iPhone 4 micro-simkort?
Fra : Steen

Dato : 07-11-11 16:53

Er simkort til iPhone 4 micro, og tilbyder alle ydbydere disse simkort?
--
Steen

Fra : Chano Andersen

Dato : 07-11-11 17:14

Den 07/11/11 16.53, Steen skrev:
> Er simkort til iPhone 4 micro, og tilbyder alle ydbydere disse simkort?

Langt de fleste gør. Enten som færdigproducerede eller selv udklippede kort.

De selv udklippede finder du primært hos de små udbydere, mens de store
har købt partier hjem af de færdiglavede.

- Chano Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 17:16

Hej,

> Er simkort til iPhone 4 micro, og tilbyder alle ydbydere disse simkort?

Ja og ja (for alm. danske udbydere).

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Lyrik

Dato : 07-11-11 19:09

Den 07/11/11 16.53, Steen skrev:
> Er simkort til iPhone 4 micro, og tilbyder alle ydbydere disse simkort?
,,,,,,,,,,,,,,,

Har lige sat et fra "Telmore" i, i dag. Simkortet var skåret i to
størrelser, som almindeligt SIM, og med riller lidt længere inde som
mikro sim.

iPhonen havde en skuffe der skulle åbnes med en "nøgle" som eventuelt
kunne erstattes af en papirklips.
Nøglen havde "håndtag" så man kunne udføre det faste tryk der fik
skuffen ud. Kortet blev placeret nedad i skuffen og skuffen trykkedes
ind med et lille klik.

Det var sådan set kun kortets pap der var mikro. Selve messingterminalen
på kortet var den samme. Kortet kunne iøvrigt bruges i almindelige
mobiltelefoner uden at brække det ned til mikro.

Håber at det var fyldestgørende?

MvH
Jens

Fra : Steen

Dato : 07-11-11 19:48

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> på kortet var den samme. Kortet kunne iøvrigt bruges i almindelige
> mobiltelefoner uden at brække det ned til mikro.

Ork ja. Jeg bruger en 3GS med almindelige simkort, men tøsen har lige
købt en 4'er der bruger micro-sims

--
Steen