:46, Steen A. Thomsen skrev:

> Utroligt så mange fantasifulde historier, I rødtosser kan digte.

Da det ikke er til at vide om det er sandt eller falsk,
er der et smørhul for tvivl. Det er imidlertid faktuelt
konstaterbart at ledelsen i LA har kontakterne og de
kan formodentlig også få deres narko på kredit.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 20:03

On Mon, 07 Nov 2011 19:51:50 +0100, Michael Weber wrote:

> Da det ikke er til at vide om det er sandt eller falsk,
> er der et smørhul for tvivl. Det er imidlertid faktuelt
> konstaterbart at ledelsen i LA har kontakterne og de
> kan formodentlig også få deres narko på kredit.

Tag din medicin.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-11-11 21:05

Den 07-11-2011 20:03, Steen A. Thomsen skrev:

> Tag din medicin.

Taber-thomsen hensygnede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-11 21:20

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4eb839e7$0$292$14726298@news.sunsite.dk:

> Taber-thomsen hensygnede.

Asperger-Weber; tid til en god, lang usenet-pause.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-11-11 22:01

Den 07-11-2011 21:20, Jens Bruun skrev:
> Michael Weber<michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4eb839e7$0$292$14726298@news.sunsite.dk:

> Asperger-Weber; tid til en god, lang usenet-pause.

Bare rolig, jeg har forstået at du sejler rundt i dit
eget lille drømmeunivers.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-11 20:57

Hvorfor gider du kommentere isemet brug ?

Ingen ttvinger dig til at åbne og læse

Hvorfor gider du kommentere usenetbrug?

Ingen tvinger dig til at åbne og læse

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-11-11 15:11

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i
> meddelelsen 4eb839e7$0$292$14726298@news.sunsite.dk:

> Asperger-Weber; tid til en god, lang usenet-pause.

Enig - du kan begynde med det samme - og din usenet-pause må
gerne vare meget, meget længe.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-11-11 21:33

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Enig - du kan begynde med det samme - og din usenet-pause må
> gerne vare meget, meget længe.

Ja de næste 30-40 år vil være helt fint at betonslum-bumsen inde fra
Hvidovrevej holdte pause fra Usenet.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : A.Larsen.

Dato : 13-11-11 00:17

On Sat, 12 Nov 2011 21:32:42 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Ja de næste 30-40 år vil være helt fint at betonslum-bumsen inde fra
>Hvidovrevej holdte pause fra Usenet.

Sjovt nok, tror jeg at de fleste har det på samme måde med dig og
Arne, og det netop PGA. jeres grimme måde at tiltale folk på, samt
jeres evindelige trollen.

Man skulle ikke tro I var voksne mennesker.

--
/Larsen
E-Mail:alarsen1@stofanet.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-11-11 00:32

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Sjovt nok, tror jeg at de fleste har det på samme måde med dig og
> Arne, og det netop PGA. jeres grimme måde at tiltale folk på, samt
> jeres evindelige trollen.
>
> Man skulle ikke tro I var voksne mennesker.

Luk nu bare røven, Ludvig.

Fra : Volger Garfield

Dato : 13-11-11 13:22

On Sun, 13 Nov 2011 00:32:13 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Luk nu bare røven, Ludvig.

Som på stikord...
Men hvilken del af udsagnet var forkert?

Volger

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-11-11 00:21

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Sjovt nok, tror jeg at de fleste har det på samme måde med dig og
> Arne, og det netop PGA. jeres grimme måde at tiltale folk på, samt
> jeres evindelige trollen.
>
> Man skulle ikke tro I var voksne mennesker.

Den eneste der troller er dig, Ludvig Nielsen. Hverken Kim L eller jeg
benytter os af andres id'er i en nyhedsgruppe, og når man gør det, er
det bestemt ikke "voksent", men yderst barnlig.

Fra : Tom L

Dato : 16-11-11 10:13

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid> wrote:
> [...]
> benytter os af andres id'er i en nyhedsgruppe, og når man gør det, er
> det bestemt ikke "voksent", men yderst barnlig.

Skrev Fantasten.

Fra : Volger Garfield

Dato : 16-11-11 22:30

On Wed, 16 Nov 2011 09:13:27 GMT, Tom L <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

>Skrev Fantasten.

Skal vi gætte: Der kommer et "hvad er Fantasten??" - LOL

Volger

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-11-11 20:06

"Tom L" skrev i meddelelsen

>Skrev Fantasten.

Gjorde hun det? Det er meget muligt, men det ovenstående var nu mit
indlæg -måske du skulle få dig en bedre nyhedsklient siden du ikke kan finde
ud af hvem der skriver hvad. Og jeg kan betro dig at jeg aldrig nogensinde
har benyttes andres id'er i en nyhedsgruppe, så selvom jeg skulle have
skrevet under et andet navn, hvad jeg altså ikke har, så er det stadigvæk
ikke "andres" id'er jeg har tyvstjålet. Det er trist at en såkaldt forsker
er så ubegavet som du fremtræder her.

Fra : A.Larsen

Dato : 17-11-11 20:23

On Thu, 17 Nov 2011 20:05:48 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>ikke "andres" id'er jeg har tyvstjålet. Det er trist at en såkaldt forsker

Thomsen og Fantasten, ikke et øje var tørt.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-11-11 18:21

> Thomsen og Fantasten, ikke et øje var tørt.

Jeg kan jo blot henvise til dit svar til Kim L hvor du forlanger beviser
for at du ikke er Ludvig - jeg har ikke set et bevis for at jeg skulle
være "Fantasten", selvom mange gætterier har drejet sig om dette -og det
er i øvrigt mange år siden den diskussion var på sit højeste. Det er
ligesom med Ole Sohn - han skal absolut klandres for noget han har
afvist for længe siden - der må da være grænser for hvor længe du vil
digte videre på den historie med Fantasten - den holder jo ikke en
meter, og IGEN jeg har ALDRIG NOGENSINDE SKREVET UNDER ANDRES ID'ER HER
I GRUPPEN, så hvorfor bliver du ved med den historie der intet har på
sig? Keder du dig, Ludderludvig?

Fra : A.Larsen

Dato : 18-11-11 18:41

On Fri, 18 Nov 2011 18:20:52 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

>Jeg kan jo blot henvise til dit svar til Kim L hvor du forlanger beviser
>for at du ikke er Ludvig

Øhhh hvad, har jeg forlangt beviser på at jeg IKKE er ludvig!?

Læser du i samme gruppe som den jeg skriver/læser i?

Påstande, intet andet end påstande.

Fra : A.Larsen

Dato : 17-11-11 08:11

On Wed, 16 Nov 2011 00:21:01 +0100, "Arne H. Wilstrup"
> [...]

>benytter os af andres id'er i en nyhedsgruppe, og når man gør det, er
>det bestemt ikke "voksent", men yderst barnlig.

Ok, jeg har bare ikke set et indlæg fra nogen af jer endnu, som ikke
indeholder slam på børnehave niveau.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-11 21:28

> Tag din medicin.

1) Du kender vist undertegnede og mine politiske holdninger MEGET
dårligt, hvis du kalder mig "rødtosse"!

2) Du må - hvis du er ærlig og da ellers blot tilnærmelsesvis i stand
til at se tingene udfra en lidt mere kritisk vinkel - nok nødtvungent
medgive at flere fremtrædende LA-folks påfaldende maniske adfærd med
nogle ofte meget bastante og angiveligt "visionære" (men vel
formidlingsmæssigt set egentligt sjældent særligt heldigt fremførte?)
politiske udmeldinger mildt sagt godt kunne minde om den fra film og
anden populærkultur så klassiske fremstilling af narkosniffende
karriere-forretningsfolk fra f.eks. børsmægler- og reklamebranchen, som
således har det med mentalt at befinde sig i et jubeloptimistisk
"wonderland" af et fantasiunivers, hvor "den HELT store handel" altid
ligger "lige om hjørnet" og der derfor "bare lige" skal ofres dit og
dat, før "hele projektet" ellers "kommer til at løbe rundt"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-11 21:36

Anders Peter Johnsen <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4eb83f62$0$280$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> ligger "lige om hjørnet" og der derfor "bare lige" skal ofres dit og
> dat, før "hele projektet" ellers "kommer til at løbe rundt"?

Nu er du jo nok den i gruppen, hvis personlige erfaringsgrundlag med
narkotiske stoffer er allerstørst, men har du ikke lært noget af din sidste
psykose?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-11-11 22:05

Den 07-11-2011 21:35, Jens Bruun skrev:
> Nu er du jo nok den i gruppen, hvis personlige erfaringsgrundlag med
> narkotiske stoffer er allerstørst, men har du ikke lært noget af din sidste
> psykose?

Skrev matrosen mens han nynnede:
I am sailing, I am sailing.
home again, 'cross the sea.
I am sailing stormy waters
To be near you, to be free

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-11 22:15

> [...]
>
> Nu er du jo nok den i gruppen, hvis personlige erfaringsgrundlag med
> narkotiske stoffer er allerstørst, men har du ikke lært noget af din sidste

Er du overhovedet i stand til at forholde dig til, hvad jeg skriver,
eller er du så fanatisk "troende" en overbevist LA-tilhænger, at det
eneste du virkelig formår at præstere som modsvar på denne kritik er et
primitivt forsøg på perfid og i øvrigt aldeles irrelevant ad
hominem-argumentation angående nogle efterhånden 15 år gamle
begivenheder, du lige finder det bekvemt at bringe på banen i denne
situation?

Det virker da ærligt talt som klassisk feminin diskussionstaktik af den
værre slags og man må vist således konstatere, at der ikke skal megen
kritik af dine tvivlsomme politiske forbilleder til, før du åbenbart
føler dig så direkte personligt chikaneret at du ligefrem begynder at
opføre dig som et andet forsmået kvindemenneske?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-11 22:55

Anders Peter Johnsen <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4eb84a53$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> hominem-argumentation angående nogle efterhånden 15 år gamle
> begivenheder, du lige finder det bekvemt at bringe på banen i denne

At beskylde mennesker, du overhovedet ikke kender personligt, for at være
kokainmisbrugere, er perfidt. At henvise til DIT narkotikamisbrug, du selv
ved flere lejligheder har fortalt frivilligt om, må siges at være en bagatel
i dén sammenhæng.

> [...]
> åbenbart føler dig så direkte personligt chikaneret at du ligefrem
> begynder at opføre dig som et andet forsmået kvindemenneske?

Der er vist kun én kælling hér, og det er ikke mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-11 23:35

Den 07-11-2011 22:55, Jens Bruun skrev:
> Anders Peter Johnsen<anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4eb84a53$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> At beskylde mennesker, du overhovedet ikke kender personligt, for at være
> kokainmisbrugere, er perfidt.

Du hævder altså at være helt oprigtigt indigneret?

Jeg mener nu nok at have set dig selv hævde væsentligt værre ting om
andre skribenter herinde (herunder om flere andre at de skulle være
"personlighedsforstyrrede"?), men det støder dig altså på manchetterne
at man med et skævt grin studser over sammenfaldet mellem Anders
Samuelsens søns angivelige kokainmisbrug og Anders Samuelsens egen ofte
ret bizarre adfærd, der altså spøjst nok netop til forveksling kunne
minde om en kokainmisbrugers?

> At henvise til DIT narkotikamisbrug, du selv
> ved flere lejligheder har fortalt frivilligt om, må siges at være en bagatel
> i dén sammenhæng.

Orv, man skulle da næsten tro, jeg måtte havde krænket din profet, når
du sådan griber til de verbale molotovcocktails?

> Der er vist kun én kælling hér, og det er ikke mig.

Du opfører dig da ellers som et fruentimmer, som i desperat mangel på
egentlige argumenter i en diskussion tyr til hidsigt modangreb ved at
grave alt muligt gammelt og ellers lykkeligt glemt lort frem fra dine
mentale gemmer for derved at kunne sende dybe hug ind under bæltestedet
på modparten?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-11 08:29

Anders Peter Johnsen <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4eb85d03$0$284$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Du hævder altså at være helt oprigtigt indigneret?

Jada.

> [...]
> Samuelsens søns angivelige kokainmisbrug og Anders Samuelsens egen
> ofte ret bizarre adfærd, der altså spøjst nok netop til forveksling

Hvad vi skribenter skriver om hinanden herinde, har ikke meget med sagen at
gøre. Dk.politik er en mudderpøl, og har altid været det.

> Orv, man skulle da næsten tro, jeg måtte havde krænket din profet, når
> du sådan griber til de verbale molotovcocktails?

Jeg har ingen profeter. Jeg har kendt AS siden vi begge var medlemmer af RV,
og jeg har aldrig brudt mig om ham som menneske.

Og nu var dit angreb jo ikke kun rettet mod AS, men mod "flere fremtrædende
LA-folk", der angiveligt skulle opføre sig "påfaldende manisk". Samtidig
stempler du partiets politik som resultatet af kokainmisbrug, og så må du
sgu' tage de hug, sådanne påstande medfører.

> [...]
> grave alt muligt gammelt og ellers lykkeligt glemt lort frem fra dine
> mentale gemmer for derved at kunne sende dybe hug ind under

Hvordan mener du, man skal argumentere mod en totalt usaglig påstand om, at
et parti og dets fremtrædende folk er styret af et kokainmisbrug?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 12:35

> [...]
> manisk". Samtidig stempler du partiets politik som resultatet af
> kokainmisbrug, og så må du sgu' tage de hug, sådanne påstande

Det kunne ellers forklare mangt og meget om Liberal Alliance og de
kvajhoveder som stemmer på lortet.

Fra : DADK

Dato : 13-11-11 07:08

On 07-11-2011 23:34, Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> Samuelsens søns angivelige kokainmisbrug og Anders Samuelsens egen ofte
> ret bizarre adfærd, der altså spøjst nok netop til forveksling kunne

Jeg har oplevet MANGE kokainmisbrugere (tager ikke selv skidtet, det
virker ikke på mig) og jeg kan sige, med 100% sikkerhed, at Samuelsens
gestik, mimik osv IKKE "til forveksling" kan minde om en
kokainmisbrugers. Det er meget langt fra, og jeg vil næsten æde min hat
på at Samuelsen ikke engang har prøvet kokain. En person i medierne som
jeg vil mene, jeg kan sige med min erfaring, med 100% sikkerhed har
taget kokain eller er på kokain er Tommy Kamp. Det er noget med munden,
stemmeføringen, øjnene - naturligvis bag strategisk tonede solbriller osv.

Hvis Samuelsen har taget kokain vil det virkelig undre mig meget. Det
sætter et "mærke" i folk.

Fra : DADK

Dato : 13-11-11 07:01

On 07-11-2011 22:55, Jens Bruun wrote:
> Anders Peter Johnsen<anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4eb84a53$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> At beskylde mennesker, du overhovedet ikke kender personligt, for at være
> kokainmisbrugere, er perfidt.

Men at beskylde dem for al mulig andet er ikke (åbenbart)

Fra : DADK

Dato : 13-11-11 07:00

On 07-11-2011 22:14, Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> hominem-argumentation angående nogle efterhånden 15 år gamle
> begivenheder, du lige finder det bekvemt at bringe på banen i denne

Jeg synes det er unfair at bringe LA ind i denne debat. LA kan ikke gøre
for at Jens Bruun stemmer på dem, lige så lidt som DF kan gøre for at Bo
Warming stemmer på dem.

Det er nogle helt perfidt grotesk langt ude provokationer JB kommer med.
Han er f.eks altid hurtig ude og skrige noget om "asperger" som et
skældsord, det er svært at bedømme om det er begrundet i misundelse
eller blot er udtryk for almindelig intellektuel utilstrækkelighed.

> [...]
> føler dig så direkte personligt chikaneret at du ligefrem begynder at
> opføre dig som et andet forsmået kvindemenneske?

Du behøves ikke engang at provokere Jens Bruuns kæpheste for at blive
svinet til - det afhænger af "dagsformen" hos Bruun. Der er noget med at
han har været i en hård skilsmisse osv, så måske skulle vi bare tie det
ihjel?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-11 21:02

On Mon, 07 Nov 2011 21:28:16 +0100, Anders Peter Johnsen
<anderspj@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>ligger "lige om hjørnet" og der derfor "bare lige" skal ofres dit og
>dat, før "hele projektet" ellers "kommer til at løbe rundt"?

Hvorfor sku LA-lederen møde hos politiet?
Han gav oplysninger og om gæld og ville de vide mere , ku de ringe

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 07-11-11 23:17

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> wrote:

> Tjaee...Måske vi i nedenstående link i virkeligheden ser resultatet af et
> [...]

Nej. Medfødt hjertefejl. Ole Birk har været under kniven og fået
indopereret en elektronisk dims i hjertet.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Peter Heide

Dato : 11-11-11 14:25

Samuelsen "æælsker" sin søn :

Men elsker ham tilsyneladene ikke højt nok til at have givet ham en
ordentlig opdragelse. Uden at at have gået nærmere ind på historien , må der
sgu da være et eller andet der halter i den familie, når hans dumme søn kan
oparbejde en mellemstor narko-gæld hos HA. Kort og godt elendig opdragelse.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 14:43

On Fri, 11 Nov 2011 14:24:38 +0100, Peter Heide wrote:

> [...]
> oparbejde en mellemstor narko-gæld hos HA. Kort og godt elendig opdragelse.

Er du virkelig så dum, som du giver udtryk for her, eller troller du bare.?

Mener du virkelig at ALLE der kommer ud i et misbrug, skyldes at de har
fået en dårlig opdragelse.?

Er det den evige røde mantra: "Hvis noget går galt er det ALDRIG ens egen
skyld, men ALTID andres skyld".?

Fra : Vidal

Dato : 11-11-11 15:49

Den 11-11-2011 14:43, Steen A. Thomsen skrev:

> [...]
> fået en dårlig opdragelse.?
>
> Er det den evige røde mantra: "Hvis noget går galt er det ALDRIG ens egen

Er Anders Samuelsen rød?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 17:22

On Fri, 11 Nov 2011 15:48:36 +0100, Vidal wrote:

> Er Anders Samuelsen rød?

Nej, det er Peter Heide.

Han mener jo tydeligvis, at hvis man havner i et narko misbrug, så er det
ALTID forældrenes skyld, fordi de ikke har opdraget barnet ordentligt.

Fra : Peter Heide

Dato : 11-11-11 18:13

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nej, det er Peter Heide.
>
> Han mener jo tydeligvis, at hvis man havner i et narko misbrug, så er det
> ALTID forældrenes skyld, fordi de ikke har opdraget barnet ordentligt.

Har ikke skrevet ALTID , det er dig der gør det.

Dér for må der alligevel være et eller andet galt oppe i hovedet på den
dumme søn og for den sags skyld også Samuelsen, siden han betaler hans
narko-gæld. Mange gange følger misbrug med pgra dårlige familieforhold. Og i
dette tilfælde er det tilsyneladene lettere for farmand at betale sig fra
problemet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 18:26

On Fri, 11 Nov 2011 18:12:44 +0100, Peter Heide wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Har ikke skrevet ALTID , det er dig der gør det.

Det er da den logiske konsekvens, når du skriver: "må der sgu da være et
> [...]
mellemstor narko-gæld hos HA. Kort og godt elendig opdragelse".

> Dér for må der alligevel være et eller andet galt oppe i hovedet på den

Mener du da at KUN mennesker med "et eller andet galt oppe i hovedet" tager
narko.?

> og for den sags skyld også Samuelsen, siden han betaler hans
> narko-gæld.

Hvorfor har man "et eller andet galt oppe i hovedet", hvis man redder sit
barn ud af en knibe.?

> Mange gange følger misbrug med pgra dårlige familieforhold.

Og i endnu flere gange har familieforhold INTET med sagen at gøre.

> Og i
> dette tilfælde er det tilsyneladene lettere for farmand at betale sig fra
> problemet.

Lettere.??? Det var vel mere sikkert for sønnen og hans fingre.

Jeg kan lige se det for mig hvis en far henvender sig til politiet i en
lignende situation. "Vi kan desværre ikke hjælpe dig, hvis du ikke anmelder
personen, selvom forbryderen bliver løslandt igen 5 min efter at vi har
anholdt ham".

Fra : Peter Heide

Dato : 11-11-11 18:34

> [...]
> mellemstor narko-gæld hos HA. Kort og godt elendig opdragelse".

> Mener du da at KUN mennesker med "et eller andet galt oppe i hovedet"

Nej. Men der et eller andet galt i hovedet på dem, når de oparbejder en gæld
for at få fat i deres lort og så ikke kan betale den. Idioten må sgu da vide
at det vil give problemer.

> [...]
>
> Og i endnu flere gange har familieforhold INTET med sagen at gøre.

> Lettere.??? Det var vel mere sikkert for sønnen og hans fingre.

Tror ikke de vil begynde at klippe i hans fingre for 10 - 20000 kroner men
de vil vel nok lægge lidt pres på ham .
Uanset hvad er sønnen en skvat-pik.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 23:41

On Fri, 11 Nov 2011 18:33:32 +0100, Peter Heide wrote:

> Nej. Men der et eller andet galt i hovedet på dem, når de oparbejder en gæld
> for at få fat i deres lort og så ikke kan betale den. Idioten må sgu da vide
> at det vil give problemer.

Tror du ikke at de havde planer om at betale, så de ikke fik problemer.?

> Tror ikke de vil begynde at klippe i hans fingre for 10 - 20000 kroner men
> de vil vel nok lægge lidt pres på ham .

Jeg ville IKKE basere mine fingres fremtid på hvad du TROR.

> Uanset hvad er sønnen en skvat-pik.

Det er du også, og hvad så.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-11-11 23:55

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er du også, og hvad så.?

Det-kan-du-selv-være !!! Kan du huske hvem der intensivt plejer at
kritisere den slags retorik, chatnar ?

Fra : Peter Heide

Dato : 12-11-11 00:34

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> On Fri, 11 Nov 2011 18:33:32 +0100, Peter Heide wrote:
basere mine fingres fremtid på hvad du TROR.

> Det er du også, og hvad så.?

"Æv - bæ - Buh - jeg fik sidste ord" er du så glad dit pikhovede ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 06:55

On Sat, 12 Nov 2011 00:34:16 +0100, Peter Heide wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> basere mine fingres fremtid på hvad du TROR.

> "Æv - bæ - Buh - jeg fik sidste ord" er du så glad dit pikhovede ?

Du klippede lige alt det væsentlige væk, som du ikke kunne svare på.

Du har absolut INGEN begrundelse for at kalde sønnen en "skvat-pik", men du
gør det alligevel, KUN FORDI du ikke kan lide hans far.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-11-11 07:25

Den 12-11-2011 06:54, Steen A. Thomsen skrev:

> Du klippede lige alt det væsentlige væk, som du ikke kunne svare på.
>
> Du har absolut INGEN begrundelse for at kalde sønnen en "skvat-pik", men du
> gør det alligevel, KUN FORDI du ikke kan lide hans far.

Grunden til at kalde sønnen en skvat-pik er at han faktuelt er narkoman.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 10:04

On Sat, 12 Nov 2011 07:24:50 +0100, Michael Weber wrote:

> Grunden til at kalde sønnen en skvat-pik er at han faktuelt er narkoman.

Han VAR. Jeg mener ikke at han ER det mere.

Men du mener altså at ALLE der bruger narko, er "skvat-pikke".?

Skal vi vædde med at DU også har brugt narko.?

Fra : Michael Weber

Dato : 12-11-11 10:13

Den 12-11-2011 10:04, Steen A. Thomsen skrev:

> Han VAR. Jeg mener ikke at han ER det mere.

Én gang narkoman, altid narkoman.
Den er ikke længere.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 10:33

On Sat, 12 Nov 2011 10:13:21 +0100, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Én gang narkoman, altid narkoman.
>Den er ikke længere.

Gør det samme sig gældende for forbrydere?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-11-11 15:15

> Gør det samme sig gældende for forbrydere?

narko skaber afhængighed - forbrydelser næppe -i hvert fald kan
man ikke behandles for tyveriske tendenser, udover kleptomaner,
men narko giver stensikkert afhængighed af narkoen uanset om det
er første eller anden gang, og nok så megen fængselsstraf hjælper
ingen af de nævnte.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 15:21

On Sat, 12 Nov 2011 15:15:13 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.dk> wrote:

> [...]
>men narko giver stensikkert afhængighed af narkoen uanset om det
>er første eller anden gang, og nok så megen fængselsstraf hjælper

Der er også folk der er "afhængige" af det kick som deres kriminelle
handlinger giver.

Der findes jo også misbrugere der er blevet clean og har været det i
mange år, det være sig om det er stoffer eller dårlig vin de har
misbrugt før i tiden.

Men kan en der stemmer rødt tillade sig at se ned på andre mennesker,
er næstekærlighed ikke netop noget den fløj praler af at have i uanede
mængder?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-11-11 15:30

> Der er også folk der er "afhængige" af det kick som deres
> kriminelle
> handlinger giver.

Det er de færreste -de fleste forsøger blot at berige sig selv
for at få et bedre liv. De opfatter det næppe som noget der blot
er "for sjov".

> [...]
> det i
> mange år, det være sig om det er stoffer eller dårlig vin de

Det er igen de færreste -og mange falder tilbage i stofmisbruget.
Det er simpelthen meget smertefuldt at holde op med at tage
stoffer -det er det ikke at holde op med at slå gamle damer ned.

> [...]
> mennesker,
> er næstekærlighed ikke netop noget den fløj praler af at have i

Når højrefjolser der kalder sig kristne, tror på Gud og måske
endda frekventerer kirken mere end ved et par højtider, kan
tillade sig at se ned på fattige mennesker og mene at de blot er
ude på at "rage til sig" eller når den daværende regering
"glemte" alt om "næstekærlighed" da de bakkede op om politiets
ulovlige anholdelser og når de i det hele taget bakker op om ting
der forringer almindelige menneskers levevilkår, så kan jeg vel
også tillade mig at stille mig kritisk an over for misbrugere der
går ind i det med åbne øjne.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 15:39

On Sat, 12 Nov 2011 15:30:29 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>Det er de færreste -de fleste forsøger blot at berige sig selv
>for at få et bedre liv. De opfatter det næppe som noget der blot
>er "for sjov".

Der er da mange af de unge utilpassede der siger de gør det for det
kick det giver, det være sig vold, hærværk og berigelse.

>Det er igen de færreste -og mange falder tilbage i stofmisbruget.
>Det er simpelthen meget smertefuldt at holde op med at tage
>stoffer -det er det ikke at holde op med at slå gamle damer ned.

Men ikke alde falder tilbage.

> [...]
>der forringer almindelige menneskers levevilkår, så kan jeg vel
>også tillade mig at stille mig kritisk an over for misbrugere der

Hvad lavede muslimer i en kristen kirke? jeg er ikke selv medlem og
betaler ikke kirkeskat, og ville da aldrig søge tilflugt i noget jeg
ikke tror på.

Ulovlige anholdelser, det var da vist også nogle personer der var
ulovligt i landet, men sådan er der jo så meget.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-11-11 00:19

> [...]
>
> Ulovlige anholdelser, det var da vist også nogle personer der var
> ulovligt i landet, men sådan er der jo så meget.

Der var en sag med en politimand der slog en demonstrant EFTER at hun
havde gjort hvad han bad hende om og det blev - uheldigvis for ham-
filmet. Jeg ved ikke ´hvad der kom ud af den sag, men jeg er sikker på
at voldsmanden (=betjenten) blev pure frikendt - det er vi jo så vant
til sker.

Fra : A.Larsen

Dato : 17-11-11 08:11

On Wed, 16 Nov 2011 00:19:28 +0100, "Arne H. Wilstrup"
> [...]

>filmet. Jeg ved ikke ´hvad der kom ud af den sag, men jeg er sikker på
>at voldsmanden (=betjenten) blev pure frikendt - det er vi jo så vant

Er der ikke et eller andet med, at man først er skyldig hvis man er
dømt, og i denne sag blev han endda frikendt, men du siger at han er
skyldig. Jeg har da set dig bruge argumentet, ingen er skyldige før de
er dømt, men det gælder bare ikke når det er politiet?

Dit had til politiet minder i uhyggelig grad om KLs had til selvsamme,
er I i familie?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 15:59

On Sat, 12 Nov 2011 15:30:29 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> ude på at "rage til sig" eller når den daværende regering
> "glemte" alt om "næstekærlighed" da de bakkede op om politiets

Hvilke "ulovlige anholdelser" tænker du på.?

> og når de i det hele taget bakker op om ting
> der forringer almindelige menneskers levevilkår,

Du mener måske ikke at den nuværende regerings skatteforhøjelser forringer
almindelige menneskers levevilkår.???

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 15:52

On Sat, 12 Nov 2011 10:13:21 +0100, Michael Weber wrote:

> Én gang narkoman, altid narkoman.
> Den er ikke længere.

Det vil altså sige at DU også er narkoman.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-11-11 16:03

Den 12-11-2011 15:51, Steen A. Thomsen skrev:

> Det vil altså sige at DU også er narkoman.

Du fik grunden.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:15

On Sat, 12 Nov 2011 16:03:09 +0100, Michael Weber wrote:

> Du fik grunden.

Det tager jeg som et, JA.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-11-11 01:18

> Du klippede lige alt det væsentlige væk, som du ikke kunne svare på.
>

> Du har absolut INGEN begrundelse for at kalde sønnen en "skvat-pik",
> men du gør det alligevel, KUN FORDI du ikke kan lide hans far.

Peter Heide har jo ret, det er PRÆCIS sådan du fungerer HELE tiden.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-11-11 00:14

skrev i meddelelsen news:z6Zvq.21625$cr3.19025@newsfe03.ams2...
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Peter Heide har jo ret, det er PRÆCIS sådan du fungerer HELE tiden.

Hvis du eller jeg skrev at to og to er fire, kan du være overbevist om
at kontanthjælpsbumsen ville benægte det alene fordi han ikke kan lide
os

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-11-11 00:19

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du eller jeg skrev at to og to er fire, kan du være overbevist om
> at kontanthjælpsbumsen ville benægte det alene fordi han ikke kan lide
> os

Nemlig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-11-11 00:24

Get a room, brownnose.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-11-11 00:26

skrev i meddelelsen news:crCwq.6853$_W7.5598@newsfe27.ams2...
> "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Nemlig.

I øvrigt -før Ludderludvig skriver det, så har jeg konstateret at TDC
tilsyneladende ikke længere anvender feeds med nyhedsgrupper som fx
alt.english. usage og alt.usage.english samt nogle andre grupper, så
derfor skriver jeg nu fra aioe.org - min anden udbyder "webhosting.dk"
kan ikke få deres nyhedsgruppefeeds til at fungere, så det varer nok
noget før jeg også skriver derfra. ;-(

Fra : A.Larsen

Dato : 17-11-11 08:11

On Wed, 16 Nov 2011 00:26:26 +0100, "Arne H. Wilstrup"
> [...]

>derfor skriver jeg nu fra aioe.org - min anden udbyder "webhosting.dk"
>kan ikke få deres nyhedsgruppefeeds til at fungere, så det varer nok

Hvorfor ikke bare bruge sunsite, det er gratis og de har alle
grupperne.

Fra : Vidal

Dato : 17-11-11 14:44

Den 17-11-2011 08:10, A.Larsen skrev:
> Hvorfor ikke bare bruge sunsite, det er gratis og de har alle
> grupperne.

Har Sunsite også udenlandske grupper?

Fra : A.Larsen

Dato : 17-11-11 19:22

On Thu, 17 Nov 2011 14:44:10 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Har Sunsite også udenlandske grupper?

Det ved jeg faktisk ikke.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-11-11 18:17

> Det ved jeg faktisk ikke.

Så du udtaler dig altså igen uden at vide hvad det drejer sig om? Jamen,
så er vi tilbage i sumpen hvor du opholder dig.

Fra : A.Larsen

Dato : 18-11-11 18:38

On Fri, 18 Nov 2011 18:17:27 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

>Så du udtaler dig altså igen uden at vide hvad det drejer sig om? Jamen,
>så er vi tilbage i sumpen hvor du opholder dig.

Det var jo netop det jeg ikke gjorde, jeg indrømmede at jeg ikke
vidste det, er det meget svært at forstå det du læser?

Fra : Volger Garfield

Dato : 20-11-11 01:09

> [...]

>Så du udtaler dig altså igen uden at vide hvad det drejer sig om? Jamen,
>så er vi tilbage i sumpen hvor du opholder dig.

LOL... Og hvad mon Arne gør her??

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-11 20:54

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Har Sunsite også udenlandske grupper?

I begrænset omfang - ja.

de har en del som kan være interssant for computernørder (alt.comp.*,
comp.*, microsoft.public.* osv)

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-11-11 00:21

On Wed, 16 Nov 2011 00:13:38 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Hvis du eller jeg skrev at to og to er fire, kan du være overbevist om
> at kontanthjælpsbumsen ville benægte det alene fordi han ikke kan lide
> os

Som sædvanlig kan Wilstrup ikke lade være med at bruge tid på at digte sine
lodrette løgne om mig, selvom han påstår at han ikke gider spilde sin tid
på mig. ))))

Ynkeligt.

Fra : Peter Heide

Dato : 17-11-11 02:04

> [...]
> sine
> lodrette løgne om mig, selvom han påstår at han ikke gider spilde sin tid

Du skulle snakke om at være ynkelig.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-11-11 02:08

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du skulle snakke om at være ynkelig.

Ja, netop

Fra : DADK

Dato : 13-11-11 07:11

On 11-11-2011 14:24, Peter Heide wrote:

> [...]
> der sgu da være et eller andet der halter i den familie, når hans dumme
> søn kan oparbejde en mellemstor narko-gæld hos HA. Kort og godt elendig

Det er bare Bendt Bendtsen om igen. Han sagde jo også, noget i retning
af : "Alle problemer med kriminelle unge kan føres tilbage til deres
forældre", og så blev hans egen søn taget med 4 kilo amfetamin i
fryseren, som han opbevarede for rockere.

Ja, selv i gode, sunde borgerlige familier kan det gå galt.
Venstrefløjen skal da ikke have patent på alle former for ungdomsoprør.