Så væltede det for...
Fra : Volger Garfield

Dato : 07-11-11 16:39

.... Arne H. Wilstrup aka Kim Larsen aka PN aka en del andre...

Det skulle jo vælte en dag, ik'??

Volger
- Hvor i alverden kom lige pludselig de "andre astraweb brugere" fra?
Der må altså være andre end Gogogo der bruger den udbyder??

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 19:50

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Hvor i alverden kom lige pludselig de "andre astraweb brugere" fra?
> Der må altså være andre end Gogogo der bruger den udbyder??

Knud Larsen er den eneste som bruger den og det er længe siden at han har
skrevet noget i dk.politik (det er ikke ham som står for alt
navne/ID-rytteriet). Jeg kan lugte Ludvig Nielsen på lang afstand. Et par
indlæg fra den idiot og jeg er slet ikke i tvivl. Jeg fatter ikke at han
gider blive ved men på den anden side, så længe der er fjolser som dig som
hopper i med begge ben, så har han jo noget at more sig over.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 23:14

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:NLVtq.25571$gy7.19441@newsfe28.ams2
> [...]
> at han gider blive ved men på den anden side, så længe der er fjolser
> som dig som hopper i med begge ben, så har han jo noget at more sig

Rettelse:
Knud Larsen er den eneste, *udover Ludvig Nielsen*, som bruger Astraweb og

Fra : Volger Garfield

Dato : 08-11-11 19:05

On Mon, 7 Nov 2011 19:50:11 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>gider blive ved men på den anden side, så længe der er fjolser som dig som
>hopper i med begge ben, så har han jo noget at more sig over.

Snak om at hoppe i med begge ben - " Jeg kan lugte Ludvig Nielsen på
lang afstand"... Hvem mon det er som smidder ved på bålet?
Jeg er (næsten) sikker på, at hvis Ludvig stadig huserer, er det da
KUN fordi han morer sig over DIG..

Volger
- Men det er "morsomt", at lige så snart der bliver råbt "Ludvig"
dukker der flere astraweb'ere op.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 19:16

> [...]
> KUN fordi han morer sig over DIG..
>

> Volger
> - Men det er "morsomt", at lige så snart der bliver råbt "Ludvig"

Tjaeh, men den morskab giver jeg skam gerne for at gøre folk opmærksomme på
at de diskuterer med en person som på ingen måde er her for at bidrage med
andet end at lave lort i den, altså kun trollerier.

Fra : Volger Garfield

Dato : 09-11-11 16:55

On Tue, 8 Nov 2011 19:15:56 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com

>Tjaeh, men den morskab giver jeg skam gerne for at gøre folk opmærksomme på

Jamen "vi" vidste da godt at det var dig, hele tiden, så den
indrømmelse kunne du have gjort for længe siden.

>at de diskuterer med en person som på ingen måde er her for at bidrage med
>andet end at lave lort i den, altså kun trollerier.

Definér trollerier. (Det er ikke trollerier, at man ikke er enig med
dig og dine)

Du glemte iøvrigt helt:

> Snak om at hoppe i med begge ben - " Jeg kan lugte Ludvig Nielsen på
> lang afstand"... Hvem mon det er som smidder ved på bålet?

Gik der en prås op for dig?

Volger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 19:03

> [...]
> indrømmelse kunne du have gjort for længe siden.

> Definér trollerier. (Det er ikke trollerier, at man ikke er enig med

Ja pråsen er at få idioten i gang med sit misbrug af andres navne og ID
igen, så vi kan tage en ny omgang af anmeldelser. Og jeg ved at han ikke kan
dy sig, der skal nok komme gang i det igen. Og jeg regner så med at du
forsvarer ham når han får tilstrækkelig knald nok i låget til at starte
dette misbrug op igen, ikke sandt ?

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-11-11 17:16

On Wed, 9 Nov 2011 19:02:41 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>dy sig, der skal nok komme gang i det igen. Og jeg regner så med at du
>forsvarer ham når han får tilstrækkelig knald nok i låget til at starte

Det gjorde der med andre ord ikke...
Men et eller andet sted, vidste "vi" det jo godt.

Og så glemte du iøvrigt helt:

Gik der en prås op for dig?
(Nå nej....LOL)

Volger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 22:04

> Det gjorde der med andre ord ikke...
> Men et eller andet sted, vidste "vi" det jo godt.
>
> Og så glemte du iøvrigt helt:

> Gik der en prås op for dig?
> (Nå nej....LOL)

Jeg er ligeglad med om folk er enige med mig men jeg er ikke ligeglad med at
psykopater misbruger andre Usenet-brugeres navne/e-mail-ID til at lave
ballade med.

Fra : GoGoGo

Dato : 08-11-11 06:24

On Mon, 07 Nov 2011 16:38:53 +0100, Volger Garfield  wrote:

> [...]
> - Hvor i alverden kom lige pludselig de "andre astraweb brugere" fra?
> Der må altså være andre end Gogogo der bruger den udbyder??

Det gør det sommetider. Der er ikke andre en Knud og mig der bruger Astra,
det siger Arne og Kim, så det må jo passe.

--
/Go

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-11-11 23:19

"GoGoGo" skrev i meddelelsen news:ce8bpzbvm28a.dlg@go.gogo...

>Det gør det sommetider. Der er ikke andre en Knud og mig der bruger Astra,
>det siger Arne og Kim, så det må jo passe.

Jeg har ikke udtalt mig om hvem der benytter den ene eller den anden
udbyder - men jeg er ikke i tvivl om at Kim Larsen har 100 procent ret i de
udsagn om dette. Han ved en hel del mere om ip-adresser m.v. end jeg gør og
er derfor ikke så let at manipulere med.

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 01:14

On Tue, 8 Nov 2011 23:19:13 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> udsagn om dette. Han ved en hel del mere om ip-adresser m.v. end jeg gør og
> er derfor ikke så let at manipulere med.

Din tillid til Kim Larsens evner er tankevækkende. Nu har jeg fulgt gruppen
i flere år, og har set KL hyle Ludvig Nielsen til hver eneste indlæg der
kommer fra Astraweb, og der må jeg altså lige tilføje, Ludvig er _ikke_ den
eneste der bruger/brugte Astraweb.

Men tro hvad I vil, jeg har jo ikke en snebolds chance i helvede for at
ændre på det. Men det får både KL og dig til at fremstå som tosser.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 02:07

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men tro hvad I vil, jeg har jo ikke en snebolds chance i helvede for
> at ændre på det. Men det får både KL og dig til at fremstå som tosser.

Tro mig, Ludvig Nielsen, lige så snart du begynder at misbruge folks navne
og e-mail-ID igen, så ryger der klager afsted igen til Astraweb og DE ved
hvem du er og kan lukke dig ned. Mit eneste mål med dig er at lukke dig ned
igen og igen og en dag skal det såmænd nok lykkes for mig at få hul på den
situation. Du dukker selvfølgelig op hos andre udbydere og fortsætter dine
sædvanlige svinestreger men så tager vi den bare derfra. Lad os se hvor
længe at du kan holde dig i skindet denne gang, det afhænger sikkert lidt af
den medicin du formentlig får til at holde dine psykiske problemer nede
med...