MS Windows
briani 27239
Hvad sker der på min computer?
Fra : Vidal

Dato : 04-11-11 12:20

Superantispyware tilbyder en tilføjelse, så man kan se
nøjagtigt, hvad der kører på ens computer, men den er
åbenbart ikke kompatibel med min configuration.

Findes der noget tilsvarende gratis-software, der giver
samme mulighed.

Jeg ved selvfølgeligt, man kan gå ind og se på Windows
jobliste, men den siger mig ikke så meget.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-11-11 12:25

Vidal skrev:

> Jeg ved selvfølgeligt, man kan gå ind og se på Windows
> jobliste, men den siger mig ikke så meget.

Hvad skulle så en anden slags jobliste sige dig?

--
Bertel

Fra : Vidal

Dato : 04-11-11 13:02

> Hvad skulle så en anden slags jobliste sige dig?

F.eks.

Jeg vil vide, hvad PSPBSSS.exe er uden at skulle slå op
på internettet, så jeg evt kan forstå, hvad den proces
laver på min computer, når den nu engang ikke har Packard
Bell Software Suite installeret.

Fra : kjaer

Dato : 06-11-11 11:58

Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvad skulle så en anden slags jobliste sige dig?

Hvorfor svarer du på indlæget når du ikke kan hjælpe eller komme med
forslag?

Fra : Tommy

Dato : 04-11-11 16:32

On 04-11-2011 12:19, Vidal wrote:
> Findes der noget tilsvarende gratis-software, der giver
> samme mulighed.

Der findes sikkert nogle der kan give dig mere information om den
enkelte process, men indtil videre kan du få en del flere oplysninger ud
af SIW (Software Information for Windows) samt en masse andre nyttige
egenskaber og funktioner vedr. dit OS og Hardware.

SIW er gratis for hjemmebrugere og kan hentes her:
http://www.gtopala.com/siw-download.html

Rul ned på siden for at komme til de gratis versioner (installerbar
eller portable)

Fra : Frank Schou

Dato : 04-11-11 18:55

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> åbenbart ikke kompatibel med min configuration.
>
> Findes der noget tilsvarende gratis-software, der giver

"The Ultimate Troubleshooter" er nok noget af det mest informative:
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Ultimate-Troubleshooter.shtml
Fås i en 30 dages prøveversion.

Mvh. Frank

Fra : Mcwm

Dato : 05-11-11 01:12

Den 04-11-2011 12:19, Vidal skrev:
> Findes der noget tilsvarende gratis-software, der giver
> samme mulighed.
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb795533

Venligst
Mcwm

Fra : Vidal

Dato : 05-11-11 19:48

Den 05-11-2011 01:11, Mcwm skrev:
> http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb795533

Er det noget tekstbaseret DOS? Eller er der en brugerflade?
Det lyder fint.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-11-11 19:57

On Sat, 05 Nov 2011 19:48:05 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er det noget tekstbaseret DOS?
Nej.

>Eller er der en brugerflade?
Du mener GUI, "grafisk brugerflade" ? Ja det er der.

/Hans

Fra : Vidal

Dato : 05-11-11 21:29

Den 05-11-2011 19:56, Hans Kjaergaard skrev:

> Nej.

> Du mener GUI, "grafisk brugerflade" ? Ja det er der.

Tak for dit svar.