Air Video
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 06-11-11 18:15

Hej.

Jeg har flyttet alle mine videoer fra min harddisk på iMac og over til
en ekstern harddisk af pladshensyn.

Men nu kan jeg så ikke se disse videoer på min iPhone via AirVideo som
jeg kunne før.

Skal ens videoer ligger på selve iMac´s harddisk for at AirVideo kan
anvendes - eller hvordan får tilknyttet min eksterne harddisk?

mvh

Jesper

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 06-11-11 18:20

On Sun, 06 Nov 2011 18:14:32 +0100, <Jesper Christophersen> wrote:
> [...]
>
> Skal ens videoer ligger på selve iMac´s harddisk for at AirVideo kan
> anvendes - eller hvordan får tilknyttet min eksterne harddisk?

Om det er Air Video fra inmethod.com så er det jo bare å legge inn
stibanen til den eksterne harddisken. Om det er AirPlay så må de jo
ligge i biblioteket til iTunes selv om de ligger på en ekstern HD.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 06-11-11 18:27

Den 06-11-2011 18:20, Tor Einar Samdahl skrev:

> Om det er Air Video fra inmethod.com så er det jo bare å legge inn
> stibanen til den eksterne harddisken. Om det er AirPlay så må de jo
> ligge i biblioteket til iTunes selv om de ligger på en ekstern HD.

Hej Tor.

Tak for dit svar - det er Air Video.

Hvordan ligger jeg stien ind - jeg er ny mac bruger, så har ikke
forstand på det..

mvh

Jesper

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 06-11-11 18:30

On Sun, 06 Nov 2011 18:26:32 +0100, <Jesper Christophersen> wrote:
> Tak for dit svar - det er Air Video.
>
> Hvordan ligger jeg stien ind - jeg er ny mac bruger, så har ikke
> forstand på det..

Bare se her - http://inmethod.com/air-video/getting-started.html
Trykk på 'Add disk folder' og klikk deg frem til den eksterne disken.

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 06-11-11 18:40

Den 06-11-2011 18:30, Tor Einar Samdahl skrev:

> Bare se her - http://inmethod.com/air-video/getting-started.html
> Trykk på 'Add disk folder' og klikk deg frem til den eksterne disken.

Perfekt - mange tak. Det virker nu. Dejligt.

mvh

Jesper