Mail af flere gange?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-11-11 16:48

Ind i mellem skriver jeg nogle ret lange mails. Det kan i praksis betyde at
jeg skriver en mail af flere omgange.

Er der en måde hvor man bare åbner kladden og så fortsætter med at skrive
og trykker Send.
Istedet for at det bliver en videresendt mail!?

H.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-11-11 17:21

Den 07/11/11 16.47, Henrik skrev:
> [...]
> og trykker Send.
> Istedet for at det bliver en videresendt mail!?

Hvilket program bruger du? I Mac Mail kan du arkivere det som udkast og
Ã¥bne det i Udkast-mappen og skrive videre.

Keine Hexerei, nur Filurendreierei
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-11-11 23:42

On 2011-11-07 16:20:40 +0000, Kurt Hansen said:

> Hvilket program bruger du? I Mac Mail kan du arkivere det som udkast og
> åbne det i Udkast-mappen og skrive videre.
>
> Keine Hexerei, nur Filurendreierei

Bruger Mail på Løven.

Men har ikke en Udkast mappe???

Det nærmeste jeg kan komme er Kladder. Bruger Gmail.

Men det vil sgu stadigt ikke....

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-11 23:43

<Henrik> wrote:

> Bruger Mail på Løven.
>
> Men har ikke en Udkast mappe???
>
> Det nærmeste jeg kan komme er Kladder. Bruger Gmail.
>
> Men det vil sgu stadigt ikke....

kan være du skal beskrive nøjagtigt hvad det er du gør ...

Mail der lander i min "Drafts"/"Kladder" mailbox kan jeg dobbeltklikke
på og arbejde videre på ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 08-11-11 00:02

On 2011-11-07 22:43:01 +0000, Thomas von Hassel said:

> kan være du skal beskrive nøjagtigt hvad det er du gør ...
>
> Mail der lander i min "Drafts"/"Kladder" mailbox kan jeg dobbeltklikke
> på og arbejde videre på ...
>
> /thomas

Tror jeg gør nøjagtigt som jer andre. Hopper i under kladder,
dobbeltklikker på mailen jeg vil skrive videre på. Og så bliver den da
godt nok vist, men kan ikke skrive i den før jeg vælger

Gør du noget mellem at du dobbeltklikker og du begynder at arbejde
videre på den ?

Jeg er nød til at vælge Videresend eller Svar til afsender....?!

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-11-11 10:08

<Henrik> wrote:

> [...]
> godt nok vist, men kan ikke skrive i den før jeg vælger
>
> Gør du noget mellem at du dobbeltklikker og du begynder at arbejde videre

nix ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 08-11-11 21:27

> nix ...
>
> /thomas

Ok, lusket...
Hmmm
Kan der være forskelle i indstillinger?
H.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 08-11-11 00:13

On 2011-11-07 22:43:01 +0000, Thomas von Hassel said:

> Mail der lander i min "Drafts"/"Kladder" mailbox kan jeg dobbeltklikke
> på og arbejde videre på ...

Det samme her. Det virker bare. Der er ingen forskel på en mail jeg har
åbnet fra Udkast, og på en helt ny mail.
Den kan sendes uden videre - ikke noget med forward el. lign.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-11 17:32

<Henrik> wrote:

> [...]
> og trykker Send.
> Istedet for at det bliver en videresendt mail!?

ja, mail du gemmer i "Drafts" eller "Kladder" kan du bare åbne og skrive
videre på ..

Hvis du skriver en mail og lukker vinduet uden at sende så bliver den
som regel gemt der ...

Du kan også trykke cmd+S for at gemme det som en kladde.

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-11-11 23:43

On 2011-11-07 16:31:55 +0000, Thomas von Hassel said:

> [...]
> som regel gemt der ...
>
> Du kan også trykke cmd+S for at gemme det som en kladde.

Kan godt se at den ligger i Kladder mappen, men den VIL forwardes, kan
ikke bare skrive og så sende???

Har jeg overset noget?

H.