Morten Jensens dødsdato
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-11-11 18:40

Hjørring Amt, Horns Herred, Lendum Sogn
1749/1816 opslag 130 spalte 2

Morten Jensen død i februar 1807, men hvilken dato er noteret?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Toke Nørby

Dato : 06-11-11 08:33

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> wrote:

>Hjørring Amt, Horns Herred, Lendum Sogn
>1749/1816 opslag 130 spalte 2
>
>Morten Jensen død i februar 1807, men hvilken dato er noteret?

Jeg læser de to første som døde i 1807

Feb 1st Mette P...
D: 18 Morten ...

Altså forstår jeg det som den 18. februar 1807, a la de øvrige, hvor
der også står "D:" (betyder vel "do" - "som ovenstående).
Mvh
Toke
--
Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-11-11 18:17

"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> Altså forstår jeg det som den 18. februar 1807, a la de øvrige, hvor
> der også står "D:" (betyder vel "do" - "som ovenstående).

Jeg bukker og takker.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk