Køb af musik
Fra : Lyrik

Dato : 05-11-11 21:44

Nu købte jeg et musiknummer på min iPod Touch(4), Så ville jeg gerne
have det i iTunes på min MacBook Pro som jo er forlovet med iPod Touchen.
Jeg kan ikke se det købte nummer andre steder end på iPod Touchen!!???
Jeg kunne jo have købt det på computeren havde jeg vidst at der ville
blive problemer.
Jeg kunne bare ikke forestille mig nogen problemer.

Så spørgsmålet går på hvordan jeg får nummeret over i iTunes i
musikbiblioteket?

MvH
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-11 22:08

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg kunne bare ikke forestille mig nogen problemer.
>
> Så spørgsmålet går på hvordan jeg får nummeret over i iTunes i

Normalt bliver numre købt på enheder syncet tilbage til iTunes næste
gang du syncer ...

Styrer du din musik manuelt ?

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 06-11-11 00:24

Den 05/11/11 22.08, Thomas von Hassel skrev:

> Normalt bliver numre købt på enheder syncet tilbage til iTunes næste
> gang du syncer ...
>
> Styrer du din musik manuelt ?
>
> /thomas
,,,,,,,,,,,,,,,

Ja det gjorde jeg, idet jeg havde næsten 1000 numre og ikke ønskede dem
krammet sammen på iPod Touch'en.
Jeg må få bedre styr på systemet.

MvH
Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-11-11 22:09

> [...]

> Jeg kunne bare ikke forestille mig nogen problemer.
>
> Så spørgsmålet går på hvordan jeg får nummeret over i iTunes i

Har du prøvet at synkronisere din iPod Touch med iTunes? Det burde
virke.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lyrik

Dato : 06-11-11 00:26

Den 05/11/11 22.08, Henrik Münster skrev:

> Har du prøvet at synkronisere din iPod Touch med iTunes? Det burde
> virke.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tak for det. Jeg ar nu gjort det efter at have slettet en god hndfuld
numre jeg alligevel ikke spiller.Så kom hitsangen ind i iTunes Biblioteket.
Nogen gode forslag til hvordan man styrer den musik?

MvH
Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-11-11 00:33

> [...]

> numre jeg alligevel ikke spiller.Så kom hitsangen ind i iTunes Biblioteket.
> Nogen gode forslag til hvordan man styrer den musik?

Det er ikke noget, jeg gør så meget i, men i iTunes er der masser af
mulighed for at vælge den musik, der skal lægges over på ens iPod eller
iPhone. Man kan vælge efter kunstner, genre, spilleliste osv.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-11-11 20:35

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> writes:

> numre jeg alligevel ikke spiller.SÃ¥ kom hitsangen ind i iTunes
> Biblioteket.
> Nogen gode forslag til hvordan man styrer den musik?

Spillelister over hvad du vil have på Touchen.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-11-11 20:46

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111106 <nospam0002+20111106@gmail.com> wrote:

> Spillelister over hvad du vil have på Touchen.

især Smart Playlister .. fantsitisk opfindelse

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 07-11-11 02:31

Den 06/11/11 20.45, Thomas von Hassel skrev:

> især Smart Playlister .. fantsitisk opfindelse
>
> /thomas
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvad indebærer de?

MvH
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-11-11 07:00

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> Hvad indebærer de?

F.eks.:

Sync alle de sange fra disse playlister, men som jeg ikke har hørt endnu
.... eller Sync sange som sidst er blevet spillet for over 2 uger siden
.... sync disse sange som har 3 stjerne eller mere fra disse genrer ...

/thomas